H Kosmocar ανακοίνωσε ότι σε όλα τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία του δικτύου της Volkswagen θα λανσάρει την υπηρεσία “Εγγυημένη Αξία-Volkswagen After Sales“. Τι σημαίνει αυτό για τον πελάτη; Θα γνωρίζει από την αρχή, άμεσα και εύκολα, για το τρέχον κόστος της προγραμματισμένης συντήρησης καθώς και για μελλοντικά κόστη.

Η ενημέρωση αυτή, γίνεται από ηλεκτρονικές οθόνες οι οποίες είναι τοποθετημένες στους χώρους υποδοχής των συνεργείων. Στις οθόνες αυτές θα αναγράφονται, για κάθε μοντέλο ξεχωριστά, τα προκαθορισμένα διαστήματα συντήρησης και τα αντίστοιχα συνολικά κόστη, συμπεριλαμβανομένου ανταλλακτικά, εργασία και ΦΠΑ. Αναλυτικά το δελτίο τύπου αναφέρει:

Δελτίο Τύπου

Θέμα: «Νέα υπηρεσία “Εγγυημένη Aξία – Volkswagen After Sales®” από το Δίκτυο της Volkswagen»

Με στόχο την απόλυτη διαφάνεια των τιμών, το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service της Kosmocar λανσάρει την υπηρεσία “Εγγυημένη Αξία-Volkswagen After Sales®”.

Πλέον, οι επισκέπτες κάτοχοι αυτοκινήτων Volkswagen, θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται, άμεσα και εύκολα, για το τρέχον κόστος της προγραμματισμένης συντήρησης καθώς και για μελλοντικά κόστη.

Η ενημέρωση αυτή, γίνεται από ηλεκτρονικές οθόνες οι οποίες είναι τοποθετημένες στους χώρους υποδοχής των συνεργείων. Στις οθόνες αυτές θα αναγράφονται, για κάθε μοντέλο ξεχωριστά, τα προκαθορισμένα διαστήματα συντήρησης και τα αντίστοιχα συνολικά κόστη, συμπεριλαμβανομένου ανταλλακτικά, εργασία και ΦΠΑ.

Με αυτό τον τρόπο τα οφέλη του πελάτη κατόχου αυτοκινήτου Volkswagen είναι τα εξής:

  • Απολαμβάνει πλήρη διαφάνεια των χρεώσεων για τα προκαθορισμένα διαστήματα τακτικής συντήρησης του αυτοκινήτου
  • Εξασφαλίζει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή όσο αναφορά τα απαιτούμενα ανταλλακτικά και εργατοώρες που χρειάζονται για την τακτική συντήρηση
  • Αντιλαμβάνεται άμεσα το ‘value for money’ που προσφέρει η συντήρηση στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Volkswagen

[Πηγή: Volkswagen]