Το νέο Audi A1 1.4 TFSI έκανε το ντεπούτο του πέρυσι το Σεπτέμβριο στην έκθεση του Παρισιού. Να σου θυμίσω ότι το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με τον γνωστό 1400αρη TSI του VW Group που στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 185 άλογα με 25 κιλά ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6.9 δευτερόλεπτα προτού αγγίξει τα 227 χλμ/ώρα όπου ανέρχεται η τελική του ταχύτητα. Το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 5.9 λίτρα/100 χλμ (μέση κατανάλωση) με εκπομπές CO2 139 γρ/χλμ, ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστά τροχούς μέσω 7-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG με paddles στο τιμόνι.

Στο στάνταρ εξοπλισμό εκτός των άλλων το αυτοκίνητο διαθέτει ζάντες 17″, πακέτο S line, σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, ESP με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και 8 αερόσακους. Στο επιπλέον εξοπλισμό συναντά κανείς φώτα Xenon τεχνολογίας LED, πίσω φωτιστικά σώματα LED, αισθητήρα φώτων και βροχής, αυτόματο αισθητήρα της μεγάλης σκάλας, πανοραμική οροφή, κλειδί με κουμπί start/stop, θερμαινόμενα καθίσματα, 2 συστήματα navigation και ένα ηχοσύστημα της Bose απόδοσης 465 watt με 14 ηχεία. Τέλος, το νέο Audi A1 στα crash test του Euro NCAP κατάφερε να αποστάσει πέντε αστέρια.

Πρόκειται για ένα μοντέλο που το περιμέναμε πως και πως στην ελληνική αγορά και το μόνο που ξέραμε για τη τιμή του ήταν οτι θα κυμαίνεται γύρω στα €24.250 που είναι η αρχική τιμή στην Γερμανία. Στην Ελλάδα όμως, το ελάχιστο αντίτιμο που θα κληθεί να καταβάλει ο υποψήφιος αγοραστής για να φύγει απο την αντιπροσωπεία με το κλειδί στο χέρι είναι 26.500 ευρώ. Παρ’ολο που σίγουρα η Audi θα συνεχίσει να πιστεύει ότι το νέο A1 δεν είναι ακριβό, η τιμούλα του φαίνεται σίγουρα λίγο τσιμπημένη για τη κατηγορία του, δε νομίζεις; Αλλά αν τα διαθέτεις και αποφασίσεις να το κάνεις δικό σου, τότε σίγουρα θα σκεφτείς να το κάνεις μοναδικό, φορώντας του το κιτ είτε της MTM, είτε της Senner Tuning. Και μη ξεχνάς ότι μετά το Quattro, σίγουρα οι εκδόσεις S1 και R1 δε μπορεί να είναι μακριά.


[Πηγή: Kosmocar]

Δελτίο Τύπου

Η Kosmocar – Audi ανακοινώνει την έλευση του πολυαναμενόμενου από τους φίλους της σπορ οδήγησης Audi A1 1.4 TFSI (185hp) Ambition S tronic το οποίο είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες. Η νέα έκδοση είναι η κορυφαία της οικογένειας του A1 και είναι εφοδιασμένη με τον διπλά-υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.4lt, ο οποίος αποδίδει 185 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στρέψης από τις 2.000 έως τις 4.500 σ.α.λ.

Κύρια στοιχεία προϊόντος

Σχεδίαση:

  • Εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, πλευρικοί αεραγωγοί και ένθετο πίσω διαχύτη σε ξεχωριστή sport σχεδίαση
  • Πλευρικά μαρσπιέ βαμμένα στο χρώμα του αυτοκινήτου
  • Τραπεζοειδής μάσκα σε μαύρο γυαλιστερό και κεντρικά ενσωματωμένη λεπίδα εμπρός διαχύτη σε γκρι Platinum
  • Λογότυπα S line στα εμπρός φτερά και στις εισόδους των θυρών
  • S line αεροτομή, sport σχεδίασης
  • Προβολείς Xenon Plus, με φώτα ημέρας και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, στο βασικό εξοπλισμό
  • Εντυπωσιακές ζάντες 17 ιντσών

Μηχανικό σύνολο:

  • 1.4 TFSI 4-κύλινδρος κινητήρας
  • Αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic, για την απρόσκοπτη μετάδοση της ισχύος και την ταχύτατη, σπορ αλλαγή ταχυτήτων
  • Εξαιρετικές επιδόσεις (επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,9 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 227 km/h)
  • Πολύ χαμηλές τιμές κατανάλωσης (5,9 lt/100 km) και ρύπων (139 CO2 στο μεικτό κύκλο)

Χαρακτηριστικά και Βασικός Εξοπλισμός:

Το Audi A1 185hp S tronic, διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό ο οποίος τονίζει τον έντονα σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Ενδεικτικά αναφέρουμε:

  • Προβολείς Xenon Plus με σύστημα πλύσης φωτιστικών σωμάτων, αυτόματη προσαρμογή δέσμης φωτός & ενσωματωμένα φώτα ημέρας & πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED
  • S line εξωτερικό πακέτο
  • Sport ανάρτηση
  • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες στο χρώμα του αυτοκινήτου
  • Ζάντες αλουμινίου χυτές 7.5J x 17”, σε σχέδιο 5 βραχιόνων με διακοσμητικά στοιχεία, με ελαστικά 215/40 R17
  • Εσωτερική επένδυση ουρανού σε μαύρη απόχρωση
  • Sport καθίσματα εμπρός, με επένδυση σε ύφασμα Herzklopfen
  • Ηχοσύστημα Audi Concert, με ενισχυτή 4-καναλιών με 8 ηχεία, έγχρωμη TFT οθόνη 6,5″ και λογική χειρισμού MMI®
  • Πακέτο εσωτερικού φωτισμού LED
  • Sport δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, 3 ακτίνων με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων
  • Έγχρωμες εκτεταμένες επενδύσεις εσωτερικού σε mono.pur

Το νέο μοντέλο διατίθεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic 7 σχέσεων, στην ενδεικτική τελική τιμή των 26.500€.

Με την προσθήκη του κινητήρα 1.4TFSI (185hp) στην γκάμα του Audi A1, οι τιμές των διαθέσιμων κινητήρων του Audi A1 διαμορφώνονται σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα:

Ιπποδύναμη Μηχανικό 5-ταχ. Μηχανικό 6-ταχ. Αυτόματο
S tronic 7-ταχ.
Attraction Ambition Attraction Ambition Attraction Ambition
A1 1.2 TFSI 86 hp 17.500 € 19.150 €
A1 1.4 TFSI 122 hp 20.500 € 22.150 € 22.500 € 24.150 €
A1 1.4 TFSI 185 hp 26.500 €
A1 1.6 TDI 105 hp 23.750 € 25.500 €
  • mika

    Eyxaristh ekplhksh h timh tou gia mena..Eilikrina den to perimena..Throumenwn panta twn analogiwn..Oi fhmes htan gia 29-30 xiliarika, alla ta 26500 einai poly pio down to earth, an skeftei kaneis poso kanei sth Germania..
    Epitelous skefthkan logika sth Kosmocar,kai to ebalan molis 2000+ eyrw parapanw apo th Germania,ena logiko poso..Kamia sxesh me tis diafores,3 kai 3,5 kai 4,5 xiliarilka parapanw,twn pio mikrwn ekdosewn…Etsi,isws poulhsei,giati alliws,oute me toufeki den tha to blepame..
    Twra,prepei na doume analytika ton eksoplismo toy,gia pio polla,kapou allou diabasa pws ta Xenon einai std…Thewrw apithano sta 26500 na einai KAI ta xenon mesa sth timh…Omws,opws kai na exei, to S-line,oi 17ares,to X-diff kai to Concert Radio,kalyptoun apo mona tous th diafora apo to 122ari S-tronic Ambition sta 24150, xwris kan na ypologizoume ta parapanw aloga!!!Einai san na sou ta kanoun dwro!!!!
    :D :D
    Twra, sobara milwntas, s ayta ta lefta, o monos ousiastikos toy antipalos einai to Mini Cooper S..Apo 27500…Afhnontas sthn akrh protimhseis gia thn emfanish, sygkriseis se xwrous, klp, to Cooper S einai mallon kalytero odhgika, me th gnwsth kart aisthish klp klp..
    Alla..9 sta 10 Cooper S einai me to paketo Chilli (17ares, xenon,derma-yfasma, klp,) pou exei 2600-2800, ara to Cooper S ksekinaei ousiastika apo ta 30….To aplo Cooper S den blepetai…
    Kai s ayta, den exw balei kan to aytomato kibwtio Steptronic, pou einai alla 2 xiliarika, an theloume na sygkrinoume apolytws omoia pragmata..
    Ara,oikonomotexnika,to A1 einai sxedon eykairia se sxesh me to Mini..
    Ta alla mainstream mini Gti, profanws einai se allh klimaka timhs, opote den einai eykolo na ginoun sygkriseis…
     
     

  • Fanioita

    Mika έχει περάσει καιρός απο τότε που σχολίασες το θέμα αλλά στην περίπτωση που ξαναμπείς ίσως μου δώσεις τα φώτα σου γιατί φαίνεσαι “διαβασμένος” :P Καταρχήν να τονίσω πως είμαι ψιλοάσχετη με τα αυτοκίνητα κ τον τελευταιο καιρό με δημοσιευσεις απο το ιντερνετ προσπαθω να βγάλω μια άκρη γιατι σκέφτομαι να αγοράσω αυτοκ΄νητο εκμεταλευόμενη την περίοδο της απόσυρσης. Τα λεφτά δεν τα φυσάω έχω στην άκρη τις οικονομίες μιασ ζωής 10000 είναι ολα κ ολα, κ θέλω να τα διαθέσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Δεδομένης της κρισάρας που περνάμε σαν χώρα ένας φίλος μου λέει καλά ρε συ τέτοιο καιρό θα αγοράσεις αυτοκίνητο? περίμενε λίγο…να περιμένω τι? οι τιμές ενδέχεται να πέσουν στα καινούρια? χλωμό… ραωτάω κιόλας δεν ξέρω… Στο δια ταύτα λεπόν. όπως καταλαβένετε το AUDI A1 1.2 (15.700 ΜΕ ΑΠΌΣΥΡΣΗ ΣΗΜΕΡΙΝΉ ΤΙΜΉ) είναι αυτοκίνητο πυ δεν παραβλέπεται…δεν μου αρέσουν εμφανισιακά τα audi αλλά αυτό διαφέρει… και σας μιλάει έμια φαν του Mini.! Αυτό που θέλω να ξέρω είναι το εξής…στην βασική του εκδοση την attraction (audi) κ στα λεφτά του, θεωρείται ένα best buy αυτοκίνητο? κοινώς η σχέση τιμή απόδοσης έιναι καλή?  Βάλτε στο παιχνίδι κ τον ανταγωνισμό! υπάρχει κάτι στην μικρή κατηγορία που ανταγωνίζεται στο σύνολο αυτό το μοντέλο κ φυσικά κ στα επίπεδα της τιμής, όλα παίζουν! Εστιάζομαι στα ιαπωνικά κ στα Γερμανικά ως εγγυητές της ποιότητας κατασκευής στα μηχανικά τους μέρη, γνώμονες με μου είναι η συχνότητα βλαβών, η χαμηλή καταάλωση-τέλη κ φυσικά η εμφάνιση που αυτό έχει να κάνει καθαρά μονο με εμένα. Μικα ποιά είναι η συμβουλή σου καθαρά κ πές μου χωρίς περιστροφές~ ! Είναι σαν να ρωτάω αυτήν την στιγμη΄το κυριότερο ερώτημα στην αγορά αυτοκινήρου, ποιό είναι δηλαδή το καλύτερο στα λεφτά του αλλά ελα που είναι το ουσιώδες τελικά! Απο ιαπωνικά κ γερμανικά λοιπόν τι θα προτείνατε ο καθένας ως πιο έμπειροι στα τα των αυτοκινήτων απο μένα…? Κάθε βοήθεια δεκτή!!!! έχω πονοκεφαλιάσει απο το να σκέφτομαι παιδια! Ευχαριστώ προκαταβολικά ¨)))