Ξέρεις ότι οι κορυφαίες ομάδες χρησιμοποιούν ειδικές χαρτογραφήσεις στους κινητήρες τους, έτσι ώστε αυτοί να παράγουν μεγάλες ποσότητες καυσίμων ακόμα και όταν ο οδηγός δεν έχει το πόδι του στο γκάζι. Επίσης, ξέρεις ότι αυτό θα ισχύσει για τελευταία φορά στο ευρωπαϊκό Grand Prix, στη Βαλένθια, καθώς από το Silverstone θα απαγορευθεί. Όπως είναι λογικό, αυτό θα κοστίσει περισσότερο χρόνο σε κάποιες ομάδες, με αποτέλεσμα να επωφεληθούν κάποιες άλλες.

Ο Martin Whitmarsh, πρόεδρος της McLaren, θεωρεί αρκετά πιθανό το όφελος της ομάδας του να είναι κοντά στο μισό δευτερόλεπτο, καθώς πιστεύει ότι αυτή τη στιγμή το μεγαλύτερο κέρδος το έχει με διαφορά η Red Bull.

Είναι αρκετά πιθανό να κλείσουμε τη διαφορά μισό δευτερόλεπτο στις κατατακτήριες.

Φυσικά, η Red Bull (όπως λογικά και οι άλλες ομάδες) χρησιμοποιεί αυτό το σύστημα μόνο στις κατατακτήριες και όχι στον αγώνα, καθώς βλάπτει πολύ τον κινητήρα. Το ίδιο επισημαίνει και ο Jenson Button.

Η Red Bull επιλέγει συνεχή ροή καυσαερίων μόνο στον γύρο των κατατακτήριων, αλλά όχι στον αγώνα.

Σε ρυθμό αγώνα, η McLaren δείχνει να είναι πολύ κοντά σε αυτόν της Red Bull, αλλά στις κατατακτήριες η διαφορά απόδοσης της RB7 από την MP4-26 είναι εμφανής. Αυτό γίνεται από την καλύτερη συνεχή ροή των καυσαερίων που έχει ο RS 27 του αυστριακού μονοθεσίου, αλλά και από το αποδοτικότερο DRS. Βέβαια, όπως έχω ξαναγράψει, μπορεί το DRS της McLaren να είναι από τα χειρότερα του grid σε απόδοση, ωστόσο, το κέρδος έρχεται στον αγώνα, καθώς το μεγαλύτερο φάρδος του άνω flap επιτρέπει στην πίσω πτέρυγα να παράγει μεγαλύτερα ποσά κάθετης δύναμης.

[Πηγή: motorsport | Photo Copyright: HOCH ZWEI]