Κι όμως, και οι 12 ομάδες της Formula 1 συμφώνησαν να υπάρχουν κανονικά οι ακραίες χαρτογραφήσεις στους κινητήρες τους! Ήταν δύσκολο, αλλά τελικά έγινε. Όπως δείχνει και η αρχική στάση της Ferrari και της Sauber, από τις κορυφαίες ομάδες η ιταλική ομάδα ήταν αυτή που έχασε τα λιγότερα δέκατα από την απαγόρευση των ακραίων χαρτογραφήσεων.


Αρχικά, η Ferrari και η Sauber, δεν έδιναν την υπογραφή τους στην πρόταση της FIA για ομοφωνία, η οποία θα έφερνε πίσω τις ακραίες χαρτογραφήσεις. Στη συνέχεια, όμως, συμφώνησαν να επιστρέψει η κατάσταση για τις χαρτογραφήσεις όπως είχε πριν από το Βρετανικό Grand Prix, δηλαδή στη Βαλένθια. Εκεί αποφασίστηκε ότι οι ομάδες δεν θα μπορούν να αλλάξουν χαρτογράφηση μετά το τέλος των κατατακτήριων δοκιμών. Ωστόσο, αυτό δεν φαίνεται να ανησυχεί τις ομάδες, καθώς η διαμάχη γινόταν για το ποσοστό του γκαζιού που έμενε ανοιχτό όταν ο οδηγός δεν πατούσε το γκάζι.

Αν αναρωτιέσαι τον λόγο, θα σου πω ότι, εκτός από τα προβλήματα αξιοπιστία που επικαλέστηκαν οι Mercedes και Renault, επηρεάζεται η συμπεριφορά όλου του μονοθεσίου κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος (ειδικά στην περίπτωση των κινητήρων της Mercedes), κάτι το οποίο, φυσικά, κοστίζει σε χρόνο, που είναι το ζητούμενο στα μηχανοκίνητα αθλήματα.

Έτσι, λοιπόν, από το Γερμανικό GP και μέχρι το τέλος τις χρονιάς θα έχουμε κανονικά τις ακραίες χαρτογραφήσεις, ένας τομέας με τον οποίο η Red Bull ασχολήθηκε από το 2010 μαζί του και μετά όλες οι άλλες κορυφαίες ομάδες. Από το 2012, ωστόσο, η FIA, για να εξαλείψει το φαινόμενο του Blown Diffuser, θα υπάρχει συγκεκριμένη θέση για τις εξατμίσεις.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Stefano Domenicali, δήλωσε για την ομοφωνία:

Αυτές οι ιστορίες, με τον καθένα να σκέφτεται μόνο τι πλεονέκτημα μπορούν να πάρουν οι άλλοι, δεν είναι καλές. Για τον λόγο αυτό, κρατήσαμε ένα χαμηλό προφίλ. Χωρίς να σκεφτόμαστε τι θα χάσουμε ή όχι, υπογράψαμε τη συμφωνία για να επιστρέψομε σε αυτό που είχαμε πριν από το Silverstone.


[Πηγή: YallaF1 | Photo Copyright: Red Bull Racing/Mark Thompson/Getty Images]

  • tote auto enoouse o geros the minoume opos eimaste? gamo to altshaimer tou!

  • LJ

    Δλδ πολυ κακο για το τπτ.

  • Mika

    Telika h RBR dexthke to pososto pou menei anoikto na einai sto 10%??Giati arxika,s aythn htan sto 50..
    Na doume ti tha ginei twra..An tha epistrepsoun oi palies isorropies h tha exoume alla dedomena…
    Den kserw,sto myalo mou mpainoun diafora senaria synomwsias…Den kserw ti paixthke kai poios wfelhthike..
    H Ferrari den hthele me tipota sthn arxh,kai meta ekane pisw gia to kalo tou sport…
    Nai kala…Gelasame prwi prwi….

  • dr

    Μήπως ξέρει κανείς γιατί η ferrari συμφώνησε?