Η Renault μετά την Monaco GP έκδοση του απλού Megane Coupe, είπανε να δημιουργήσουν αντίστοιχή έκδοση και για το Megane RS 250. Μόλις 50 μονάδες θα κατασκευαστούν με όλα τα αυτοκίνητα να είναι βαμμένα σε λευκό περλέ χρώμα με μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες στους πλαϊνούς καθρέπτες, στον πίσω διαχύτη και στα πλαστικά γύρω από τους μπροστά προβολείς ομίχλης. Διαθέτει επίσης πανοραμική οροφή, 19″ ζάντες αλουμίνιου, Brembo φρένα με κόκκινες δαγκάνες και bi-xenon φωτιστικά σώματα.


Το εσωτερικό ακολουθεί και αυτό το λευκό και μαύρο χρωματισμό του εξωτερικού ενώ ξεχωρίζουν τα sport καθίσματα και τα πατάκια τα οποία έχουνε ραμμένο το λογότυπο Monaco GP. Μηχανικά φορά τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 250 ίππων με 340 Nm ροπής.

[Πηγή: Renault]

Δελτίο Τύπου

Mégane R.S. 250 Monaco Grand Prix Limited Edition Released in Australia

Renault Sport pays homage to the iconic Monaco GP circuit and the glamour of Monaco with a luxury limited edition of the award-winning Mégane R.S. 250. The Mégane R.S. 250 Monaco Grand Prix Limited Edition.

Aimed at fans of elegance, sport and style, the Mégane R.S. 250 Monaco GP will be available in Australia and more than a dozen markets worldwide. Just 50 examples will be offered for sale here, each individually numbered.

The Mégane R.S. 250 Monaco GP is finished in an eye-catching pearlescent white paint, underlining its luxurious and exclusive status. The dynamic and powerful exterior is accentuated by piano black treatments for the side mirrors, rear diffuser and fog-lamp surrounds. There are black headlight masks and Monaco GP badges on the flanks.

Luxury is the key to the Mégane R.S. 250 Monaco GP. For the first time, integrated satellite navigation is available on a Mégane R.S. 250. The passenger-centric approach delivers stylish, electric-adjusting, leather-covered, heated Monaco GP sport seats, which cosset and cushion the driver and passenger alike. The centre console, dash-strip and door handles feature white cabin details; while the seats and floor mats receive exclusive Monaco GP stitching.

Adding to the comfort of the cabin is the extensive fixed glass roof (complete with shade cover) that bathes the cabin in welcome daylight. The Mégane R.S. 250 Monaco GP will also be fitted with 19″ alloy wheels, 4-pot Brembo® brake with red callipers, and bi-xenon directional headlights.

The Mégane R.S. 250 Monaco GP has a recommended retail price of $48,990 (excluding dealer delivery and statutory charges).

Like all Mégane Renault Sport models, the Monaco GP Limited Edition is powered by a 184 kW (250 hp) four-cylinder 2.0-litre engine, producing 340 Nm of torque at just 3,000 rpm.

Commenting on the latest edition to the Renault Sport family, Justin Hocevar, Managing Director Renault Australia, said, “The award-winning Mégane R.S. 250 has already become an instant classic in Australia and I am sure this exclusive limited edition will follow suit.

“This incredibly luxurious version of the Mégane R.S. 250 will appeal to lovers of hot hatches who don’t want to compromise on their everyday creature comforts. The snug and cosy Monaco GP sport seats will win over even the most a sceptical spouse.

“I urge customers to hurry into their Renault dealership quickly as these exclusive cars are sure to become collectors’ items and won’t hang around for long.”

To coincide with the launch of the Mégane R.S. 250 Monaco GP, Renault is announcing it will extend the factory warranty on all Renault Sport models purchased as of 27th August, 2011 to 3-years/unlimited kms.

  • 19930507

    Δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει πολύ το Megane σαν αυτοκίνητο είτε το απλό είτε οι sport εκδόσεις του!

  • Kostas

    Το αυτοκίνητο σε πίστα θα σκοτώνει ειδικά αν έβαλαν το χεράκι τους οι μηχανικοί της Formula 1. 

  • nickgto

    Ωραίο! Αλλά σαν το MEGANE RS TROPHY δεν είναι…

  • Mika

    Ousiastika loipon, h full extra ekdosh tou RS, tipota parapanw.
    Me 50 kommatia mono,exei kai 8ewrhtiko xarakthra gia poly ligous…Bebaia,einai super gia opoion tou aresei to aspro..

  • είναι πολύ εργαλειο το συγκεκριμενο αλλά κ πάλι δε ξέρω αν το προτιμούσα απο το RS…
    πάντως κάτι μου λέει ότι ετοιμάζεται facelift στο μοντέλο γι’αυτο κ τέτοιες εκδόσεις στην αγορά!!!

  • Thankarastathis

    Πολύ καλό αυτοκίνητο το megane rs αλλά δυστυχώς αυτή η εμμονή της RENAULT να βγάζει και κάθε τρεις και λίγο μια <> έκδοση απαξιώνει τα αυτοκίνητά της.
    δεν μπορεί εγώ να έχω δώσει σχεδόν 40,000 ευρώ για να πάρω το rs cup και μετά από λίγο να μου βγάζει το rs trophy και μετά από λίγο αυτό εδώ.
    για αυτό και στην αγορά του μεταχειρισμένου η renault έχει πατώσει.
    όλο αυτοκόλλητα, πατάκια και λογότυπα και επί της ουσίας τίποτα.
    προς θεού το trophy είναι καλύτερο από το απλό μόνο λόγω των 15 ίππων κατά τα άλλα είναι ίδια (οκ και οι ζάντες είναι 19′) αλλά δεν μπορούσαν να το βγάλουν έτσι από την αρχή?
    για σκεφτείτε..

    • kωστας

      μα ολες οι εταιρειες αυτο κανουν,απο την Φιατ μεχρι και την Bentley…και εγω Renault εχω αλλα οταν το πουλησω παλι Renault θα παρω,ολα ειναι θεμα marketing φιλε μου,αν το εβγαζαν ετσι απο την αρχη θα ειχαν και σημαντικη απωλεια εσοδων απο τις πιο “ειδικες” εκδοσεις.
      Α και κατι ακομα,η Ρενω δεν εχει πατωσει βεβαια λογω των ειδικων εκδοσεων αλλα λογω το οτι ειχε κλεισει η εισαγωγικη της Ελλαδας για 1 χρονο σχεδον…οποτε καταλαβαινεις….

    • Mika

      Swstos gia thn eisagwgikh,kai na doume an tha ftiaksoun ta pragmata twra, giati ki emena m aresoun oi grhgores ekdoseis ths Renault…
      Me problhmatizei omws h mh empistosynh tou kosmou kai to gegonos pws ta Renault edw sthn Ellada toulaxiston exoun xeiroterh aksia metapwlhshs ki apo ta italika…
      Pws na dwseis meta konta sta 40 xiliarika, oso ki an to ektheiazei o tade dhmosiografos kai o eidikos typos???
      Aytos gia mia dyo,pente boltes tha to parei,den tha to agorasei…
      ;-)

    • Thankarastathis

      συμφωνώ μαζί σου κώστα μιας και στη ζωή όλα είναι marketing αλλά δυστυχώς είμαστε όλοι θύματα του marketing.
      και εξηγώ..το να ‘έχεις το ipad2 και σε λίγους μήνες να βγαινει το ipad3 εντάξει αν εισαι και techfreak   
      θα το δώσεις και θα χάσεις και 200 ευρώ αλλα δεν σε νοιάζει.
      πως θα σου φαινόταν όμως να έχεις δώσει 40000 ευρώ και σε ένα μήνα να βλέπεις να λανσάρεται κάτι καλύτερο?όχι ουσιαστικά καλύτερο όμως..
      εγώ πάντως θα ξενέρωνα.

    • κωστας

      εχεις δικιο…οποτε δυο λυσεις υπαρχουν.Το παιρνεις μεταχειρισμενο ή το παιρνεις καινουριο και το κρατας μεχρι να λιωσει…Εγω ειμαι υπερ του πρωτου παντως.

  • krima poy enas akoma sxetika prositos pyravlos eleo forologias…..8a ginei oniro!!!!!!!!!!!!!!!!

  • LJ

    Δεν ειναι λιγο ακυρο mainstream εταιριες οπως η Renault να βγαζουν ”ειδικες” εκδοσεις 50 ή 100 κομματιων? ΓΤ? 

    Η λαικη μαζα ειναι το αγοραστικο σου κοινο δως τους αυτο που θελουν!