Η Honda ανακοίνωσε ότι ανακαλεί παγκοσμίως 936.000 αυτοκίνητα της, λόγω προβλήματος στον διακόπτη του ηλεκτρικού παραθύρου του οδηγού. Συγκεκριμένα θα ανακαλέσει 216.193 οχήματα στην Ιαπωνία, 255.766 στην Κίνα, 297.000 στην Ασία, 103.000 στη Βόρεια Αμερική και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα να βρίσκονται στον υπόλοιπο κόσμο.

Στην Ευρώπη αφορά τα Jazz, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν ότι υπήρχαν αρκετές περιπτώσεις υπερθέρμανσης, αλλά δεν υπήρξε ποτέ κάποιος τραυματισμός. Οι ιδιοκτήτες των επί ανάκληση οχημάτων, θα ειδοποιηθούν ώστε να προσέλθουν στις κατά τόπους αντιπροσωπείες για να αλλαχθεί ο διακόπτης του οδηγού δωρεάν.

Επίσης ανακαλεί 26.000 CR-Z λόγω προβλημάτων στον προγραμματισμό του εγκεφάλου του κινητήρα.

[Πηγή: Honda | Photo Copyright: REUTERS/Luke MacGrego]

  • Angela

    εεεε αμαν πια!!! μια το παραθυρο, μια τα φώτα..!!!!

    • μπηκε και η honda  στο club των γερμανων!!!!!  :-P

  • Costelo

    Δεν τα παει καλα τελευταια η Honda απο αξιοπιστια,και γενικα οι ιαπωνες εχουν πεσει καπως στο τομεα αυτο.Βεβαια ισως να μην θεωρειται σοβαρο θεμα ενα ηλεκτρολογικο προβλημα στο παραθυρο..

  • Tsou Kostas

    επιτηδες τα κανουν αυτα ρε σεις, οταν δεν ειναι θεμα ασφαλειας το κανουν για να μαζεψουν τους πελατες πισω. Αυτο κανονικα ειναι service campaign δλδ οταν ερθει για service το αλλαζεις, δεν ειναι recall campaign να τους καλεσεις πισω.

    • hellboy

      σωστος!

  • Κώστας

    τα κατα τα αλλα “αξιοπιστα” ιαπωνικα αυτοκινητα……..
    και το cr-z μεσα για προγραμματισμο-αλλαγη εγκεφαλου,δεν του αλλαζουν και την πισω εταζερα που τριζει συνεχεια…..

    • Guest

      Κάτοχος;

    • hellboy

      ρε φιλε δεν ειναι ουτε τακακια ουτε σασμαν ουτε καποιο σοβαρο προβλημα οπως τα γερμανικα.ενα μοτερακι των 100ευρο με τοποθετηση ειναι και το αλλαζουν και δωρεαν..μπορεις να ελενξεις την εταζερα γιατι μπορει να μην την εχεις βαλει σωστα.καθως δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας η εταζερα αλλα φινιρισματος.

    • pariah

      Πρόβλημα με τα τακάκια;;;Ποιος είχε πρόβλημα με τα τακάκια…Με το σασμάν;;;;

      H σωστή εταιρία ανακαλεί και διορθώνει το πρόβλημα…Σκάνδαλο με εταιρία που δεν ανακάλεσε προϊόν της με αποτέλεσμα να μπει φυλακή ο πρόεδρός της έχεις ακούσει;;;Μάντεψε δεν ήταν γερμανική…για την ακρίβεια γιαπωνέζικη….

      Τώρα πια η ψαλίδα έχει κλείσει από την στγιμή που το γιαπωνέζικο δεν είναι γιαπωνέζικο όπως και το γερμανικό κοκ…..

    • hellboy

      παραμενει το μοτερ το ιαπωνεζικο…..εκει δεν εχει κλησει καμμια ψαλιδα,απο την στιγμη που η vw σχεδιαζει τα μοτερ της να μην εχουν προβλημα στην 5ετια..καθως να σου θυμισω οτι οι γερμανοι αλλαζουν αυτοκινητο το πολυ στα 5 χρονια.πραγμα που τα κανει ανακυκλωσημα στην χωρα τους και  αυτο ακολουθουν οι εταιριες τους.προφανως δεν εχεις ακουσει το προβλημα στην 2ρα του vw transporter που δεν εχειθ λυθει ποτε!!!3 φορες να επισκευαστει η ζημια και δεν επισκευαστικε-ανακληση.τα τακακια τα ανεφερα σαν παραδειγμα.

    • pariah

      Επίσης στα honda δεν είναι πρόβλημα το μοτερ των παραθύρων αλλά στο vag ήταν τεράστιο….Ξέρετε ποια αμάξια είχαν πρόβλημα με τον μηχανισμό των παραθύρων σε ολόκληρο vag group;;;;Τα 3θυρα golf λόγω μεγαλύτερου τζαμιού όπου ο πλαστικός γρύλος δεν άντεχε….Γυφτιά εκ μέρους τους αλλά αυτό ήταν το οποίο επιλύθηκε και ήταν μόνο στα mkIV 3d…..

    • Κώστας

      λες να μην εχω κοιταξει την εταζερα?απο οτι εμαθα εκ των υστερων ολα τα model year 2010 το ειχαν αυτο καθως εχουν επισης προβλημα συναρμολογησης με το εμπρος παρμπριζ…και κατι ακομα,τα υβριδικα ειναι ψιλο-απατη παιδες,η πραγματικη καταναλωση μεσα στην πολη με νορμαλ οδηγηση-μεχρι 3000 στροφες- ειναι γυρω στα 6-6,5 λιτρα οσο δηλαδη και ενα twingo.Αν δε το βαλεις στο eco…αστα…και μονο σπορ δεν ειναι το συγκεκριμενο,γι αυτο σκεφτονται την εκδοση mugen με τα 200 αλογα…

    • hellboy

      απο τις μεγαλυτερες απατες ολων τον εποχων τα υβριδικα.δες αν μπορει να διορθωθει το προβλημα.εμεις αλλο προβλημα  εχουμε(εχω μιτσουμπισι)εδω  στην χωρα μας και δεν ειναι η χοντα και η μιτσουμπισι αλλα ο σαρακακης…..

    • Κωστας

      πραγματικα πιστευω οτι ο Σαρακακης και μονο ειναι λογος για να μην παρει ποτε και κανεις HONDA και  MITSUBISHI….οι τυποι ειναι απαραδεκτοι σε ολους τους τομεις…..

    • pariah

      Τόσο έλεγε σε περιοδικό που είχα δει παλιά…χώρια ότι είναι και θέμα οδήγησης..αν ξελιγώνεις τις μπαταρίες λογικό είναι να έχεις υψηλότερη κατανάλωση….

      Τώρα αν η εταζέρα τρίζει πέρνα με σπρέυ σιλικόνης…σε πολλούς έχει μειωθεί ο θόρυβος.