Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν το downsizing των κινητήρων τους λόγω των αυστηρότερων κανονισμών. Ο υπεύθυνος μηχανικός της GM σε ότι αφορά τους μικρούς κινητήρες, Mark Damico, σε πρόσφατη συνέντευξη στο Wards Auto ανέφερε ότι η εταιρία του θα συνεχίζει να βγάζει τον μικρό V8 κινητήρα. Η 5η γενιά του V8 βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη με την GM να έχει επενδύσει 890 εκατ. δολάρια σε αυτόν.

Η προηγούμενη γενιά του κινητήρα, έχει τοποθετηθεί στις Camaro SS, Corvette ZR1 αλλά και στο Silverado. O νέος κινητήρας θα είναι ελαφρύτερος από τον τωρινό και θα καταναλώνει λιγότερo καύσιμο. Θα είναι από αλουμίνιο και είναι πολύ πιθανό να έχει 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ένα pushrod ανά βαλβίδα και την ίδια διάταξη των εκκεντροφόρων με αυτή που χρησιμοποιείται τόσο καιρό.

O κινητήρας θα κατασκευάζεται σε 3 εργοστάσια σε αυτά του Ontario, του Michigan και του Mexico δημιουργώντας έτσι 1.600 νέες θέσεις εργασίας.

[Πηγή: Ward Auto]

  • $14578045

    Οι V8 δεν θα πεθάνουν ποτέ!!!!!!!

  • pariah

    “είναι πολύ πιθανό να έχει 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο,”Πόσες;;;;;;;;;;;;

  • LJ

    2 βαλβιδες ανα κυλινδρο που κινουνται απο pushrods εχουν εδω και κατι αιωνες οι κινητηρες της GM, οποτε δεν προκεται να αλλαξει κατι. Το ιδιο block το αναβαθμιζουν 3-4 δεκαετιες τωρα.

    Προς GM κ υπ οψη κ. M. Damico: Δεν θελουμε μικροτερους V8 θελουμε μεγαλυτερους και δυνατοτερους αφηστε τους Ευρωπεους(!) να κανουν μικρους οικονομικους κινητηρες. Εμεις θελουμε τον 7lt GM big block V8 να τον κανετε τουλαχιστον 10lt GM HUGE BLOCK V8!!!!

  • Tsou Kostas

    που ξοδεψανε 890 μυρια? στο να το κανουν αλουμινενιο?

    • Προφανώς τα χρήματα δεν αναφέρονται μονο στην σχεδίαση του μοτέρ…. αλλά και σε εγκαταστάσεις και σε πολλά άλλα!