Τα τελευταία χρόνια οι αυτοκινητοβιομηχανίες ακολουθούν το downsizing των κινητήρων τους λόγω των αυστηρότερων κανονισμών. Ο υπεύθυνος μηχανικός της GM σε ότι αφορά τους μικρούς κινητήρες, Mark Damico, σε πρόσφατη συνέντευξη στο Wards Auto ανέφερε ότι η εταιρία του θα συνεχίζει να βγάζει τον μικρό V8 κινητήρα. Η 5η γενιά του V8 βρίσκεται ήδη υπό ανάπτυξη με την GM να έχει επενδύσει 890 εκατ. δολάρια σε αυτόν.

Η προηγούμενη γενιά του κινητήρα, έχει τοποθετηθεί στις Camaro SS, Corvette ZR1 αλλά και στο Silverado. O νέος κινητήρας θα είναι ελαφρύτερος από τον τωρινό και θα καταναλώνει λιγότερo καύσιμο. Θα είναι από αλουμίνιο και είναι πολύ πιθανό να έχει 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ένα pushrod ανά βαλβίδα και την ίδια διάταξη των εκκεντροφόρων με αυτή που χρησιμοποιείται τόσο καιρό.

O κινητήρας θα κατασκευάζεται σε 3 εργοστάσια σε αυτά του Ontario, του Michigan και του Mexico δημιουργώντας έτσι 1.600 νέες θέσεις εργασίας.

[Πηγή: Ward Auto]