Έκθεση Φρανκφούρτης 2011: Skoda MissionL Concept [Ανανεωμένο]

Σχετικά άρθρα

H Skoda παρουσίασε το MissionL Concept και σχεδιαστικά ακολουθεί την γραμμή του VisionD που παρουσίασε στη Γενεύη. Οι Τσέχοι μας μιλούν ότι κάπως έτσι θα είναι η επόμενη γενιά του Octavia, αλλά το μοντέλο αυτό δεν είναι η νέα Octavia. Πρόκειται για το 6ο μοντέλο της γκάμας της, το οποίο στην ουσία πρόκειται για την Τσέχικη έκδοση του VW Jetta. Έχει μήκος 4.50 μέτρων πατά πάνω σε 18″ ζάντες με την οροφή του να είναι εξολοκλήρου από γυαλί

Τίποτα άλλο σχετικό δεν έδωσαν οι Τσέχοι για το νέο τους αυτοκίνητο, το οποίο δεν θα διαφέρει σημαντικά από το πρωτότυπο, πέραν του ότι το μοντέλο παραγωγής του, θα βοηθήσει την εταιρία να πιάσει τον στόχο των 1.5 εκατ. πωλήσεων έως το 2018, αφού θα πωλείται παγκοσμίως.

[Πηγή: Skoda | Live Photos Copyright: Autoblog.nl, Autoblog.nl]

[learn_more caption=”Δελτίο Τύπου”]

H SKODA παρουσιάζει το MissionL στην έκθεση της Φρανκφούρτης 
  • Το MissionL ενσωματώνει νέα σχεδιαστικά στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν τα μελλοντικά μοντέλα της Skoda
  • Αποτελεί την βάση για το έκτο μοντέλο της Μάρκας μετά τις Fabia ,Roomster ,Octavia 5, Yeti και Superb
  • Η Skoda ξεκινά την επιθετική προιοντική πολιτική της παρουσιάζοντας ανά 6 μήνες και ένα νέο  μοντέλο για τα επόμενα 3 χρόνια
  • Στρατηγική επιδίωξη η επίτευξη των πωλήσεων 1.500.000 αυτοκίνητων μέχρι το 2018

Η Skoda παρουσιάζει σε παγκόσμια πρεμιέρα την σχεδιαστική πρόταση που ακούει στο όνομα MissionL στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Πολύ κοντά στην γραμμή παραγωγής, το MissionL αποκαλύπτει τις σχεδιαστικές γραμμές που θα υιοθετηθούν στo 6o μοντέλο της Skoda και αποτελεί ουσιαστικά την απαρχή της επιθετικής στρατηγικής πολιτικής παρουσίασης νέων μοντέλων της Μάρκας.

Το νέο 5-θυρο συμπαγές, αλλά με τεράστιους εσωτερικούς χώρους επιβατών και αποσκευών μοντέλο της Skoda πρόκειται να λανσαριστεί στις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της Κίνας. Σε συνέπεια με τις αρχές της παγκοσμιοποίησης της Skoda, το 5-θυρο MissionL θα εμφανίζει διαφορές τέτοιες ώστε να καλύπτει τις διαφοροποιημένες ανάγκες των παραπάνω αγορών. Τα βήματα αυτά είναι αποτέλεσμα των νέων αναπτυξιακών στόχων της Skoda που καθορίστηκαν πέρυσι και εκτείνονται σε πρώτη φάση μέχρι το 2018. Η Μάρκα προτίθεται να αυξήσει τις πωλήσεις της φθάνοντας τα 1.500.000 αυτοκίνητα μέχρι το 2018 εδραιώνοντάς περαιτέρω την παρουσία της στο γκρουπ των « μεγάλων» κατασκευαστών.

“Αποκαλύπτοντας την εμφάνιση του νέου μας κόμπακτ μοντέλου, το MissionL φανερώνει την κατεύθυνση που η Μάρκα μας θα ακολουθήσει ” αναφέρει μεταξύ άλλων ο Winfried Vahland, πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Skoda και συνεχίζει «Η παγκόσμια πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη δίνει ένα ξεκάθαρο δείγμα ότι η Skoda προχωράει μπροστά. Σε αυτήν την ανάπτυξη της, βασικό πυλώνα αποτελεί η επιθετική προιοντική πολιτική της, αφού θα παρουσιάζουμε και ένα νέο μοντέλο κάθε έξι μήνες για τα επόμενα 3 χρόνια.

[/learn_more]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Hertz χρέωσε με 277 δολάρια για βενζίνη πελάτη της που νοίκιασε ένα Tesla Model 3

Η επιστροφή ενός ενοικιαζόμενου αυτοκινήτου με γεμάτο το ρεζερβουάρ καυσίμων έχει γίνει πραγματικότητα για πολλούς ταξιδιώτες, αλλά τι συμβαίνει όταν κάποιος νοικιάζει ένα ηλεκτρικό...

Η Ferrari δοκίμασε νέους θόλους στους τροχούς στο Fiorano

Η ομάδα της Ferrari δοκίμασε σήμερα ένα νέο, πιο επιθετικό προστατευτικό σύστημα για το σπρέι νερού στη βρεγμένη πίστα του Fiorano, μετά την αποτυχημένη...