Τα 51.6 δις ευρώ τελικά ήταν λίγα, αφού σήμερα το Volkswagen Group ανακοίνωσε ότι έως το 2016 θα επενδύσει 62.4 δις ευρώ με στόχο να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου. Με αυτά τα χρήματα θα δημιουργήσει νέα μοντέλα, νέες τεχνολογίες φιλικές προς το περιβάλλον αλλά και θα εκσυγχρονίσει τις εγκαταστάσεις της.

Η απόφαση πάρθηκε σήμερα από το εποπτικό συμβουλίου του ομίλου. Τα 49.8 δις ευρώ θα επενδυθούν σε ακίνητα, στις εγκαταστάσεις και στον εξοπλισμό, με το 57% αυτών των χρημάτων να επενδύονται στη Γερμανία. Τα υπόλοιπα €11.6 δις θα επενδυθούν ώστε να αυξηθεί η κεφαλαιοποίηση της.

Τα €32.7 από τα €49.8 δις, (το 66% περίπου) θα χρησιμοποιηθούν για τον εκσυγχρονισμό και την επέκταση της γκάμας των μοντέλων όλων των εμπορικών σημάτων που βρίσκονται κάτω από της ομπρέλα της με την κατασκευή νέων και ανανεωμένων μοντέλων. Η κατασκευή τους θα γίνει πάνω σε στη νέα αρθρωτή πλατφόρμα που ετοίμασε ο όμιλος.

Αδιαμφισβήτητα, ένα μεγάλο ατού της VW είναι οι κινητήρες της, γι’αυτό ο όμιλος σχεδιάζει να φέρει μια νέα γενιά κινητήρων οι οποίοι θα έχουνε καλύτερες επιδόσεις, μικρότερη κατανάλωση καυσίμου καθώς και μειωμένες εκπομπές CO2. Φυσικά θα συνεχιστεί η ανάπτυξη των υβριδικών, των ηλεκτρικών κινητήρων αλλά και των νέων κιβωτίων ταχυτήτων.

Τα υπόλοιπα €17.1 δις θα χρησιμοποιηθούν για επενδύσεις εντός και εκτός Γερμανίας. Η Volkswagen θέλει να εκσυγχρονίσει και να επεκτείνει τα καταστήματα της, τα βαφεία της, αλλά και τα εργοστάσια συναρμολόγησης που έχει σε όλο τον κόσμο.

Οι επενδυτικές δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν επίσης και δαπάνες για αιολική, ηλιακή και υδροηλεκτρική ενέργεια, με σκοπό να κάνουν τα εργοστάσια τους πιο πράσινα, τροφοδοτώντας τα με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Παράλληλα, επιπλέον των €51.6 δις, θα διαθέσει ακόμη €14.0 δις στην περίοδο 2011 – 2016, με τα χρήματα αυτά να προέρχονται από τις ταμειακές ροές των Κινέζικων και Γερμανικών κοινοπραξιών. Αν δεν γίνει με τόσα χρήματα μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έως το 2018, τότε τι άλλο θα χρειαστεί;

[Πηγή: Volkwagen]

Δελτίο Τύπου

Volkswagen Group to invest more than €62 billion up to 2016

  • Largest-ever investment package in the Group’s history for new models, environmentally friendly technologies and production facilities
  • CEO Winterkorn: “Volkswagen Group is continuing to extend its innovation and technology leadership.”

Wolfsburg, 16 September 2011 – The Volkswagen Group will invest around €62.4 billion in its Automotive Division in the coming five years. This is the result of the Group’s investment planning for 2012 to 2016 discussed by the Supervisory Board on Friday. “The Volkswagen Group is investing a record amount in forward-looking projects to achieve its goal of becoming the world’s best automobile manufacturer in economic and ecological terms”, said Prof. Dr. Martin Winterkorn, CEO of Volkswagen Aktiengesellschaft, adding: “We shall continue to extend our innovation and technology leadership. Top of the agenda for us are investments in environmentally friendly, sustainable models and drives.”

Investments in property, plant and equipment will account for €49.8 billion. More than half of this (57 percent) will be invested in Germany alone. According to Winterkorn, the Volkswagen Group with its high level of domestic investments offers the best possible proof of Germany’s international competitiveness as a leading manufacturing location. “And this will continue to be the case in future”, he said.

The ratio of capital expenditure to sales revenue will be at a competitive level of around six percent on average in the period from 2012 to 2016.

Besides investments in property, plant and equipment, the total amount also includes additions to capitalized development costs of €11.6 billion and investments in financial assets of €1.0 billion net of proceeds from asset disposals. Volkswagen is laying the foundations for profitable, sustainable growth by building new production facilities, introducing new models and developing alternative drives, as well as with its modular toolkits.

Group Works Council Chairman Bernd Osterloh commented as follows: “Volkswagen’s investment package is yet another move designed to ensure the Group is fit for the future and takes the form of high-quality investments in new, innovative products, manufacturing processes and our global locations. This safeguards jobs for the long term.” He also said that the planning round is proof of Volkswagen’s commitment to its home country of Germany. For example, roughly €100 million will be invested in significantly improving the flexibility in the body and white production area of the Wolfsburg plant. The same applies to body and white production at Emden. “The investments in the Wolfsburg and Emden locations safeguard operations at the Emden – Wolfsburg – Zwickau turntable. In future, flexible manufacturing of different volumes and products will be possible at these locations, reflecting market requirements. This represents a major contribution to ensuring these three locations are fit for the future”, Osterloh said. In addition, the investments in the German locations will focus on alternative drives, new generations of diesel and petrol engines, and new generations of Volkswagen’s innovative direct shift gearboxes.

At €32.7 billion (roughly 66 percent), the Group will spend a large proportion of the total amount to be invested in property, plant and equipment in the Automotive Division on modernizing and extending the product range for all its brands. The main focus will be on new vehicles and successor models in almost all vehicle classes, which will be based on the modular toolkit technology and related components. This will allow the Volkswagen Group to systematically continue its model rollout with a view to tapping new markets and segments. In the area of powertrain production, new generations of engines will be launched offering additional enhancements to performance, fuel consumption and emission levels. In particular, the Group will continue to press ahead with the development of hybrid and electric engines.

In addition, the Company will make cross-product investments of €17.1 billion over the next five years. Due to the high quality targets and the continuous improvement of production processes, the new products also require changes to, and additional capacity in, the press shops, paintshops and assembly facilities. Investments outside production are mainly planned for the areas of development, quality assurance, sales, genuine parts supply and information technology.

Investment activities will also include expenditure on wind, solar and hydroelectric power, in order to supply the factories with renewable energies.

The plans are based on the Volkswagen Group’s current structures and hence already take into account the consolidation of Porsche Holding Salzburg.

The joint ventures in China are not consolidated and are therefore also not included in the above figures. These companies will invest a total of €14.0 billion in new production facilities and products in the period from 2012 to 2016. These investments will be financed using the joint ventures’ own funds.

  • hellboy

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!το καλυτερο αστειο της ημερας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    περαν του αστειου βγενει θεμα μονο του
    και να ο πραγματικος λογος που χαλαει η συμφωνια με την σουζουκι και δεν το γραφω απο απεχθεια πρoς την vw      ” θα διαθέσει ακόμη €14.0 δις στην περίοδο 2011 – 2016, με τα χρήματα αυτά να
    προέρχονται από τις ταμειακές ροές των Κινέζικων και Γερμανικών
    κοινοπραξιών. “

  • Costelo

    Αν αυτα τα λεφτα τα επνδυαν στον σχεδιαστικο τομεα του Group και στην καλυτερη αξιοπιστια,τοτε ισως να υπηρχε μια ελπιδα να γινουν πρωτοι παγκοσμιως. Με τη λογικη ομως του copy paste,του marketing και του αγοραζω τα παντα επειδη μπορω,δεν φτανουν απο μονα τους αυτα για να γινεις πρωτος.

    • hellboy

      και μια αλλαγη στο σημα ειναι κακασχημο!

  • Guest

    Η οποιαδήποτε αρνητική κριτική γίνεται αυτή τη στιγμή, το μόνο που έχει σκοπό είναι να υποβαθμίσει το μεγάλο αυτό εγχείρημα του VW Group. Ο χρόνος θα τα δείξει όλα και τότε εδώ θα είμαστε ( ελπίζω ) όλοι για να κρίνουμε την πορεία αυτού του μεγαλεπήβολου προγράμματος, ίδωμεν….   

    • hellboy

      φιλε μου μεταξυ μας συζηταμε δεν ειμαστε ουτε ο τυπος ουτε εχουμε μετοχες σε καποια εταιρια.πιο επιχειρημα παμε να υποβαθμησουμε 4-5-6-7-10 ατομα!!!!!!!!!!!!!!!!!
      και να με συνχωρεις για την αδιακρισια μου αλλα σε ρωτησε σε αλλο ποστ ενα παλικαρι και απαντηση δεν πηρε και εμεινα και εγω με την απορια!εργαζεσε στην vw η σε καποιο τομεα της??
      και παλι συγνωμη για την αδιακρισια αλλα πραγματικα υπερασπιζεσε με μανια την vw!!!!!

    • Επισκέπτης

      apla prospa8ei na einai oso pio antikeimenikos nomizo, oute tin peneuei alla oute tn kathgorei!  oute ego tin pao trela san firma alla h alh8eia einai oti exei kanei terastia vhmata se pollous tomeis giauto tn paradexomai…

    • hellboy

      στο παραπανω κειμενο δεν βλεπω αντικειμενικοτητα!!!!!!και συγκεκριμενα εδω “Η οποιαδήποτε αρνητική κριτική γίνεται αυτή τη στιγμή, το  μόνο που έχει
      σκοπό είναι να υποβαθμίσει το μεγάλο αυτό εγχείρημα του VW Group” και δεν μου αρεσε γιατι πολυ απλα ειμασε 6-7 ατομα που σχολιασαμε(μεχρι τωρα),λεγωντας την γνωμη μας και μη αντιπροσωπευωντας καμμια εταιρια κανενα συμφερον και λεγονας την γνωμη μας απλα που σε καποιους/πολλους περναει απαρατηρητη και λεω κατι χωρις να κοβω πελατη απο αυτην!!!!!!!

    • Επισκέπτης

      isos tin upostirizei me kompso tropo kai den t katalava sosta, isos na exeis dikio dn ksero apla auto katalava etsi opos t egrapse 

    • Guest

      Guest, thanks for the support, κάπως έτσι έχουν τα πράγματα….

    • Guest

      Φίλε Hellboy, δεν συμβαίνει τίποτα παραπάνω απ΄το να είναι οι απόψεις μας εκ διαμέτρου αντίθετες ! 

    • hellboy

      να με συνχωρεις αλλα αυτο που εγραψες δεν μιαζει να ειναι αποψη,φενετε οτι ειναι κατηγορια  και οτι εχεις καποιο συμφερον και αυτο που ειναι σαν να λες παιδια ολοι οσοι γραφουν αρνητηκα ειναι ασχετοι και θα πεταξουν λασπη για να λερωσουν το ονομα της εταιριας.η ποια ειναι η καλυτερη στον κοσμο.αυτην την εντυπωση μου δινει.μπορει να ειμαι χαζος και να μην καταλαβα σωστα…..

  • ggarfe

    Βασικά η φαουβε αναγκάζεται να κάνει όλα αυτά που δεν έχει κάνει τόσα χρόνια. Επενδύσεις σε πράσινη τεχνολογία για τα αυτοκίνητα της, επενδύσεις σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειες για τα εργοστάσια της. Αλλοι κατασκευαστές τα έχουν κάνει ήδη καί ας μην έχουν τις πωλήσεις της φαουβε. Βέβαια να μου πείς αυτοί δεν έχουν επενδύσει τόσα χρόνια στην προπαγάνδα όπως η φαουβε… Και πάλι πάντως το 70% θα πάει σε μοντέλα. Δηλαδή σε “νεα” γκόλφω (που θα είναι συναρπαστική μιας καί θα αλλάξουν τα πλαινά φλας), σε νεο πατσατ (επίσης συναρπαστικό μιας και θα αλλάξει το σχέδιο από το εσωτερικό των φαναριών), σε νέα αουνδι(που θα είναι ακόμα πιό ίδια μεταξύ τους(αλήθεια είναι δυνατόν να γίνει αυτό;), σε νέα τσεατ (που θα είναι τα αποφόρια της αουνδι(τουλάχιστον ας ήταν ίδια με τα τελευταία μοντέλα). Γι’ αυτό της βγάζω το καπέλο της φαουβε. Πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες.

    • σωστός!

    • hellboy

      μαζι σου!!!!!!!!!!!!!!!

    • Thavma

      oti na nai les kai vasika oti sou katevainei sto kefali, epixeirhmata mhden kai exeis olous tous haters apo katw epeidh evrises to vw group na zhtwkraugazoun eleos…les kai ta idia akrivws den ginontai kai stis alles etairies…oxi ksexasa mono sth vw einai alhtes oloi oi alloi einai timioi epixeirhmaties…ere mualo pou exoun orismenoi!

    • τα δικά σου επιχειρήματα??

    • Mika

      Kala,metaksy mas,den exei ki adiko s ayta pou leei…Den ekfrazei epixeirhmata,apla diatypwnei to diko tou menos sth VW,pou profanws antipathei…Tipota perissotero….

    • επίσης μεταξυ μας, αλλά τα επιχειρήματά του ο ggarfe τα έχει παρουσιάσει πολλάκις σε παλιότερα άρθρα, κ αν μη τη άλλο τα δικαιολογεί και τα τεκμηριώνει…το ότι την αντιπαθεί μπορεί να συμφωνήσω, αλλά δεν είναι τουλάχιστον δε λέει απλά για να λέει κ δεν έχει παρωπίδες!!
      εγώ έχω πάψει να γράφω σε ότι έχει να κάνει με vw…

    • Mika

      Gia tis parwpides epetrepse mou na exw tis amfibolies mou..
      ;-)
      Alla einai diko tou thema,den tha katsoume na kanoume analysh sta pisteyw tou kathenos…
      Ki esy, ti exeis papsei na grafeis???Apla afhneis tous allous na xwnoun kai les, symfwnw!!!
      LOL..
      An to ennoeis etsi,tote mesa…Xaxaxa

    • ggarfe

      Μου αρέσει η απάντηση σου. Κάνω like. Ο κόσμος θέλει κι άλλους επιστήμονες σαν εσένα!

    • pariah

      Βαριέμαι να αναλωθώ στην ίδια συζήτηση…Μόνο ένα…Θεωρείς ότι η vw δεν έχει κάνει τίποτα για να εξοικονομεί ενέργεια στα εργοστάσιά της;;;;Ρίχτε καμιά ματιά στο δίκτυο και μετά πετάξτε την σοφία σας….
      Σε πράσινη τεχνολογία δεν έχει κάνει;;;Εκτός και αν το πράσινο είναι μόνο τα υβριδικά όπου δεν το ενστερνίζονται όλοι αυτό όπως η mazda…

    • Madk4speed

      Μην το βλεπεις απο μια πλευρα μονο. Δες την κοντρα VW vs Greenpeace για να καταλαβεις ποσο κακο κανει μια πολυεθνικη οταν φρεναρει την βελτιωση των κινητηρων σε θεματα ρυπων και καταναλωσης.

    • pariah

      Σύμφωνα με τους οικολόγους θα έπρεπε ήδη να είμασταν σε τρις χειρότερο σημείο….Αν δεν συμπεριλαμβάνεις τον παράγοντα τεχνολογική εξέλιξη δεν κάνεις σωστές προβλέψεις….Δεν είναι καθόλου λίγες οι φορές που έχουν πέσει έξω.Η αυτοκινητοβιομηχανία πάιρνει μέτρα και εξελίσσει την τεχνολογία ως προς το ενεργειακό αποτύπωμα, των πλοίων αεροπλάνων και άλλων μέσω γιατί να είναι στο απυρόβλητο (που σημειωτέων ευθύνονται παραπάνω…);;;;Οι αγελάδες εκπέμπουν περισσότερο CO2 από τα αυτοκίνητα αν δεν κάνω λάθος επίσης, άρα να τις ταπώσουν;;;

  • Επισκέπτης

    einai logiko otan kapoios einai stin korufi na dexetai polemo…tha sumfoniso me ton filo Automission…kai prosopika tin paradexomai san firma

  • Κώστας

    τι ποσα ειναι αυτα????ρε παιδια να πω κατι αλλο?τα μισα απο τα 62 αν εδιναν για την καταπολεμηση της φτωχειας στις τριτες χωρες και δεν θα υπηρχε φτωχια και θα ειχαν την συνειδηση τους καθαρη,αλλα τι να λεμε τωρα…αλλα λογια να αγαπιομαστε….αυτα ειναι ψιλα γραμματα

    • hellboy

      ρε συ τα 32δις να μας εδινε και να εχτιζε σε ενα νησι ανεμογενητριες ηλιακα+ενα εργοστασιο θα βγεναμε κατευθειαν απο το ελλημα(+δντ) μας σαν χωρα!!!!!!!!και τα υπολοιπα να τα εδινε οπου ηθελε!!!!!!!!!!

    • pariah

      Καλά αυτό δεν ισχύει εκτός και αν το νησί ήταν του μεγέθους της Αυστραλίας….

    • hellboy

      na toys dwkoyme thn mykono!!!!

    • pariah

      Προς το παρών έχουμε δώσει και κώλο……….Καιρός να πάρουν τα @@@@ μας….

    • hellboy

      με αυτους τους πολιτικους που εχουμε δυσκολο….

    • pariah

      Aυτοί έχουν μπει ήδη στην λίστα…με τους εξωτερικούς είναι το ζόρι….

  • Phaethon

    Για διαφημίσεις και για μίζες δεν είδα αναφορά πόσα θα δώσουν..

  • Eltoro_2012

    ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΜΙΖΕΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ?

    • Leto21

      e re leuta pou xei dwsei h vw st autobild se ka8e teuxos exei sigrish to golf me ka8e akiro ama3i p kikloforei kai simptwmatika panta kerdizei
      to idio isxiei kai gia ta modela ths audi 

    • loeb

      Τα λεφτα ειναι πολλα γιατι συμπεριλαμβανονται και οι μιζες που θα δωσουν σε κρατη, δημοσιογραφους, περιοδικα, εκθεσεις, ηλεκτρονικο τυπο και διαφημισεις. Θα πειξουμε στις διαφημισεις! Θα μας πιπιλησουν το μυαλο οτι τα VW ειναι αξιοπιστα με συγχρονους κινητηρες με χαμηλες εκπομπες ρυπων και χιλια μυρια.
      Και σας ρωταω οι Γερμανοι θα τα κανουν ολα αυτα? Και σας απανταω.
      Γιατι δεν τα εχουν κανει τοσα χρονια! Πολιτικη που φερνει πωλησεις αλλαζει? Οσο βρωμικη κι αν ειναι δεν αλλαζει. Εκτος κι αν η siemens,  και mercendes δεν λαδωναν τοσα χρονια στην Ελλαδα και σε ολη την Ευρωπη. Μαλίστα εχουν καταδικαστει απο το ιδιο το Γερμανικο το κρατος.
      Βεβαια απο τα αλλα κρατη δεν γινεται να καταδικαστουν γιατι παλι πεφτουν μιζες και τα λοιπα. Εκτος κι αν εχουμε αποζημιωθει και για τα θυματα στο Διστομο.

    • episkeptis

      re filaraki afou to golf exei ta kalitera texnika xaraktiristika tis katigorias tou na to vgaloun teleutaio gia na xaroun merikoi den ksero ti na sou po pantos antikoimenika einai to kalitero stin katigoria tou asxeto me tin aksiopistia tou einai allo kommati auto

    • Phaethon

      Δλδ είναι το καλύτερο και χαλάει?
      Το χειρότερο τότε τι πρέπει να κάνει?

    • episkeptis

      otan les kalitero simenei to sinolo tou autokinitou pou auto einai asfaleia,statherotita,kratimata,epidoseis,texnologia,sxedio mesa ekso, aksiopistia to golf einai to pio olokliromeno autokinito tis katigorias tou

    • άποψη σου είναι αυτή…
      σεβαστή αλλά όχι δεκτή!!!

    • episkeptis

      an h apopsi mou den itan antikoimenikoi den tha itan proto se poliseis px an o kosmos koitage mono tin aksiopistia tha itan proto to civic alla einai kai  gousta  ola auta

    • καλα δεν είναι κ πρώτο σε πωλήσεις ουτε στην ελλάδα ούτε στην ευρώπη..

    • Phaethon

      Θες να τα πάρουμε ένα-ένα?
      Ασφάλεια? Δεν είναι το μόνο 5στερό στην κατηγορία.
      Σταθερότητα τι ακριβώς εννοείς?
      Κρατήματα? Κρατά καλύτερα απο Giulietta η Σειρά 1 πχ?
      Επιδόσεις? ^^
      Τεχνολογία? Τι επαναστατικό έχει το Golf???
      Σχέδιο? Το αφήνω ασχολίαστο……

    • episkeptis

      pare golf dsg kai tha katalaveis apo mono sou tin diafora kai to golf 6 einai facelift tou 5 otan vgei to kainourio na deis ti exei na ginei h giulietta einai kai auti fovero amaksi alla tin seira ena ti tin epiases sto stoma sou

    • Exo_polo

      για ποιο dsg τους λες αδερφε? vw = μαπα εχουν στο μυαλο τους…τερμα…δεν πανα λες εσυ….για dsg7με ακαριαιες αλλαγες,  1400cc με 180 αλογα και τετρακινηση ονειρο quattro,και…πρασινα αλογα…….αντικειμενικα…vw=μαπα….ολο το group = μαπα…..αλλα οταν τους λες για audi , porche και τα λοιπα…μετα σου λενε……ε………εκει αλλαζει!!!!! οπως μας συμφερει……..

    • hellboy

      ρε αδερφε με συνχωρεις θελεις να μας τρελανεις??????που ειναι καλυτερο το καφετιερα με dsg? επειδη σου γραφουν το dsg???το tsi??το γιοτα ειναι το ιντζεκσιον μονιμο κολπο των γερμανων για εφε.εγω ξερω οτι το γκολφ οποιο θελεις dsg  χειροτερο ειναι απο οτιδηποτε εκτως γκρουπ vw.καφετιερα ειναι και ακριβη μαλιστα και ακομα το χειροτερο ειναι οτι εχει και ημερομηνια ληξης 5 χρονια!!!!!!!!!!!!!!!!αν κανεις το λαθος και το κρατησεις πληρωνεις τα κερατα σου!!!!!!!πολυ καλο.και τα αλλα χαλανε αλλα τα σερβις και οι επισκευες ειναι αρκετα ποιο φτηνες απο το γκρουπ.καθως και τα ανταλακτικα-εκτως μιτσουμπισι και χοντα που τα εχει ο σαρακακης(το μονο κακο)-το καινουργιο που λες αν βγει θα ειναι  ιδιο με το σημερινο απλα θα εχει αποκτησει το motion εφε λιγο στην μασκα τιποτα αλλο.οσο για την ασφαλεια αν τουμπαρεις παθεις κατι και κινεζικο να οδηγεις με -1 αστερι ασφαλειας αμα δεν σε θελει δεν θα παθεις τιποτα.τεχνολογια μαλιστα,σου γραφουν στο βιβλιαρακι των 50 σελιδων με κωδικους και λες ουαου,εγω επρεπε να διαβασω 100 σελιδες!!!!!!σταθεροτητα.οταν εισαι παχυσαρκος και πας με 2χλμ την ωρα δεν υπαρχει περιπτωσει να πεσεις και εχεις και απιστευτο κρατημα- αυτο ειναι το γκολφ βαρυ και αργο, οταν τρεχει ειναι προβλημα…σχεδιασμος μεσα μοντελων 2003 χωρις βελτιωσεις,εξω ιδιο σουλουπι με το προιγουμενο με ψιλο διαφορες λιγο τα φαναρια λιγο τα προβολια μεχρι εκει.αξιοπιστια εγραψα παραπανω..αν δεν ηταν ολοκληρωμενα των αλλων εταιριων θα τα βγαζαν στην παραγωγη ποτε??εχουμε φαει πολυ την διαφημηση και το μανιαμουνιασμα της vw!!!!!!!!ποσα περιοδικα στο περιπτερο εχουν εξωφυλο το γκολφ φτιαγμενο η gti η απλο η η η ενα αλλο vw αουντι.και το τε λικο χτυπημα στο τελος μολις τελειωνει το διαφημηστικο στην τιβι σου πεταει το υποσυνιδητο μυνημα “das auto” γιατι τα υπολοιπα τι ειναι???κατι αντιστοιχο αλλα λιγο ποιο αποτυχημενο εκανε η οπελ…..
      ελεος!!!!!!!!!!

    • Exo_polo

      το οτι εχει “οτι εχει και ημερομηνια ληξης 5 χρονια” και οτι το golf μετα τοσες πωλησεις το εχεις βγαλει μαπα και αργο!!!! τι να πω αλλο……οσο για το dsg……..δεν σου αρεσε ε??? μαλλον εσυ θελεις να μας τρελανεις με την εμπαθεια σου και οχι ο φιλος episkeptis

    • Madk4speed

      Για το dsg…. συμφωνα με τα ποστ κατοχων μεσα σε σχετικα φορουμ ειναι μαπα. Αυτοι κατι ξερουν.

    • episkeptis

      re file sorry den ksero giati vgazeis tetoio misos gia tin vw alla oso kai na paleueis na ta vgaleis axrista den tha to katafereis diladi enas Twincharged krataei 5 xronia esi tha mas trelaneis

    • hellboy

      ναι.

    • Killer88

      Στο τελευταίο comment ειδικά θα συμφβνήσω σε όλα, η σειρά 1 την θεωρω τεράστια αποτυχία και πεταμένα λεφτά ( με εξαίρεση την 1M ) Guilietta ότι καλύτερο έχει βγει από ιταλία τελευταία, αλλά με μειωνεκτήματα που ίσως τησ στερούν καλύτερη κατάταξη. Πραγματικά οι haters πρέπει έστω και για πλάκα να δοκιμάσεται να οδηγήσετε Tsi σε συνδυασμό με dsg για να καταλάβετε διαφορά από λοιπά κιβώτια και κινητήρες της κατηγορίας. Σίγουρα έχει κάνει πολλά λάθη το γρουπ, πολλά εσκεμμένα, η απλά δεν τους ένοιαξε να τα λύσουν. Πραγματικά πόσες εταιρίες ακόμα έχουν καταφέρει τέτοια εξέλιξη σε λίγο σχετικά χρονικό διάστημα? Ακόμα και αν την μισεί κάποιος πρέπει να το παραδεχτεί, όσο για την αξιοπιστία ασχολίαστον, όταν  πουσάρουν τα μοτέρ στα 240 άλογα + και περιμένουν να κρατήσουν. Και πάλι κάποια αντέχουν ακόμα.

    • loeb

      Ειδικα στα κρατηματα ειναι πρωτο? Πλακας κανεις τωρα? Εγω με αμαξι 15ετιας στριβω πιο καλα! Κι αν θες να σου βαλω και συγκρισεις παρε το golf και συκγρινε το με το DS4. Σε εμφανιση σε εσωτερικο σε κρατηματα σε ασφαλεια σε οτι θες!

  • Phaethon

    Το πρόβλημα είναι ότι πάνε να πασάρουν τα VW για κάτι που δεν είναι.

    Ούτε πρέμιουμ είναι ούτε σπόρ είναι.

  • episkeptis

    ego den to sinithizo na grafo se site apla egrapsa mono kai mono giati varethika na mpeno se kathe arthro sto autoblog tis vw kai na vlepo olous tous idious na krazoun tin vw soni kai kala na ta vgaloun axrista eleos pia varethikame

    • hellboy

      η φωτια ξεκιναει απο αυτους που την υπερ υποστηριζουν….

    • episkeptis

      ntaksei re file oti peis esi pistepse auto ego kai aloi tosoi tha pisteuoume to allo

  • Eltoro_2012

    ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΜΠΕΙΤΕ ΣΤΟ SITE 4Τ.GR ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ VW UP ΑΠΟ ΤΟΝ Σ.Χ.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ  ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

    • Mika

      To exoume dei…Thn apopsh tou leei, me thn ypografh tou,ki oxi thn apopsh twn 4 T..
      Dhladh amfibaleis na tou aresei toso????
      Dhmosiografos tosa xronia einai,exei odhgsei tosa kai tosa,gia na to leei,isws aksizei kati…

    • loeb

      Μπηκα και το διαβασα! Ελεος αυτα που λεμε και πιο πανω για το σπρωξιμο. Μοιαζει με polo που μοιαζει με golf που ειναι κορυφαιο. Χαχαχαχαχα τι αλλο θα γραψουν?

    • ggarfe

      Πλάκα μας κάνεις; Εδώ οι 4Τ είχαν κάνει τεστ στο οποίο ΔΕΝ έπαιρνε μέρος η γκόλφω καί στο τέλος παρόλο που δεν συμμετείχε κατάφερε να κερδίσει! ΦΟΒΕΡΟ!
      Έκλεινε με τη φράση “το γκολφ παραμένει ο βασιλιάς της κατηγορίας”.
      Αφού ρε νούμερα δεν παίρνει μέρος τι παπαριές γράφετε; Αλλά είναι μέρος της προπαγάνδας που έχω πεί δεκάδες φορές. Να σου περάσουν το μνμ να μην  ασχοληθείς με τα αυτοκίνητα που βλέπεις στο τεστ, αλλά να πας σε μια έκθεση της φαουβε καί να πάρεις με κλειστά μάτια (καί ανοιχτά πόδια γιατί θα σε μ@μήσει στα προβλήματα) τη σαβουρογκόλφω.Για το UP η προπαγανδαστική μέθοδος έχει ήδη ξεκινήσει. Μου αρέσει που λέει “τα σκληρά πλαστικά είναι κορυφαίας ποιότητας”.
      Αυτοί έχουν ανακαλύψει μετρητή ποιότητας. Τα σκληρά πλαστικά της φαουβε είναι κορυφαία. Των άλλων είναι για τα μπάζα!Κατά τα άλλα φταίμε όλοι εμείς που δεν τρώμε το παραμύθι των πληρωμένων ρουφιάνων…

    • episkeptis

      exeis dikio alla propaganda einai kai sto oti vgenei kai o kathe asxetos kai leei oti ta vw kratane 5 xronia kai oti ta moter tous spane sta 20.000 xiliometra to opoio den tous vgike kai tora lene 70.000 xiliometra to opoio den simvenei na ta leme ola epeidei exei piasei san marka kala pane na tis kanoun polemo

    • hellboy

      nai re sxetike,pote den egrapsa h eipa ” moter tous spane sta 20.000 xiliometra to opoio den tous vgike kai tora lene 70.000 xiliometra”ayto apo kolhtoys soy an to akoyses.genikh arxh sthn germanikh biomhxania einai h 5etia plewn.meta to oti exei piasei pisv apo pies etairies den piasan ekeines??kathws den kserw giati eisagoyme apo germania metaxeirismena vw,audi,bmb,mercendes to poly 7 etwn kai me to poly 120xil xlm? den einai ligo parakseno????einai logiko?

    • episkeptis

      ama kratane 5 xronia h oxi mono oi katoxoi tous to kseroun kai kanenas allos

  • pariah

    Αμάξια πενταετίας;;;;Και πως γίνεται να πουλάνε καλά σαν ταξί του ομίλου;;;;;;Σχετικά με το σχέδιο των αυτοκινήτων τους αφού πουλάει καλά κάνουν…Αν και το 6άρι το Golf θεωρείται ως facelift καθώς τα μηχανικά μέρη ως επί το πλείστων είναι ίδια…Αλλά δεν είναι η μοναδική εταιρία που το κάνει…Και μάλιστα όχι η μόνη γερμανική.Το νέο civic πόσο διαφορετικό είναι από το παλιό όπως και το νέο swift για παράδειγμα;;;;Όταν χτίζεις μια εικόνα κρατάς το βασικό σχέδιο σε όλη την γκάμα ίδιο….Όλοι το κάνουν αυτό…

    Τώρα όσον αφορά τα περιοδικά η νέα μόδα είναι να μην βγάζουν νικητή αλλά να σου λένε ανάμεσα σε 2 αυτό είναι καλύτερο αλλά εμείς προτιμούμε αυτό…Και βουνό και θάλασσα ένα πράγμα…Για αυτό πάνε κατά διαόλου…άλλος ένα λόγος δλδ…