Και ενώ το νέο Subaru Impreza έχει ήδη παρουσιαστεί η Subaru φαίνεται ότι δεν σκοπεύει να βγάλει σύντομα WRX και STI εκδόσεις πάνω στο νέο μοντέλο. To Car and Driver αναφέρει ότι οι Ιάπωνες θα συνεχίσουν να κατασκευάζουν τα τωρινά Impreza WRX και STI και να τα διαθέτει παράλληλα με το νέο μοντέλο για τουλάχιστον 2 μήνες ακόμη. Η ιδέα βασίζεται στο γεγονός ότι η Subaru θέλει μερικό καιρό για να κάνει το νέο μοντέλο να το αγαπήσει ο κόσμος προτού βγάλει στη παραγωγή τις άγριες και γρήγορες εκδόσεις του.

[Πηγή: Car and Driver]

  • Constantine

    Αν δεν κάνουν ένα πιο καλοσχεδιασμένο αυτοκίνητο ανάλογο των επιδόσεων του Sti , που κάθε φορά σχεδιαστικά πάνε απο το κακό στο χειρότερο …Και αν δεν δημιουγήσουν κινητήρες κάτω απο 2.500 κυβικά τότε το νέο Ιμπρέζα θα είναι ακόμη ενα μοντέλο της αγοράς που θα ήθελα να πάρω αλλα δεν θα το έκανα ποτέ ακόμη και τα λεφτά να είχα 
    Ιδίως στην Ελλάδα που όποιος έχει αυτοκίνητο απο 2.000 κυβικά και πάνω τιμωρείται βάναυσα απο την εφορία !!!

    • κάτσε να δούμε την Ευρωπαική έκδοση. οι φήμες θέλουν το νέο WRX να φορά έναν turbo 1.600αρη boxer κινητήρα απόδοσης 270 ίππων με την έκδοση STI να αποδίδει κοντα στα 300 άλογα

    • Constantine

      Αν και είμαι σίγουρος πως τέτοιος κινητήρας θα καταπίνει βενζίνη σαν νερό …..αν πληρεί και τις προϋποθέσεις ρύπων τότε θα είναι μια χαρά φορολογικά τουλάχιστον . Φυσικά μετά τον κινητήρα θα πρέπει να το κάνουν επιτέλους πιο επιθετικά όμορφο όπως του αρμόζει

      Βέβαια μετά θα πρέπει να βρείς ως αγοραστής 40-50.000 ευρώ για να το αγοράσεις αλλά αυτό είναι μια αλλη ιστορία ..

      Απο την αλλη με τέτοιο κινητήρα ( αν είναι αυτός που εικάζεται ) μπορεί να βρει εναν άλλον ξαφνικό ανταγωνιστή…Κάποιο καινούργιο Mazda RX στην ίδια τιμή με ίδια απόδοση , με εμφάνιση εγγυημένη και πισωκίνητο !! Το μαγειρεύουν οι Ιάπωνες 

    • hellboy

      η μαζντα εγκατελειψε τον wangel οπωτε και το σχεδιο για το επομενο RX….δυστυχως.
      τωρα αν βγαλουν ενα σπορ που να φυσαει με αναλογικο μοτερ…………..

    • εξακλη. wankel στο συρτάρι της mazda για λόγους οικονομίας. στο μέλλον λενε αν πάνε καλά οικονομικά ίσως τον εξελίξουν.

      https://www.autoblog.gr/2011/08/10/mazda-halts-rotary-engine-development/

    • pariah

      Mην τους καεί στο μαγείρεμα….Για να κάνουν δοκιμές με υδρογόνο σε περιστροφικό μοτέρ σημαίνει ότι θα αργήσει πάρα πολύ….Το τι θέλετε να βγει με το τι θα βγει απέχει….

      Τα γιαπωνέζικα πάντως sti παραμένανε 2.0lt….και σαν μοτέρ είναι καλύτερα από το 2,5….Το πως θα καταπίνει την βενζίνη ως ένα όριο είναι λογικό….Αρκεί να μην κάνουν τις μλκς των evo που βγαίνουν με πολυ μικρό ρεζερβουάρ με αστεία αυτονομία…

    • Constantine

      Πάγωσαν τον wankel !!! Δεν το ήξερα …..Οπότε άλλη μια 5ετια τουλάχιστον το Rx-7 θα μείνει αθάνατο και διαχρονικό ….

      Πάντως το Subaru WrX Sti  θα το περιμένουμε με μεγάλη περιέργια , ας ελπίσουμε να μην το καταστρέψουν και αυτό το μοντέλο με μεγάλους κινητήρες και χάλια εμφάνιση