Ο πρόεδρος της Mitsubishi, Osamu Masuko σε πρόσφατη συνέντευξη του στο Autocar, ανακοίνωσε με τον πιο επίσημο τρόπο ότι η Mitsubishi θα κατασκευάσει νέο EVO XI μέσα στα επόμενα 3 χρόνια και θα φορά έναν υβριδικό κινητήρα, κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ένας συνδυασμός ενός πετρελαιοκινητήρα και ενός ηλεκτροκινητήρα. Οι εργασίες του θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο έτος και ο Ιάπωνας έχει θέσει ως στόχο να αναπτύσσει ένα sport αυτοκίνητο κινούμενο με ηλεκτρική ενέργεια.

Ο βασικός λόγος για την στροφή αυτή είναι οι εκπομπές CO2 που είχε το EVO X. Το νέο αυτοκίνητο θα έχει εκπέμπει λιγότερα από 200 γρ/χλμ CO2 και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα. Τέλος ο Masuko δήλωσε ότι το νέο EVO θα διαθέτει και ένα αναβαθμισμένο S-AWC σύστημα τετρακίνησης.

[Πηγή: Autocar]

  • Sokratis13

    εβο υβριδικο με πετρελαιοκινητηρα? σαν χλωμο μου φαινεται…αντε να πεις υβριδικο με βενζινη παει κ ερχεται.αλλα πετρελαιο…???

    • και όμως, πρέπει να το χωνέψουμε!

    • nikxan1

      μην το γελατε!!!!!
      ενα πετρελαιο, εχει τρομερες ροπες. αν το φτιαξουν με γνωμονα την αποδοση, θα κερασει πολυ τσαι!!!!
      αλλα να το φτιαξουν με σκοπο την ροπη, να εχει μια τουρμπινα νααααααααααααα
      και καμποσα κυβικα. αλλα ποιος θα το παρει αμα εχει κυβικα ???

    • στο εξωτερικό θα το πάρουν. και 3.0-λιτρο να είναι και με μια τεράστια τουρμπίνα θα έχει ροπή από τανκ!

    • nikxan1

      ξερεις τι σημανει ροπη απο πετρελαιο???
      ειχα παλια ενα CITROEN BERLINGO, ηταν ελαχιστα κυβικα, και χωρις τουρμπινα.
      το ειχα φορτωμενο σαν μουλαρι, του τραβαγα χειροφρενο, εβαζα πρωτη, αφηνα σιγα-σιγα τον συμπλεκτη, και με ΜΠΛΟΚΑΡΙΣΜΕΝΕΣ τις πισω ροδες ΚΑΙ με το φορτιο, προχωρουσε κανονικα σαν να μην συμβαινει τιποτα. χωρις γκαζι, απλα με τις στροφες του ρελαντι….
      φανταζεσαι εναν κινητηρα επιδοσεων, χτισμενο γυρω απο την ροπη του τι θα κανει????
      αν τω μεταξυ, θα ακους απο πισω το πρου πρου προυυυυυυυ πρου πρου και θα ξενερωνεις….

    • loeb

      Και φαντασου οτι με τον ηλεκροκινητηρα θα εχει ακομα πιο πολυ ροπη. Δεν φανταζεσαι ποσο! Δεν παει οπως παει στα βενζινοκινητα. Πραγματικα θα νιωθεις να τραβαει απο τις 1000 στροφες και να πηγαινει μεχρι το κοφτη σαν τρελο. Ασφαλως θα καιει και παρα πολυ χαμηλα οποτε γιατι οχι! 

    • pariah

      Στις 4500σαλ ο κόφτης όμως…….Παιδιά το στροφάρισμα είναι γνώρισμα των σπορ αυτοκινήτων…Αν το κάνεις diesel πόσο θα χάσει από αυτό το γνώρισμα;;;

      Πάντως τα evo με εκπομπές, κατανάλωση και αυτονομία δεν το είχαν καθόλου….

    • Sokratis13

      giati ,ksereis kanena autokinhto pou na einai dunato,na to spas kai na kaiei 6 litra?kata th gnwmh mou,ama to kanoun diesel,exoun xasei tous misous pelates.

    • pariah

      Ξέρω αμάξια που δεν τα σπας και καίνε τον κώλο τους….Το 10άρι από την στιγμή που άλλαξε προσανατολισμό, πιο πολιτισμενο, θα έπρεπε να είναι πιο προσεγμένο σε αυτά τα θέματα…

      Δες τι εκπομπές έχει το 10άρι και τι αμάξια και με περισσότερα άλογα…Δες και την κατανάλωση…Νομίζω ότι το s3 δεν έκαιγε το ίδιο ασχέτως αν η τετρακίνηση που έφερε ήταν να δίνει μόνο το 8% πίσω κατά βάση…

    • Sokratis13

      ta periodika mporoun na grafoun oti 8eloun gia katanalwseis kai ekpompes.egw ap oso kserw,ama to pathseis,8a kapsei.ama einai vary,8a kapsei.ama einai wankel,8a kapsei.twra…an kapsei 15 litra enw ena allo 8a ekaige 14 ,auto einai sxetiko kai exei na kanei me polles parametrous -oxi mono me ton kinhthra.h 8ermodunamikh apodosh twn palindromikwn kinhthrwn panw katw einai idia sta perissotera autokinhta.

    • pariah

      H τεχνολογία βελτιώνεται….π.χ η 2002ti έβγαζε περίπου όσα βγάζει η σειρά 1 με τον 1.6 (170Ps) μόνο που καίει τα διπλά…και ήταν και ελαφρύτερη….Άσχετα τι λένε τα περιοδικά με την χρήση άμεσου ψεκασμού η κατανάλωση έχει πέσει από λίγο ως αρκετά…Και το αμάξι δεν το πας συνέχεια σπαστό…αν είναι να σου καίει και στο ρελαντί τότε βράστα….

      Αυτά μέσες άκρες….

    • Sokratis13

      e nai…twra omws ginesai adikos afou sugkrineis ena autokinhto pou paraxthke prin apo 30-40 xronia me ena sugxrono.xairw polu…

    • nikxan1

      θα χασουν. οκ συμφωνω. απο εκεινους που θα χασει η εταιρεια, θελω να δω τα μουτρα τους, οταν θα ανεβαινουν τα βουνα με το σουπερ-ντουπερ γολφ TSI-GTI-ABS-4000cc-5000hp
      και ξαφνικα θα περναει ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ χωρις να κοψει, ενα……ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ!!!!!
      νομιζω οι πολλοι εξυπνοι απο σας που εκφερουν αποψη, δεν εχουν οδηγησει πετρελαιο.
      κλουβα επαγγελματικη, 2500 κυβικα, χωρις τουρμπο (ΜITSUBISHI L300) με 7,30 φουσκωτο+1,5 τονους μηχανηματα στην καροτσα, ανεβαινει ορεινο δρομο με σκοπο να κατεβει στην χωρα σφακιων (για οσους ξερουν…)
      μιλαμε μονο η βαρκα, περναει τους 2,5 τονους+1,5 μηχανηματα=4 τονοι μονο τα φορτια. και ανεβαινε τα βουνα με 3η!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      αν το φτιαξουν με σκοπο να εκμεταλευτουν την ροπη του, ΤΟΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΔΩ ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ, που θα τρεχετε να μεγαλωνετε τις τουρμπινες ΜΗΠΩΣ και μπορεσετε να το πλησιασετε.

    • 8a σε αφησω αλλεσ 2 μερεσ να δω αν εισαι καλο κρητικατσι και με βρεισ!!!! :-)) αν οχι 8α σε πω!!!!
      αν και με facebook pleon den asxoloyme!!!!  :-P
      to mail moy babinos1983@gmail.com

    • loeb

      Με βαση τα καθημερινα αυτοκινητα ο κοφτης ειναι 4500-5000. Αλλα αυτο θα ειναι Evo και μπορει να εχει ακομα και πανω απο 5500 κοφτη. Μιλαμε για εταιρεια που εχει μεγαλη τεχνογνωσια στην κατασκευη εξαιρετικων κινητηρων. Φαντασου να εχει 400 αλογα και να βγαζει 100 κιλα ροπη οταν αυτοκινητα αναλογης ιποδυναμης μπορουν να βγαζουν 50. Τωρα μαλιστα που βγαινουν και αυτοματα κιβωτια με 8 ταχυτητες αν του πεταξουν ενα τετοιο μονο στροφες δεν θα θελει! Το μονο που δεν θα εχει ειναι ο ηχος δυστηχως! Αλλα εδω πηγε η paggani απο το zonda στην Huayra και η M5 απο το φαντασικο ηχο που ειχε στο να βαζουν ηχο απο το ραδιοφωνο. Δεν μου κανει καθολου εντυπωση αν και με ξενερωνει!

    • pariah

      Τα αμάξια που έδωσες σαν παράδειγμα παραμένουν ρε συ βενζινοκίνητα….και το 2ο για turbo στροφάρει…Η Μ5 δεν έχει άσχημο ήχο καθόλου…η γυφτιά είναι που αντί να μειώσουν την ηχομόνωση έβαλαν τα ηχεία….Είπαμε όμως, ένα eisenmann και τελείωσες…

    • nikxan1

      μπορει να το λες για πλακα, αλλα τα 100 κιλα ροπης, δεν ειναι ουτοπια για ντηζελομηχανη.
      νταξει, 100 οχι, αλλα να εχει 65-70 κιλα, με καλο προγραμμα και σωστη τουρμπινα, ειναι ευκολο.
      θα εχει μικρη ωφελιμη περιοχη, και θα χρειαζεται κιβωτιο, οχι με 8, αλλα με 108 σχεσεις. αλλα αμα δουλευει μεσα στην ροπη του, ΚΛΑΨΕ ΜΕ ΜΑΝΑ ΚΛΑΨΕ ΜΕ, ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΦΕΓΓΑΡΙ.
      θα βλεπω κατι γκολφακιδες, να τρεχουν να πετανε τους TSI τους, για να βαζουν ντηζελ!!!!

    • pου εισαι ρε φιλοσ???? :-)παντωσ εγω το γκολφκι δεν το κανω ντιζελ!!!!  :-P

    • nikxan1

      γεια σου φιλος!!!!!!
      χαλαρα σημερα, αν και σχολασα πριν λιγο. βλεπω ραδιο αρβυλα. τι κανεις εσυ???
      μην το κανεις ντηζελ, θα κλαψεις πρωτος!!!!

    • αχαχαχαχαχ
      βλεπεισ τον κανακη τον αλητη με την μεγαλη μυτη????
      οχι ρε δεν παιζει ντιζελ!!!!!
      ασε που θα μυριζει μεσα και σαν νταλικα-λεωφορειο!!!!

    • nikxan1

      θα ξεκινησει μοδα το εβο-ντιζελ. σε λιγα χρονια, θα σε περνανε τα καινουργια γκολφ, και’συ θα τραβας τα βυζια σου να τα φτασεις.
      ο κανακης με τον γαντζο, ε ??? ναι, πλακα εχουν, περναει η ωρα μου.

    • Mika

      Htan ligo “argoi” shmera eee????Tous perimena pio speedatous..
      Den trellathika kiolas…An kai den xanw epeisodeio..
      Arxh einai akoma, isws paroun ta panw tous meta…

    • kai τωρα τα τραβαω!!!! το πηρα που πρωτοβγηκε και ειναι το 1.6 fsi…
      δεν βαριεσε….απλα απο τοτε που βγηκαν τα tsi κανω απλα xaλαρη τsαρκα!!! :-P

    • nikxan1

      μολις εξαπλωθει η ντιζελο-μοδα, θα το πλενεις, και μετα θα το ξανασκεπαζεις….
      ψαχνω να σε βρω στο FACEBOOK να σε κανω φιλοσ…..

    • loeb

      Φιλε μου δεν το λεω καθολου για πλακα! Γιατι αν ειναι πετρελαιο και τουρμπο και με ηλεκτροκινητηρα και βγαζει καμια 400 αλογα δεν το αποκλειω να ειναι κοντα στα 100 κιλα κι αν οχι 100 κοντα στα 80 κιλα. Αν του πεταξει και ενα κιβωτιο 9 σχεσεων σειριακο τοτε δεν νομιζω να ασχολειται καν με συμβατικα σπορ αυτοκινητα. Παρε για παραδειγμα την μαρκα που λατρευεις την Mercenda! Η Ε 250 CDI βγαζει 204 αλογα και εχει 50 κιλα ροπη! Και εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ο ηλεκροκινητηρας στα αλογα που δινει βγαζει ΤΕΡΑΣΤΙΑ ροπη. Οποτε αν το Evo βγαζει κοντα στα 400 αλογα και πετυχει 100 κιλα ροπη τοτε θα κανουν πολλες εταιρειες τουμπα και θα το γυρισουν στο πετρελαιο. Και περα απο την πλακα αν ο ηλεκτροκινητηρας σου επιτρεπει να πηγαινεις 60-70 χιλιομετρα χωρις να καις πετρελαιο κι οταν καις να μην το πληρωνεις σαν την βενζινη αλλα ουτε να του κανεις και τοσο συχνα σερβις θα ειναι τρομερη κινηση απο την Mitsubishi!

    • nikxan1

      να και ενας που ΔΕΝ ειναι στενομυαλος. αυτο λεω και’γω φιλε μου. οτι ειναι κινηση ματ, και εγω προσωπικα την επικροτω απολυτα!!!
      θα κλαψουν μανουλες λεμε….το μονο, πρεπει να βρουν επαναστατικη λυση με τον θορυβο!!!!
      να με περασει ενα εβο στα βουνα, ναι οκ. αλλα οχι και να κανει προυμ προυμ προυμ!!!!!!!

  • Sokratis13

    ασχετο αλλα το σκιτσο μαλλον για το πως θα ειναι το επομενο εκλιψ εχει γινει και οχι για το επομενο εβο..

    • το σκίτσο είναι απλά ένα σκίτσο, μην το υπολογίζετε!

  • Mitsu

    μαχαιρι στην καρδια

    • εγώ το είχα χωνέψει εδώ και καιρό πάντως, όταν είχαν κυκλοφορήσει τα πρώτα δημοσιέυματα

    • Mitsu

      οντως αλλα ειχα ελπιδες ομως :<

  • Constantine

    Πετρέλαιο και ηλεκτροκινητήρας ;;; Το κόβω 2.5 λίτρα το λιγότερο αλλα θα σκίζει . Αυτό σημαίνει πως αν σε 3-4 χρόνια δεν αλλάξει τίποτα στην χώρα …..ή θα είμαστε στο εξωτερικό και δεν θα μας απασχολούν πλέον τα κυβικά ή τέρμα το evo για την Ελλάδα

  • EVO με πετρελαιοκινητηρα και υβριδικο και με δι8εσιο? διπορτο σπορ σχεδιασμο….??? καλα αυτοι οι ιαπωνεσ ωρεσ ωρεσ τι σκεφτοντε?????
    γιατι να 8ελουν να καταστρεφουν την ιστορια που τουσ καταξιωσε?????(βλεπετε και subaru impreza)
    kalυτερα αστο το ονομα EVO στο συρταρι τησ ιστοριασ…..και ονομασε το νεο οπωσ αλλιωσ 8ελεισ!!!!!
    για μενα μονο εχουν να χασουν……

    • το σκίτσο μην το υπολογίζεται. είναι απλά ένα σκίτσο που έβαλα

    • αααα οκ!!! εγω νομιζα πωσ ειναι σαν το πωσ 8α ειναι!!!! οκ τοτε!!!!

    • nikxan1

      μπαμπη, μην το γελας λεμε…..
      ξερεις τι ροπη εχει το πετρελαιο.
      αν του δωσουν και ενα καλο αυτοματο σαζμαν με 4500 σχεσεις να μενει μονιμα μεσα στην ροπη του, δεν θα το φτανει ουτε ο χαρος. στις αναβασεις θα αφησει εποχη. η μονη μαλακια που βλεπω εγω ειναι αφενος με τα κυβικα, αφετερου με τον ηχο του. δεν θα αντεξω να δω εβο με πρου πρου πρου…….

  • Mika

    Ontws exoun akoustei edw kai kairo oi fhmes..
    Den to briskw anagkaia kako..Apla tha prepei ki ayto kai emeis na prosarmostoume se nea dedomena..
    Sigoura opws kai na exei, tha einai kati eksairetiko…
    ;-)

  • Sokratis13

    auta ta lene gia na psarwnei o kosmos.oti kai kala teleiwnei h venzinh,etsi legane kai gia to epomeno taper .oxi uvridiko me venzinh,oxi uvridiko me diesel kai tsoup!eskase to venzinokinhto turbaki… ola kala kai ola sevasta.nai,8a exei perissoterh roph an einai petrelaio.8a einai omws pio mprostovaro kai epipleon 8a einai kai pio xamhlostrofo.o kairos 8a deiksei… 

    • nikxan1

      σωκρατη, αν θα εχει την ροπη μιας BUGATTI VEYRON, ας ειναι μπροστοβαρο, ας ειναι χαμηλοστροφο, ας ειναι και ΠΑΣΟΚ!!!!   ΧΕΣΤΗΚΑ!!!!!

    • loeb

      χαχαχαχαχαχαχα κλαιω απο τα γελοια!

  • GiorgioValoValkanos

    re guys dn nomizw mlkia 8a einai me petreleaio.. mporei na exei roph apo pio xamhles strofes k perissoterh alla dn krataei mexri tis psiles h roph ston petrelaiokinhthra

    • loeb

      Φαντασου θα εχει τεραστια ροπη ειδικα αν γινει πετρελαιοκινητηρας μαζι με ηλεκροκινητηρα. Σκεψου πως ειναι τα rally cars οπου τους εχουν περιορισει να αποδιδουν κοντα στα 300 αλογα αλλα οι κατασκευαστες εχουν πετυχει μεγαλα νουμερα σε ροπη. Αν παρατηρησεις περα απο την εκινηση αλλαζουν τις ταχυτητες στο τσακ μπαμ και πανε με 5 και 6 λογω ροπης και κοντης σχεσεως. Τι να τις κανεις τις στροφες οταν θα πετας μια ταχυτητα πιο πανω και θα επιταχυνεις πιο γρηγορα απο τον αλλο που θα ειναι μια πιο κατω και θα πρεπει να αλλαξει και παλι!
      Θα το προσεξουν εκει στην mitsubishi δεν θα αλλαξουν χωρις λογο φιλοσοφια μονο και μονο γα τα καυσαερια. Τους εχω για πολυ πιο εξυπνους. Λιγη υπομονη και θα μαθουμε.

    • GiorgioValoValkanos

      gia na doume.. egw epifilasomai gia to 8ema..

  • cfu

    αν ηταν σκετο πετρελαιο ΝΑΙ!!!!!!!!!!!!!!εχει τρελες ροπες και Turbo,
    θα σκιζει και πολυ μα πολυ μεγαλυτερα αμαξια,και στην β.Ευρωπη σιγουρα θα ανεβει πολλη σε πωλησεις.Diesel Power oti kalytero yparxei einai diesel kinitiras

    αλλα υβριδικο….θα ξερασο

    η Audi sto Le man(i opou allou trexh)skizoun ta diesel amaksia tis
    αισχος

    • pariah

      Άλλη φιλοσοφία των αγώνων στο lemans…Και h mazda θα έσκιζε αν δεν απαγόρευαν τους wankel….Ας αφήσουν diesel F1 (ξέρω ύβρις) και να δείτε αν θα κάνουν τόσο μεγάλη επίδοση…

  • Sciroccomaniac

    Πάει,το φλωρέψανε και αυτό….

  • LJ

    Κανεις δεν εχει κανει υβριδικο με πετρελειοκινητηρα κυριως λογο NVH. Το εχει σκεφτει κανεις αυτο?

    • Tomar7777

      μας τρεχεις στην wikipaidia βραδυατικα…. http://en.wikipedia.org/wiki/Noise,_vibration,_and_harshness

      Υ.Γ. μηπως σε ξερω απο καπου?

    • LJ

      Δεν ξερω ρε φιλε απο που νομιζεις οτι μπορει να γνωριζομαστε?

    • pariah

      Τι θόρυβο να προσθέσει το υβριδικό σύστημα;;;Το diesel πια το καλοσυντηρημένο μόνο όταν το βάζεις μπρος και ελάχιστα στο ρελαντί το ακούς…

      Όσο για το κανείς ρίξε μια ματιά καθώς κυκλοφορεί ήδη: http://www.peugeot.com/en/products/cars/3008hybrid4.aspx

    • LJ

      Ακομα δεν το βλεπω να ειναι πουθενα διαθεσμο για αγορα. Κ να ειναι θα ειναι το πρωτο ever. Κατσε να δουμε πως θα δουλεψει. Οταν εισαι ακινητοποιημενος ξεκινησεις με ηλεκτροκινητηρα και μετα μπει ο diesel και εισαι λες κ εχεις τρακτερ.

      Εγω αυτα που λεω δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου τα εχω ακουσει απο ανθρωπους που ειναι στον χωρο της αυτοκινησης χρονια και δεν εννοω στην ελληνικη αυτοκινηση…

    • pariah

      Kαλά….Μήπως κάνει σαν τρακτέρ όπως λες σε σχέση με την απλή υβριδοκίνηση;;;Αν ναι χαίρω πολύ….Παραπάνω, διαφορετικό ήχο από ένα σκέτο πετρελαιοκίνητο δεν κάνει, όπως και τα αντίστοιχα υβριδικά βενζινοκίνητα δεν κάνουν διαφορετικό θόρυβο από τα απλά….Αν πιστεύεις ότι κάνει σαν τρακτέρ κάτσε και βρες τεστ στο youtube που να το αποδεικνύει γιατί εγώ δεν βρήκα…

      Όσο για το διαθέσιμο για αγορά….απλώς σου έδειξα ότι το βγάζουν τώρα…σε απάντηση στο ότι κανείς δεν το έχει κάνει…Και δεν έμειναν μόνο στα σχέδια αλλά ήδη αρχίζει να διατίθεται….

      Τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε….

    • LJ

      Αυτο το ειδες:

      ”Εγω αυτα που λεω δεν τα βγαζω απο το κεφαλι μου τα εχω ακουσει απο ανθρωπους που ειναι στον χωρο της αυτοκινησης χρονια και δεν εννοω στην ελληνικη αυτοκινηση…”

      Αν αυτο δεν σου λεει κατι τοτε ναι ειναι αλλα λογια να αγαπιομαστε.

    • pariah

      Μάλλον δεν ξέρουν τότε….Ήδη κυκλοφορεί, ήχο σαν τρακτέρ δεν κάνει όταν δουλεύει (παραπάνω από το απλό diesel) άρα…..όντως άλλα λόγια να αγαπιόμαστε…

    • δείξτε λίγη πραγματική αγάπη ρε παιδιά

    • LJ

      Τι αγαπη ρε gaz επειδη μερικοι γραφουν οτι τους κατεβει (και δεν αναφερομαι στον pariah) νομιζετε οτι ολοι κανουμε το ιδιο?!!!

    • LJ

      Ναι δεν ξερουν ανθρωποι που εχουν δουλεψει στην Ford Europe , στην Ford USA κ στην JLR (στο R&D) και ξερεις εσυ κ ο μαστρο Μιτσος. Ασε μας ρε φιλε!!!!

    • pariah

      Ρε συ μου λες ότι δεν γίνεται να γίνει ότι είναι δύσκολο κοκ και σου δείχνω αμάξι που ήδη κατασκευάστηκε και έχει αρχίσει να διατίθεται στην αγορά που δεν κάνει ότι λες…Όσο για τις δηλώσεις της ibm ήταν αυτός που είχε πει ότι δεν πρόκειται ποτέ το κάθε σπίτι να έχει το δικό του η/υ;;;κ.α. παρόμοιες κυκλοφορούν….

      Δεν ξέρω περισσότερα από αυτούς…το θέμα είναι ότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα γίνει στο μέλλον….Όσο για αυτούς που μου είπες….μάλλον οι μηχανικοί του psa ξέρουν περισσότερο από αυτούς…

    • LJ

      Παραδεχτηκα οτι δεν το ηξερα το αμαξι.Μετα εψαξα αν ειναι διαθεσιμο τωρα στην Ελλαδα και στην Μ.Βρετανια και ειδα οτι δεν ειναι!

      Απο εκει κ περα σου ειπα οτι πρεπει να ειναι το πρωτο στον κοσμο υβριδικο-diesel και κατσε να δουμε πως θα δουλεψει.ΓΤ το μεγαλυτρο προβλημα στην διαταξη ηλ.κινητηρα-κιν. diesel ειναι ο θορυβος και οι δονησεις. Γτ δεν το εχει χρησημοποιησει καμια εταιρια μεχρι τωρα ενω ειναι τοσο προφανης λυση?????Τογιοτα Χοντα κανουν σοβαρα υβριδικα 15 χρονια τωρα, νομιζεις δεν εχουν ανθρωπους να εκανα αυτη την σκεψη πριν απο εμας????

      Αυτο γτ δεν μπορεις να το δεχτεις?  

    • pariah

      To ότι είχαν παρατήσει τα diesel γιατί δεν το αναλογίζεσαι;;;Δεν τα προωθούν γενικά…Και σε περιοδικό και στο youtube δεν είδα κανέναν εξώκοσμο θόρυβο και δονήσεις πέραν των συνηθισμένων πετρελαιοκίνητων. Αυτό σου λέω…Το ότι δεν κυκλοφορεί δεν σημαίνει ότι δεν θα θα διατεθεί από μήνα σε μήνα…Ήδη έχει πάρει έγκριση κυκλοφορίας και μένει να κατασκευαστούν για να αρχίζει να παραδίνονται….

      Όσο για τα σοβαρά υβριδικά ακόμη και αν ασχολούνται 15 χρόνια όπως λες…το καλύτερο είναι το volt/ampera….

    • LJ

      Δυστυχως και λεω δυστυχως γτ φαινεται και πολλοι ξερουν οτι ειμαι μεγαλος fan της Chevy, το Volt/Ampera ειναι το χειροτερο απο πλευρας αποδοσης. Πολυ γρηγορα θα σου πω οτι: ηδη ξερεις οτι ο μεκ εχει αποδοση γυρω στο 23% ε φαντασου ποσο χανεις μετατρεποντας την θερμικη του ενεργεια σε ηλεκτρικη, ποσο χανεις στην μεταδοση και ποσο χανεις απο το βαρος της ολης κατασκευης. Βαλε κ το γεγονος οτι αν κατι παθει ο ηλ κινητηρας χανεις ολο το συστημα ωθησης συν το γεγονος οτι μπορει η GM να λεει οτι η μπαταριες κρατανε 10 χρονια, να δινει εγγ για 8 αλλα αναθεμα αν κρατησουν 5-6. Κ 10 να κρατησουν το κοστος να τις αλλαξεις θα ειναι τεραστιο.

      Σε ολα αυτα δεν αναφερω και την τιμη!

      Και εγω αλλη γνωμη ειχα αλλα εμαθα 2-3 πραγματα και τωρα αλλαξα γνωμη!!!!

  • mech.al.

    Opws ekanan me to M5 kai topo8etisan pseutiko iho stin kampina etsi kai edw 8a topo8etisoun enan pseutiko strofometro pou otan patas gazi 8a anevainei mexri 9000 strofes/lepto. :P 

  • hellboy

    ποτε δεν θα υπαρξει εβο ντιζελ.εβο με ποιο μικρο μοτερ τουρμπατο(με μεγαλυτερη τουρμπινα) και ηλεκτρικη βοηθεια για ταχυτητες μεχρι τα 60χλμ.ποιο πιθανο!μα ποτε ντιζελ δεν εχει διξει ιδιετερα ενδιαφερον η μιτσουμπισι για αυτο,ουτε εξελισει ουτε κανει κατι αλλο τα μισα της αγροτικα ειναι βεντζινη.
    μιτσουμπισι και ντιζελ δρομοι αντιθετοι μην ψαρωνουμε με την καθε ιστορια…….
    οπως ειχε συμβει με το τωρινο εβο που λεγαν θα ειναι παλι υβριδικο(2007 κυκλωφορισαν οι φημες)και μετα σκαει μουρη το “τερας” μετα απο στα 2χρονια κυκλοφοριας οι φημες θελαν και ενα υβριδικο(παλι) εβο μεχρι το 2012!!!!!!ειπαμε μιτσου και οτι πλασαρουν οι αλλοι δρομοι αντιθετοι….

  • Tomar7777

    Μην ξεχνατε οτι η Mitsubishi εβγαλε κινητηρα Diesel μεταβλητου χρονισμου βαλβιδων… τον ειδαμε στο ASX οπου ο 1,8 Diesel αποδιδει 150 αλογα ΧΩΡΙΣ turbo… δηλαδη 7 αλογα παραπανω απο τον αντιστοιχο 1,8 MIVEC που φοραει το Lancer… φανταστειτε τωρα να τουρμπιστει, και να χει και υποβοηθηση απο ηλεκτροκινητηρα…..

    • thymios tsilimparis

      Ο κινητήρας 1.8 Di-D σαφέστατα και έχει Turbo. Μέχρι τώρα κανένας κατασκευαστής δεν έχει αποδείξει οτι μπορεί να παρουσιάσει πετρελαιοκινητήρα καλής ειδικής απόδοσης δίχως τουρμπο. Για την ακρίβεια υπάρχουν ελάχιστοι ατμοσφαιρικοί πετρελαιοκινητήρες στην αγορά, ενδεχομένως σε κάποια εκτός δρόμου παλαιάς κοπής, ίσως μάλιστα να μην υπάρχει κανένας πλεον.

       Λόγω των φυσικών χαρακτηριστικών της καύσης του πετρελαίου και του χαμηλού όριου περιστροφής, η εφαρμογή της υπερτροφοδότησης είναι σχεδόν μονόδρομος.

      Επειδή η Τογιότα και οι υπόλοιποι μας έμαθαν τι σημαίνει υβριδική τεχνολογία στα οικονομικά (όχι οικολογικά…) αυτοκίνητα, δε σημαίνει οτι υβριδικό=αργό. Τα πλεονεκτήματά της είναι τεράστια, όπως για παράδειγμα η αστραπιαία απόκριση και η γραμμικότητα απόδοσης. Φυσικά πρόβλημα είναι το βάρος, λόγω των μπαταριών. Πιθανότατα ο πετρελαιοκινητήρας επιλέχθηκε λόγω του υψηλού βαθμού απόδοσης (εννοώ στην καύση, από άποψης Φυσικής, όχι την ιπποδύναμη ως μέγεθος). Φυσικά δεν μας “φτιάχνει” το επόμενο Εβο να είναι αθόρυβο και κατά καιρούς να κάνει ως ντίζελ, αλλά ούτως ή άλλως το παρόν Εβο είναι λίγο σαν τελευταίος των Μοϊκανών…

    • Tomar7777

      ναι φιλε μου εκανα λαθος, μετα ειδα στα specs οτι εχει turbo το ASX.
      Οπως πολυ σωστα το λες “its the end of the motorworld as we know it” μια και θα πηγαινεις με 200+ και δεν θα ακους το χαρακτηριστηκο vrooom….

    • δεν το σβήνω τελικά ;) αφού λύθηκε το μπέρδεμα ;)

  • Elaspre

    Μήπως να σκεφτούμε και την περίπτωση ότι ο πετρελαιοκινητηρας απλά θα δουλεύει για να παράγει την κατάλληλη ισχύ που θα τροφοδοτεί τους ηλεκτροκινητηρες;εγω αυτο κατάλαβα,ο πετρέλαιοκινητηρας δεν θα εμπλέκεται καθόλου στην μετάδοση της ισχύς του προ το κιβώτιο!

  • georgeiapwnans

    θα δειξει γιατι αυτες τις φημες δεν τις πολυ εμπιστευομαι παντος αν κανουν κατι τετοιο το μονο καλο ειναι αυτο που λετε θα εχει αρκετη ροπη σε σινδυασμο με τον ηλεκτροκινητηρα που θα αποκρινεται στα μπαμ!!!σαφως το καντραν των στροφων θα τελειωνει στις 7.000στροφες και θα κοφτιαζει 5 με 5.500!!!αλλα η σεψη turbo diesel πολυ μ αρεσει και επειδη εχουμε το ναβαρα που ειναι turbo diesel ειναι αρκετα καλη φαση 45 κιλα ροπη με 171 αλογα σε κολαει αρκετα καλα στο καθισμα απο τις 2.500 στις 4.500 με 5.000 στροφες!!!για να ιδουμεεε τι θα δουμε ρε τζαπανιαα!!!

  • AlfaRomeoLover

    Δεν μ’ αρέσουν καθόλου τα Diesel… Σαν τρακτέρ κάνουν… Θα δώσει τόσα λεφτά να πάρει κάποιος υβριδικό τρακτέρ; Χα χα!

    Και η Mitsubishi είχε πει πως το 10 θα ήταν το τελευταίο Evo. Άλλαξε γνώμη τώρα;