Ίσως ο πιο ενδιαφέρον φετινός κανονισμός της FIA είναι αυτός που ορίζει τη θέση που πρέπει να έχουν οι απολήξεις των εξατμίσεων. Στις παρουσιάσεις των νέων μονοθεσίων, έχουμε δει διάφορες θέσεις, ωστόσο αυτές δε θα είναι σταθερές, αφού οι ομάδες θα τις αλλάξουν, καθώς θα δοκιμάσουν διάφορες λύσεις, ενώ κάποια νέα αυτοκίνητα είχαν ψεύτικες εξατμίσεις, προκειμένου να μη δώσουν ιδέες στους αναταγωνιστές τους.

Ένα απ’ αυτά τα μονοθέσια ήταν και η MP4-27 της McLaren, καθώς, όπως παραδέχθηκε ο Πρόεδρος της ομάδας, Martin Whitmarsh, η εξάτμιση που είδαμε ήταν κατασκευασμένη από πλαστικά, ενώ δε θα την ξαναδούμε στις δοκιμές που ξεκινούν αύριο. Επίσης, μπορεί ο διαχύτης να ήταν κρυμμένος, ωστόσο δεν αποκλείεται εκείνη η περιοχή να μην είχε τίποτα! Ας δούμε τι δήλωσε ο Βρετανός:

Η εξάτμιση ήταν κατασκευασμένη από πλαστικό, δεν θα την ξαναδείτε σ’ αυτή την μορφή. Το μονοθέσιο θα έχει διαφορετική εμφάνιση απ’ ό,τι είδαμε την περασμένη εβδομάδα, και θα είναι πολύ διαφορετικό στην Αυστραλία. Το Σαββατοκύριακο, στο Idiada της Ισπανίας, κάναμε μερικές αεροδυναμικές δοκιμές, και είχαμε μια σειρά από εξαρτήματα που δεν ήταν στο μονοθέσιο του Woking.

Για να δούμε, τι ετοιμάζουν οι Βρετανοί. Πάντως, δεν πρέπει να βγάζουμε συμπεράσματα από τις δοκιμές, διότι είναι αδύνατο να γνωρίζουμε τι ποσοστό των δυνατοτήτων τους μας αποκαλύπτουν οι ομάδες και οι οδηγοί. Ας μην ξεχνάμε ότι στη Χερέθ, μάλλον, θα βρίσκεται και ο Charlie Whiting.

[Πηγή: Auto Motor und Sport]

  • καμία έκπληξη δε μου κάνει…
    όλοι κρύβουν τα πάντα!!!

  • Michalis_mclaren

    Ομορφαααααααααα

  • apo το να παιζουν ολοι κρυφτο……και επειδη πρεπει να κανουν παρουσιασεισ ελεω χορηγων….ασ μασ παρουσιαζουν το περσινο μονοθεσιο και τελειωσαμε!!!!!!!
    λεσ και εμεισ τρωμε κουτοχορτο!!!!!

  • Anonymous

    Κανένα “σκαλοπάτι” να μην κρύβουν και αυτοί και όλα καλά.

  • JohnnyXP64

    ετσι ετσι!!!!!! γουσταρω spy games