H Edo Competition Ferrari Enzo XX βρίσκεται εδώ και καιρό στη Γερμανία ώστε να επισκευαστεί μετά την βουτια που έκανε στον παγωμένο Ατλαντικό και αφού οι μηχανικοί της Edo επισκεύασαν τον κινητήρα και τον έκαναν να αποδίδει πλέον 950 άλογα, αποφάσισαν να ασχοληθούν και με το εξωτερικό του αυτοκινήτου του Zahir Rana.


Η Enzo απέκτησε έναν νέο μπροστά προφυλακτήρα με μεγάλες εισαγωγές αέρα ενώ το καπό απέκτησε και αυτό εισαγωγή αέρα. Επίσης προστέθηκαν και απαγωγοί αέρα πάνω από τους πίσω τροχούς, παρόμοιους, αλλά μεγαλύτερους, από αυτούς της FXX Evolution. Νέα είναι και τα φωτιστικά του σώματα τα οποία πιθανώς να αντικατασταθούν από κάποια τεχνολογίας LED. Στο πίσω μέρος τοποθετήθηκε η γρίλια της FXX (φορούσε την στάνταρ γρίλια της Enzo). Λογικά μέσα στους επόμενους μήνες θα το δούμε και τελειωμένο αφού ο Rana έχει δηλώνει ότι θα συμμετέχει με την “ανανεωμένη” του Enzo ξανά στο Targa Newfoundland Rally του Καναδά, μαζί με 20 φίλους και πελάτες του.

[Πηγή: Facebook]

  • axaxaxaxax!!!!!
    καλα αμα δεν υπηρχε το αρθρο κατω απο την φωτο!!!!!
    θα ελεγα οτι ειναι μεγαλη replica!!!!!!!!!!!!!
    αλλα ειναι αληθινο κτηνοσ!!!! οποτε οκ!!!!!!!  :-)))

  • Constantine

    Οταν βαφτεί θα ειναι οκ !!!

  • ίδιο το bodykit της FXX είναι!!

  • Kostas

    Στο καπό τον αεραγωγό δεν τον απέκτησε τώρα, η FXX έτσι βγαίνει με τον αεραγωγό στο καπό απο το εργοστάσιο.

  • καταλαβα θα το ξανατρακαρει ο τυπος…

  • Achilleas

    ερώτηση : έτσι θα το αφήσει ? πείτε μου ότι κάνει πλάκα