Στα τέλη του περασμένου Δεκέμβρη, είχαμε μάθει ότι η De Tomaso πουλήθηκε σε μια Κινέζικη εταιρία, και τώρα κυκλοφόρησε ότι η εταιρία αυτή, είναι η επενδυτική Hotyork Investment Group. Οι πληροφορίες είναι περιορισμένες, αλλά ο πρόεδρος της Hotyork, Qiu Kunjian, δήλωσε ότι οι διαπραγματεύσεις βρίσκονται στο τελικό στάδιο και παραμένουν οι τελευταίες λεπτομέρειες ώστε να ανακοινωθεί και επίσημα η συμφωνία.

Να θυμίσω ότι η De Tomaso τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη, παρουσίασε το Deuville, το νέο GT αυτοκίνητο της σχεδιασμού Pininfarina, το οποίο θυμίζει αρκετά την BMW 5-Series GT. Το αυτοκίνητο της Γενεύης φορούσε έναν turbo V6 2.8 λίτρων απόδοσης 300 ίππων με 40 κιλά ροπής. Φυσικά η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Το σασί του είναι αλουμινένιο και χρησιμοποιεί την τεχνολογία Univis. Το αυτοκίνητο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6.7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Επίσης στην γκάμα θα υπάρχουν επίσης ένας V8 550 ίππων καθώς και ένα V6 diesel απόδοσης 250 ίππων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος λίγο αργότερα. Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.850 κιλά και θα κοστίζει από €90.000 έως €130.000.

Οι Ιταλοί έχουνε επενδύσει 116 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξη των νέων αυτοκινήτων, με την παραγωγή της Deuville να είχε προγραμματιστεί να γίνεται στις νέες εγκαταστάσεις της De Tomaso Automobili S.p.A. που αγόρασε το παλιό εργοστάσιο της Pininfarina S.p.A.που βρίσκεται κοντά στο Τορίνο, καθώς και στο εργοστάσιο του Λινόρβο από τους πρώην εργαζομένους της Delphi. Ωστόσο, η De Tomaso ήρθε αντιμέτωπη με οικονομικά προβλήματα και δεν μπόρεσε να πληρώσει του εργαζομένους της στην Ιταλία και έτσι αναγκάστηκε να πουλήσει τα δικαιώματα κατασκευής του αυτοκινήτου στην κινέζικη εταιρία για 12 εκατ. ευρώ, δίνοντας της έτσι τα πρώτα μετρητά που θα την βοηθήσουν να συνεχίσει την πορεία της στο μέλλον.

Η De Tomaso σκέφτεται να βγάλει στην παραγωγή ακόμη 2 μοντέλα, τα οποία θα χτιστούν πάνω στην πλατφόρμα της SLS, ένα coupe και ένα πολυτελές sedan και στοχεύει ότι θα πουλά 8.000 αυτοκίνητα το χρόνο (3.000 SLS, 3.000 πολυτελές sedan και 2.000 coupe).

De Tomaso Deauville

[Πηγή: AMS]

  • ilikeyourcar

    Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι αυτο το σχημα ανηκει στον οικο pininfarina… με μια λεξη ασχημο… Ουτε κορεατκο να ηταν… Σορρυ αλλα εγω τη de tomaso τη θυμαμαι αλλιως, κατι σαν μια πιο προσιτη pagani… τρελιαρικα αμαξια, ομορφα και εξωτικα… Κριμα, μαζι με την αγορα απο τους Κινεζους χαθηκε και το ιταλικο στοιχειο…

    Μια τετοια οπως αυτη παρακατω την προτιμουσα απο πολλα σημερινα supercars…http://www.worldcarfans.com/10806091045/de-tomaso-name-and-plant-will-be-sold-in-june-and-july/lowphotos#2 

  • ilikeyourcar

    Τι μου θυμησες τωρα… de tomaso, tvr, marcos… για μενα αυτες οι εταιριες ειναι η πεμπτουσια των σπορ εταιριων. Καλες οι ferrari και τα gt-r αλλα στο κυνηγι των επιδοσεων και των πωλησεων χανουν λιγο απο την ομορφια της απλοτητας… και κυριως ειναι στιγματισμενες με τονους αυταρεσκειας και επιδειξιομανιας απο χαζοπλουσιους. 

    Σημερα πληρωνεις για μια aston martin εναν ολοκληρο οχετό χρημάτων για να λες οτι ειναι χειροποιητη ομως ακομα και εκει δεν νιωθεις αυτο το ξεχωριστο συναισθημα της επαφης με εναν ανθρωπο καπου στην Αγγλια που μπορει να μην τον εχεις δει ποτε αλλα θα δουλευει με την ιδια αγαπη που εχεις και εσυ πανω το αυτοκινητο σου.  

    Ειναι αλλιως να νιωθεις πως στο καθισμα αυτο που καθεσαι τωρα καποιος καθησε επανω για να σιγουρευτει πως ολα ειναι οκ και δεν περασε απλα απο μια αψυχη μηχανη, πως καποια 60αρα κυρια το εραψε στο χερι με την τεχνη που εμαθε πριν χρονια απο τη μανα της… καποιοι σε ενα σχεδιαστηριο δουλεψαν με ενθουσιασμο, διαφωνιες και φωνες για να βγει ενα σχημα που εχουν ονειρευτει και οχι το αποτελεσμα του τι προσταζει το τμημα marketing (βλεπε r8, ferrari ff, california κλπ). Το αμαξι το ετρεξε ενα χερας συναδελφος τους στο δρομο για να το στησει και οταν κυκλοφορούσε στα περιχωρα ολοι ενιωθαν περηφανοι που αυτο το de tomaso ειναι το ονειρο ενος δικου τους ανθρωπου και οχι απλα ενα εξαγωγιμο προιν της Γερμανιας πχ… Αλλες εποχες…

    Ενα guara coupe (σε μπλε ανοιχτο παρακαλω) θα το ηθελα πολυ…ακομα και απο μια 911. 0-100 σε 5, τελικη 270, 1400 κιλα και 320 αλογα απο εναν 4.6 ford V8 κινητηρα… Α και φωτα που σηκωνονται, τι πιο ωραιο!!! Μονο μια 355…

    • Καλή η νοσταλγία αλλά δεν συμμερίζομαι απόλυτα τις απόψεις σου. Πχ, ενδεικτικά να αναφέρω οτι τα TVR ας πούμε είχαν την τάση να χαλάνε συνεχώς, χάλια ποιότητα κατασκευής και θρυλικά κακή οδική συμπεριφορά! Κάποιοι αυτά τα λένε “χαρακτήρα” αλλά εγώ προσωπικά θα προτιμούσα το αμάξι μου να μην προσπαθεί να με σκοτώσει σε κάθε ευκαιρία.

      Από εκεί και πέρα, όλα αυτά που αναφέρεις στην τρίτη παράγραφο, ισχύουν ακόμα στις όχι-και-τόσο-mainstream εταιρίες. Τα αυτοκίνητα ελέγχονται απο ρομπότ αλλά αν δεν πάρουν το οκ απο τον τελικό επιθεωρητή δεν πάνε πουθενά, τα δέρματα στο εσωτερικό είναι ραμένα στο χέρι απο γυναίκες με εμπειρία (τουλάχιστον για την Ferrari που ξέρω) και το αμάξι στήθηκε απο τον εκάστοτε test driver της εταιρίας. Οκ, για το marketing και το σχεδιασμό έχεις ένα δίκιο αλλά και πάλι σε κάποιες εταιρίας κυριαρχεί το συναίσθημα.

      Αυτό που θέλω να πω τέλος πάντων είναι ότι παλιό δεν σημαίνει και καλύτερο όπως καινούριο δεν σημαίνει άψυχο. Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχουν άφθονα παραδείγματα στα οποία μπορώ να αναφερθώ αλλά είμαι σίγουρος οτι τα γνωρίζεις και εσύ.

    • ilikeyourcar

      Εξ ορισμου η νοσταλγια δεν μπορει να ειναι αντικειμενικη γιατι σε κανει να ξεχνας τα αρνητικα και να αναπολεις μονο τα ομορφα… :)

      Τωρα οσον αφορα την αξιοπιστια και αυτο που λες παλι δεν ειναι κατα τη γνωμη μου 100% σωστο. Γιατι μπορει το TVR του 1990 να χαλαει αλλα και η rolls του 2012 επισης χαλαει… Η porsche του 1990 ηταν και τοτε αξιοπιστη ειναι και τωρα… Απο την αλλη η lambo παντα τις θυμαμαι αναξιοπιστες… Οποτε καλυτερα να παρουμε την πορεια μιας εταιριας μεσα στο χρονο να δουμε αν βελτιωθηκε η αξιοπιστια της σε συγκριση με τον εαυτο της γιατι ετσι με τυχαια παραδειγματα παντα θα υπαρχει μια εταιρια που να χαλανε τα αμαξια της και να σπιλωνει ας πουμε την εποχη της… 

      Το παλιο κατα 99% οντως δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο, μαλλον το αντιθετο. Απλα εγω διερωτώμαι εχουμε τοσο πολυ αναγκη το “καλυτερο” οσο νομιζουμε; Και μηπως αυτη η τρελα με την αναζητηση του τελειου σε προδιαγραφες εχει βαλει στο περιθωριο την απλοτητα, την ομορφια της και τη γοητεια της συνδεσης με τη μηχανη και το δημιουργο της…; Για μενα η απαντηση ειναι ναι… Και στα παλια αμαξια συνηθως τα βρισκεις πιο απλοχερα ολα αυτα… για αυτο και τα “εξυμνω”. Προσωπικα προτειμω να κανω καποιες εκπτωσεις σε προδιαγραφες για να βαλω και λιγο “χαρακτηρα” απο τα παλια στη ζωη μου. 

      Παραδειγματα… ;

      159 V6 > Insignia OPC, giulietta > golf, elise > tt, 911 > r8, 360cs > 458, quatroporte > panamera, esprit > evora … 

      Σημερα φυσικα υπαρχουν ξεχωριστα αυτοκινητα κλπ αλλα το νιωθεις και εσυ… δεν ειναι ακριβως το ιδιο. Εχουμε χασει λιγο συναισθημα…