H Volkswagen ανακοίνωσε ότι και τον Απρίλιο είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται αφού πούλησε 429.200 αυτοκίνητα (+6.3), ενώ από την αρχή του έτους έχει πουλήσει 1.81 εκατ. αυτοκίνητα (+9.4%). Στην Ευρώπη από τις αρχές του έτους η VW πούλησε 589.800 αυτοκίνητα (+4.0%), στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη 84.000 μονάδες (+55.7%), στη Ρωσία 50.500 μονάδες (+103%), στην Δυτική Ευρώπη (εκτός Γερμανίας) 303.400 μονάδες (-5.1%) ενώ στη Γερμανία 202.400 μονάδες +4.7%.


Στην Ασία 725.100 μονάδες με την αγορά της Κίνας να απορροφά 653.300 μονάδες (+13%), στην Βόρειο Αμερική 187.900 μονάδες (+25.7%), στις ΗΠΑ 131.900 μονάδες (+38%) και στη Νότιο Αμερική 246.300 μονάδες (+0.6%).

[Πηγή: Volkswagen]

Δελτίο Τύπου

Deliveries by Volkswagen Passenger Cars brand up 9.4 percent to 1.81 million in period to April

Wolfsburg, 08 May 2012 – Deliveries by the Volkswagen Passenger Cars brand in the first four months of the year increased by 9.4 percent to 1.81 (January – April 2011: 1.66) million vehicles. The brand handed over 456,200 (April 2011: 429,200; +6.3 percent) vehicles to customers in the month of April. “The Volkswagen Passenger Cars brand made a very good start to the second quarter. However, given the situation on West European markets we remain very vigilant”, Christian Klingler, Board Member for Sales and Marketing for the Volkswagen Group and the Volkswagen Passenger Cars brand, commented.

Volkswagen Passenger Cars sold 589,800 (567,000) vehicles on the overall European market in the period to April, representing a 4.0 percent rise. Growth was particularly strong in Central and Eastern Europe, where deliveries increased by a substantial 55.7 percent to 84,000 (53,900) units. In Russia, the region’s largest single market, unit sales doubled to 50,500 (24,900; +103.0 percent) vehicles. In Western Europe (excluding Germany), on the other hand, there was a 5.1 percent decline to 303,400 (319,800) vehicles due to the difficult situation on the overall market. In contrast, Volkswagen Passenger Cars grew deliveries by 4.7 percent in the home market of Germany, handing over 202,400 (193,300) vehicles to customers.

In the Asia-Pacific region, the brand reported a 13.4 percent increase in deliveries for the period to April, handing over 725,100 (639,200) vehicles to customers, of which 653,300 (578,200; +13.0 percent) units were delivered in China (including Hong Kong), the region’s largest single market. Volkswagen Passenger Cars also developed very well on the American continent in the period January to April, delivering 187,900 (149,400) vehicles in the North America region, an increase of 25.7 percent. Growth was particularly strong in the United States where the brand handed over 131,900 (95,600; +38.0 percent) vehicles to customers in the period to April. In South America, deliveries rose slightly by 0.6 percent to 246,300 (244,900) units.

  • LJ

    Αφου εχουμε πει ο κοσμος παιρνει οτι του πασαρουν. Π.χ εχουμε γεμισει με αυτο το αθλιο ξενεροτο αγευστο, αοσμο, αχρωμο Polo την στιγμη που υπαρχει αυτο το υπεροχο αμαξακι που λεγεται Fiesta!!!! Και τωρα εβλεπα στην αντιπρωσωπια αν το παρεις μετρητοις -2.800Ε στις εκδοσεις sport και motorsport. Πηγαίντε και παρτε το Polo με 0 εκπτωση (οπως παντα με την VW) και με σπασμενη καδενα = σπασμενο κινητηρα μετα τα 40.000 χλμ.

    • LiLBLaZeR

      Kati parapanw dn blepei o kosmos kai pernei to polo? H mhpws einai oloi tifloi???

    • LJ

      Για τους Ελληνες ειδικα ειμαι σιγουρος οτι παιρνουν οτι εχει ο γειτονας!

    • LiLBLaZeR

      Epetrepse mou na diafwnisw. Kapote htan etsi ta pragmata… Twra o kosmos psaxnete kai kserei pleon ti agwrazei. To fiesta opws kai to polo einai poly kala aytokinhta kai yparxei logos pou o kosmos ta agwrazei… Twra gia pio einai kalytero einai sthn krish tou kathenos

    • LJ

      Ok φιλε δεχομαι την αποψη σου και χαιρομαι να ανταλλασω αποψεις.

    • Nikos K.

       Φιλε μου ετσι ειναι …και εγω που πηρα polo και ειχα φιεστα πριν (sport 1.6) διαβαζα και ηξερα για τα πολλα προβληματα αλλα περιμενα και τελικα παραγειλαμε 2 ενα gtι και ενα tdi για την ξαδερφη μου . Επισης εσυ αυτο που θεωρεις αχρωμο αγευστο και αοσμο εμενα μου προκαλει δεος με την οδηγικη του συμπερηφορα ,την καταναλωση του και  την ποιοτητα του . Ξερω οτι πιθανων στο μελλον να ζητησει ….αλλα πως να το κανουμε ρε φιλε ποιος αλλος δινει τοσο αξιοπιστο turbo με τοσα αλλογα και τετοια ποιοτητα κατασκευης σε αυτη την τιμη ? Το προβλημα με την καταναλωση λαδιου λυθηκε εγω παρελαβα πριν   μερικες βδομαδες εχω κανει 6 φορες πηγαινε ελα  Αλεξανδρουπολη Κορινθο με 4 ατομα μεσα για επαγγελματικους λογους και  σε καθε ελεγχο που κανω δεν εχει καψει σταγονα αν και ακομα ειμαι στο στρωσιμο και σταδιακα εχω φτασει μεχρι τις 5.500 στροφες … Υπηρχαν προβληματα αυτο ειναι σιγουρο ομως θα αρχισουν να γινονται αντικαταστασεις κινητηρων με τον καινουριο σ εοσους ειχαν θεματα τουλαχιστον αυτο ακουγεται απο την vw . Το fiesta επισης ειναι εξαιρετικο και στεναχωρηθηκα που το εδωσα αλλα υπαρχει μια γενικη διαφορα στην ποιοτητα σε ολους τους τομεις. η ford εκανε λαθος που δεν εβγαλε κινητηρα 1400 … θα μπορουσε να ειχε 1.4  με 2 εκδοσεις  (125 -160) ..θα δουμε και τον 1.0 ecoboost τι κανει βεβαια στο μελλον . Ο καθενας παιρνει οτι του κανι κεφι και οτι τσεπη εχει . Επισης μιλας για μια απο τις μεγαλυτερες αυτοκινητοβιομηχανιες….