Στις αρχές του Μάη, η Fiat ανακοίνωσε ότι από εδώ και στο εξής, θα πουλά τα μοντέλα της στην Ινδία μέσα από δικές της αντιπροσωπείες και όχι μέσα από το δίκτυο της Tata Motors, όπως γινόταν τα τελευταία 6 χρόνια. Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία τότε είχε δηλώσει ότι θα συνεχίσει να συνεργάζεται στενά με την Tata, την τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ασίας και μεγαλύτερη της Ινδίας, αλλά οι αναλυτές της αγοράς προβλέπουν ότι η δύο εταιρίες θα σταματήσουν να συνεργάζονται, αφού η Fiat θέλει να συνεργαστεί με την Suzuki.


Οι αναλυτές πιστεύουν ότι ένας γάμος της Fiat και της Suzuki θα έχει θετικές συνέπειες και για τις δύο εταιρίες, αφού η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία προσπαθεί να τελειώσει τη συνεργασία με την Volkswagen, κατέχει το 42% της αγορά της Ινδίας, και έχει πρόσφατα συνάψει συμφωνία πετρελαιοκινητήρων με την Fiat.

[Πηγή: Business Week | Photo: issartel/Flickr]