Η αλήθεια είναι ότι μετά την επίσημα επιβεβαίωση ότι κατασκευή της θα ξεκινήσει από τον Μάιο του 2013, στο εργοστάσιο της Maserati, η είδηση ότι θα κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην έκθεση του Detroit τον Ιανουάριο του 2014, ήταν τουλάχιστον παράξενη.


Τώρα, το Βρετανικό Autocar αναφέρει το προφανές, όπως είχαμε γράψει εδώ, ότι η έκδοση παραγωγής της Alfa Romeo 4C θα γίνει την άνοιξη/καλοκαίρι του 2013, και όχι τον χειμώνα του 2014. Η παραγωγή της θα ξεκινήσει τον Μάιο του 2013 με την Fiat να κατασκευάζει 2.500 αυτοκίνητα ετησίως, με την 4C να είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Alfa που θα πωλείται στην Αμερική.

Μηχανικά θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα (ανάλογα με την έκδοση) και θα συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Ο κινητήρας αυτός θα τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα της Fiat αλλά και της Chrysler. Ο κινητήρας αναμένεται να τοποθετηθεί και στη νέα Spider, η οποία θα κατασκευαστεί σε συνεργασία με την Mazda, καθώς και σε μοντέλα της Chrysler, Dodge και της Jeep.

Η τιμή του αναμένεται κοντά στις 45.000-50.000 ευρώ και θα είναι διαθέσιμο σε αρκετές εκδόσεις, με την enty-level να στέλνει 230 άλογα στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου Alfa TCT. Θα ζυγίζει κοντά στα 850 με 900 κιλά και τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 4.5 δευτερόλεπτα.

Το carbon σασί τύπου μπανιέρα, θα είναι κατασκευής Dallara, ενώ τα μπροστά και πίσω υποπλαίσια θα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Η Dallara έχει μεγάλη εμπειρία σε κατασκευή αγωνιστικών σασί ενώ έχει κατασκευάσει και το KTM X-Bow. Η 4C μπροστά θα έχει μια σοφιστικέ ανάρτηση ενώ η πίσω θα είναι με γόνατα MacPherson. Θα έχει αναλογία βάρους 40% μπροστά και 60 % πίσω, μήκος 4 μέτρα και μεταξόνιο 2.4 μέτρων.

Παράλληλα, ανώνυμες πηγές, επιβεβαίωσαν στο Autocar, ότι η Giulia, το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει την 159, βρίσκεται σε καλό δρόμο και η παραγωγή του θα γίνεται σε δύο εργοστάσια, με το ένα να βρίσκεται στην Ευρώπη και το άλλο στην Αμερική.

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Γενεύης 2011

Alfa Romeo 4C Concept – Έκθεση Φρανκφούρτης 2011

[Πηγή: Αutocar | Thanks for the tip, Γιάννη]

  • kostasg7

    Πολύ όμορφο εξωτερικά άλλα αυτό το εσωτερικό του δε μπορώ να το χωνέψω με τίποτα.

    • Killer88

       Δεν θα είναι έτσι στην έκδοση παραγωγής, αυτό που βλέπουμε είναι το προτώτυπο.
       Εξωτερικά θα είναι σχεδόν ίδιο, αλλά εσωτερικά θα αλλάξει έστω και λίγο.

    • kostasg7

      Μάλλον έχεις δίκαιο ;)

  • giorgos

    ” Το carbon σασί τύπου μπανιέρα, θα είναι κατασκευής Dallara” ειναι αυτο που λεμε δεν μας χεζεις ρε νταλαρα χαχαχα 
    το αυτοκινηο ειναι τρομερο με αυτα τα χαρακτηριστικα αλλα δεν μπορω να πιστεψω οτι θα ερχεται στην ελλαδα με 230 αλογα και 900 κιλα με μολις 45 χιλιαρικα 

  • KosmasP

    Ωωω Θεέ μου….., έργο τέχνης!! Μπορώ να πω ότι η Alfa Romeo ξέρει από σχεδιασμός καλύτερα από κάθε άλλη εταιρία. Έκανε και κάνει πάντα αυτοκίνητα που μένουν αξέχαστα για την εμφάνιση τους. 

  • Vaggelisr8

    ποσα ακομα σαβουροαμαξα θα βγουν στη παραγωγη ? αλλα ξεχασα ειναι αλφα , εχει ψυχη…

    • Wrc81

      Auta pou exoun psyxh file mou ta 8ymatai o kosmos(Renault 5 GT Turbo)ta ypoloipa de ta 8ymatai oute h mana tous

    • Route178

      Poso oti na nai prepei na eisai…

    • GioKak

      Αν μπορέσεις με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ να μου εξηγήσεις τι ακριβώς βλέπεις για σαβουράμαξο, ορκίζομαι να υιοθετώ όλες τις απόψεις σου για την αυτοκίνηση από εδώ και στο εξής!

        Υ.Γ σου συνιστώ να διαβάσεις πρώτα ποια είναι η Dallara Automobili και με τι ασχολείται (από το 1972 παρακαλώ!)

      http://www.dallara.it/

    • Vaggelisr8

      kaλα ρε παιδια μη με φατε λολ…..τα λεω για να σας πειραζω…αλλα πρωτον ειναι τελειως κακασχημο δευτερων 50.000 ευρω ειναι υπερ αρκετα γιαυτον τον κουβα.και τελος πολυ απλα θα βγει το καινουργιο ττ με τα ιδια λεφτα το οποιο θα ειναι οτι τελειωτερο θα υπαρξει ποτε σε αυτοκινητο σχεδιαστικα ποιοτικα σε οδηγικη συμπεριφορα κτλ…οκ ειμαι κολλημενος….το ξερω..και το αλφα εν ετη 2012 λογικο να ειναι καλο αλλα μεχρι εκει….φιλικα παντα μη βαρατε …

    • johny

       ενα αμαξι με καρμπον σασι  κεντρομηχανο πισοκινητο 900 κιλα με 230 τουλαχιστον αλογα το χαρακτηριζεις κουβα και θεωρεις καλυτερο το tt..δε σχολιαζω αλλο

    • cfu

      pas kala????? den sou aresh ayto to ergaleio?

    • ilikeyourcar

      Πειτε και ενα μπραβο ρε μιζεροι σε μια καλη προσπαθεια… θα παθετε τιποτα με τοση χολη! Ουτε σε θεματα με golf δεν δικαιολογειται το αναιτιο κραξιμο…

    • johny

      σε κατι τετοια ποστς δε ξερεις αν πρεπει να απαντησεις σοβαρα η οχι.,

  • GPragmateftakisDh

    Alfa Romeo kane mou thn xari k… G A M I S E tous olous! To aksizeis k mas to xrwstas.&-

    • Alaloum

      Σιγα ρε μαμιαδες,κατουρηστε και λιγο να πουμε.Εργο τεχνης λενε,εν τω μεταξυ απο μπροστα ουτε βλεπεται με αυτη τη χαλιαμουρη.

    • Hkjdnsms

      Egw to exw ksanapei… mal@kia sou pou den sxediazeis esi amaxia! Pistevw oti ferrari k lamborghini tha skotonontousan gia to pia tha se protoparei…! Oti na nai eisai re file! To ides apo konta k den sou arese katarxin? K epita… pios eisai esi pou mporeis na krineis antikimenika kati pou einai kathara k mono ipokimeniko???? EEE???

    • Alaloum

      Καλα για σενα φιλε ολοι οτι να ναι ειναι,μονο εσυ εισαι ο σωστος.Εσυ το ειδες απο κοντα και εκφραζεις αποψη??? Αντιθετως,με το βγηκε η 4C σαν σχεδιο,ολοι αυτοι οι φανατιλες που δεν σηκωνουν τιποτα στο σπαθι τους,χωρις να την εχουν δει απο κοντα,χωρις να εχει βγει ακομα στην παραγωγη το αυτοκινητο,το βαφτισανε το καλυτερο της κατηγοριας του,εκθαμβωτικα πανεμορφο που ισοπεδωνει τον ανταγωνισμο,με τονους απιστευτης τεχνολογιας κλπ κλπ.Ολα αυτα απο τις φωτογραφιες και μονο.

    • ilikeyourcar

      Καλα μην μιλας για ισοπεδωση… γιατι το σχολιο σου ηταν ακριβως αυτο. Δεκτον δεν σου αρεσει η μουρη της Αλφα Ρομεο οπως και σε αλλους εδω μεσα προφανως (οχι εμενα) αλλα μιλας υποτιμητικα για ενα ολοκληρο αυτοκινητο κρινοντας το απο τα μπροστα του φωτα σε ανθρωπους που τους αρεσει και που τους προσβαλεις κιολας…λες και ειδες κανενα ξερ…το στην οθονη σου. Πες μας και ενα επιχειρημα κατι αν ψηνεσαι να κανουμε κουβεντα και φυσικα οτι ειναι να πεις πες το λιγο πιο ομορφα. Ειπαμε… μεχρι και στο αρθρο για το golf ειδαμε να υπαρχει επιπεδο :P

    • cfu

      3 poulakia kathontan,an den sou aresh pigene sxediaseth esy

    • Alaloum

      Α τωρα ετσι το λεμε,πες μας κιολας οτι απαγορευεται να μην μας αρεσει η 4C.

    • Mika

       Kala sou leei, as katourhsei kai ligo, oxi tipota allo, mh pathei kana prostath…

    • ilikeyourcar

      Υπερβαλεις λιγακι νομιζω… :P Παντως γουσταρω οταν φτιαχνονται αμαξια απλα και μονο απο την καυλα καποιων και οχι κομμενα και ραμμενα για να γ@@ουν οπως λες ενα ανταγωνιστικο μοντελο της αγορας. Ας παρουμε τα ματια απο τον ανταγωνισμο και τις πωλησεις και τα νουμερα και πιος την εχει μεγαλυτερη και ας χαρουμε λιγο οδηγηση…

  • MitsosDaBest

    Απ’ ότι κατάλαβα δε θα είναι χειροκίνητο; Γάμησέ τα… =(

  • maniacos

    To πλαισιο δεν θα ειναι κατασκευης Dalara αλλα της Fiat-Maserati!Ηδη ετοιμαζεται νεα γραμμη παραγωγης για την 4C στην Modena.

    • giorgio_alfista

       To plaisio tha einai kataskeuhs Dalara kai h sinarmologhsh tha ginetai apo th Maserati sto ergostasio ths sth Modena… Mh lete o,ti nanai…

  • Constantine

    Πολλά  τα λεφτά βρε Αλφα , πολλά τα λεφτά που ζητάς , σε μια Ευρώπη και Αμερική που την οδηγησαν σε μια τεχνητη κρίση … Δεν ξερω αν θα πετύχει με τόσο μεγάλο κόστος αγοράς 

    • Hkjdnsms

      ontos… tha eprepe na kineite kapou sta 12-14.000 euro gia na xripisei se poliseis k to VW Polo… oti na nai… file mou des poli apla poso kanei ta polu pio simvatika k kseperasmena se texnologia pleon Lotus Elise k Exige k pes mou an einai akrivi  meta

    • AsGTi

      ΧΑΧΑ, συμβατικά τα Elise/Exige, ε;
      Διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω, αλουμινένιο πλαίσιο με βάρος ΜΟΝΟ 60 κιλά και συνολικό βάρος από 680 έως 920 κιλά (αναλόγως γενιάς, κινητήρα κι εξοπλισμού).
      Επειδή όντως είναι φτωχά σε εξοπλισμό η τιμή τους δικαιολογείται από την χαμηλή, χειροποίητη, παραγωγή.

    • GioKak

      Ε όχι και πολλά, μια χαρά είναι, σκέψου τα τετραπίστονα τουλάχιστον μπροστά και τα διπίστονα τουλάχιστον πίσω(μάλλον θα είναι και brembo), σκέψου τη μπανιέρα από carbon της Dallara, σκέψου τα 230 ώς 300 άλογα και, και, και…

        Δηλαδή πόσο θα έπρεπε να κάνει για να είναι καλά, όσο και τα χαλύβδινα GTi που έχουν πάνω από 30.000 πλέον?

      AUDI S3 – 40.000+
      BMW 130i – 40.000+
      BMW 125i coupe – 41.000+
      HONDA CIVIC Type-R – 33.000+
      MAZDA 3 MPS – 34.000+
      RENAULT MEGANE RS – 33.000+
      SEAT LEON CUPRA – 31.000+
      VW GOLF GTI DSG – 32.000+

      Να σου θυμίσω ότι το S2000, που θα μπορούσε να είναι απέναντί του, κόστιζε 47.000 και κάτι ψιλά!…Και όπως είπε και ο φίλος Hkjdnsms, ξέρεις πόσο έχει ο άμεσος ανταγωνιστής που λέγεται Lotus Elise?

      Υ.Γ θα είναι και 1.8, μην το ξεχνάμε αυτό!

      Υ.Γ2 με γειά και το μπλουζάκι!…=)

    • ilikeyourcar

      Ετσι οπως το θετεις ναι τα 50.000 ειναι οκ. Αλλα θα ειναι 50 ομως…; Anyway καλη τυχη ευχομαι στη κοπελια μιας και τετοια αμαξια μας αρεσουν να βγαινουνε…

    • GioKak

        Γιατί ρε παιδιά, και 60.000 ή 65.000 να κάνει μια χαρά θα είναι, δεν μιλάμε για ένα αυτοκίνητο σειράς!…Δεν απευθείνεται στους κοινούς θνητούς του μεροκάματου…αυτοί θα δουν carbon πλαίσιο μόνο καμιά έκθεση!…

        Σε εμένα πάντως, βάσει τεχνικών προδιαγραφών, επιδόσεων και υλικών που θα χρησιμοποιηθούν μοιάζει με entry level supercar(όσο βαρύ κι αν ακούγεται!)!

    • Constantine

      Δεν διαφωνώ σε αυτα που λέτε απλά τονλιζω τα διαφορετικά οικονομικά δεδομένα την συγκεκριμένη περίοδο . Οταν το Χοντα βγηκε με 50.000 δεν υπήρχε ουτε παγκόσμια ανεργία ούτε παγκόσμια οικονομική κρίση . Αν στην Ευρώπη θα κοστίζει 50.000 στην Ελλάδα θα κάνει ανετα 60.000 

      60.000 για μια σπορ Αλφα Ρομέο ποιος θα δώσει ;; Θα μου πείτε υπάρχουν και λεφτάδες , σίγουρα αλλα εκει που θα πουλούσε 10.000 αμαξια τώρα θα δώσει 100 .Θα προτιμούσα να μην ηταν τόσο πρωτοπόρο σε καποια πράγματα και να κόστιζε 30-35000 ωστε να χτυπήσει την αγορα των GTI που αναφέρεις παρα αυτό το κόστος . 

      Οσο για την Λότους , δεν συγκρίνεται , η Λότους ειναι σχεδόν αγωνιστικό , δεν χάνει τον δρόμο και εχει ολόκληρη επιστήμη και φιλοσοφία απο πίσω της . Δεν μπορεί να συγκριθεί σε αυτην την κατηγορία 

      Υ.Γ. Ευχαριστώ !!!

    • kostasg7

      Συμφωνώ σε όλα…
      Α και καλοφόρετη η μπλουζίτσα σου ;)

    • ilikeyourcar

      Ο ιδιος που θα εδινε 50.000 για ενα Ζ4, ενα ΤΤ, ενα Golf R και παει λεγοντας… υπαρχει κοσμος που εχει τα λεφτα! Γιατι οχι λοιπον…; :)

  • freedoom1013

    Άντε να δούμε, αν και έχουμε πολύ καιρό μέχρι τότε!
    Νομίζω ότι σε αυτή την τιμή, παρέχει πάρα πολλά, πολύ λίγο βάρος, και 230+ άλογα;!
    Ένα χειροκίνητο κιβώτιο να προστεθεί και όλα καλά!

    • cfu

      xeirokinito kibotio like !!!! makari alla den to blepo…..

  • Arch1t3kt

     “Μηχανικά θα φορά τον νέο αλουμινένιο turbo 1.800αρη κινητήρα που θα αποδίδει από 230 έως 300 άλογα”

    Παρακαλείται η Toyota να κρατήσει σημειώσεις

    • glazz

      pragmatika dld re file meta s lene gia gt86 mas ta priksan….dld an evgaze auto to amaksi i toyota poso eprepe na to diafimisi?kai ti sigkrisi na kaneis ?thes emfanisi?thes plaisio?kalos kai o boxer dn lew alla edw milame gia kainotomia stin alfa etc…mazikis paragwgis me carbon sasi…mpravo pragmatika stin alfa makari na kataferei na anaviwsei ton thrillo

    • GioKak

      Το έχω ξαναπεί πάρα πολλές φορές, η Toyota δεν διαφήμισε ΠΟΤΕ το GT-86 για τον κινητήρα του, τον ήχο του και τις επιδόσεις του στην ευθεία! Αν ήθελε να το κάνει, θα συμφωνούσαν πανεύκολα με τη Subaru να πετάξουν πάνω ένα τουρμπάτο EJ20 και τότε θα λέγαμε ααααααααααααααππςςςςςςςςςς!!!!!!!!

        Η Toyota διαφήμιζε τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου και την αίσθηση που σου αφήνει κατά την οδήγηση αλλά και μετά από αυτή! Κυριότερα, διαφήμιζε πως για να το πετύχεις αυτό δεν χρειάζεται να έχεις 50 στάβλους καθαρόαιμων ιπποδρόμου κάτω από το καπό, αρκούν και 20 στάβλοι αλόγων εργασίας!

        Με λίγα λόγια, η Toyota δεν μπήκε στο κυνήγι της ιπποδύναμης όπως οι πάντες σήμερα, διάλεξε μια BACK TO BASICS προσέγγιση εν έτη 2012(!) πηγαίνοντας αντίθετα από το ρεύμα της εποχής…γι’αυτό το λόγο όλοι οι petrolhead πρέπει να τις βγάλουν το καπέλο!…… ;-)

    • glazz

      se kapoia apo auta pou les simfwnw se kapoia diafwnw,kai to ksanalew katapliktiki i douleia pou exei ginei sto gt86 apo ton boxer mexri akoma kai tn topothetisi twn anartisewn wste na exei osos to dinaton kalitero kentro varous alla me eswteriko dekaetias 90 toulaxiston proswpika me xalaei kai me tn timi pou tha erthei edw nomizw thewreitai akreta akrivo.oso gia tin alfa dn mporeis na peis pws auti ti fora prwtotipise pragmatika dioti me tetio plaisio kai katapliktiko 1.8 kinitira diplosimplekto pou oute na to fantastei i toyota nomizw einai iper anw kritikis…kata ta alla tha doume an epalifthoume otan vgei

    • Arch1t3kt

       Μα όλα αυτά που αναφέρεις για το Toyobaru τα προσφέρουν και άλλα αμάξια όπως η 120 coupe και το ΜΧ-5 και μάλιστα με λιγότερα απο 40,000 (αν τελικά κάνει μόνο τόσο) και καλύτερο εξοπλισμό. Άρα τι το ξεχωριστό προσφέρει το Toyobaru ακόμα και σ’ αυτό τον τομέα;

      Για να μην αναφερθώ καν στο τι μπορείς να βρείς στην αγορά των μεταχειρισμένων με μοντέλα όπως το S2000 αλλα και τι μοντέλα θα βρείς στην αγορά και στο πολύ άμεσο μέλλον, όπως το αμαξάκι στο άρθρο του οποίου σχολιάζουμε.

      Όσο δεν πετάνε πάνω του τον EJ20 που αναφέρεις, ο οποίος ήδη υπάρχει την τρέλα μου, το παιχνίδι είναι χαμένο απο χέρι.

    • GioKak

        Στο MX-5 θα συμφωνήσω απόλυτα, παρόλο που χάνει αίσθηση από γενιά σε γενιά(υποσχέθηκαν να επανέλθουν με το Mk4).

        Για την 120i coupe θα διαφωνήσω, προσφέρει πολύ περισσότερη άνεση αλλά μέχρι εκεί, αν θες να προσθέσεις και πολυτέλεια ανεβάζεις πάρα πολύ το κόστος ενώ σε αίσθηση απέχει πολύ από τα δύο ιαπωνικά!

        Επίσης, μεταξύ MX-5 και GT-86 υπάρχει και η τεράστια διαφορά των χώρων, τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές!

        Τώρα για τα μεταχειρισμένα που λες, είμαι κι εγώ της άποψης πως το S2000 παίζει χωρίς αντίπαλο…

      Υ.Γ φίλε @glazz:disqus σου απαντώ εδώ πως και σε εμένα το εσωτερικό των GT-86 και BRZ φαίνεται τουλάχιστον άθλιο! Μέχρι και το νέο Hilux είναι πιο μοντέρνο μέσα!… =)

    • johny

      θεωρεις πιο ευκολη τη δημιουργια ενος  2λιτρου ατμοσφαιρικου κινητηρα με 200 αλογα  απο εναν 1.8 turbo 230?

    • Arch1t3kt

      Το θέμα είναι η δυσκολία της δημιουργίας ή η ανύπαρκτη σκοπιμότητα της ύπαρξης ενός ατμοσφαιρικού και μάλιστα δίλιτρου εν έτει 2012;

      Και αν ο 230 που αναφέρεις όντως δεν είναι κάτι το τρομερό, ο 300 (με απόδοση 167 αλόγων ανα λίτρο) είναι ένας κινητήρας που καμία Γιαπωνέζικη ή ακόμα και Γερμανική εταιρεία δεν διαθέτει στην γκάμα της.

    • johny

      ε αν το δεις με ψυχρη λογικη εχεις δικιο αλλα υποκειμενικα εγω θα προτιμουσα στο αυτοκινητο μου τον 2λιτρο του toyota και να ξερω οτι  εχω κατι πιο ξεχωριστο και ας με περναει ο τουρμπατος 1.8.

    • glazz

      kl kai turbato 1.8 me 300 alago ksexwristo ton les…kai tha les oti plirwneis kai teli gia 1.8 gia skepsou to

    • johny

        ε ενταξει σε αυτες τις τιμες δε νομιζω να παιζουν ρολο τα οικονομικα μεγεθη. αλλα αν τα παρουμε και αυτα υπ οψιν σκεψου ποσο θα καιει  ο 1.8 με 300 αλογα με τερμα το γκαζι ενω ο 2λιτρος ατμοσφαιρικος ειτε πας με χαμηλες στροφες ειτε στον κοφτη θα εχει μικροτερη διαφορα

    • glazz

      e ola paizoun rolo pia file m gt na mpaineis sto mati tis eforias sou leei o allos

    • Arch1t3kt

       Αν εσένα σου αρέσει περισσότερο ο δίλιτρος εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Απλά να ξέρεις οτι ξεχωριστός δεν σημαίνει και χρήσιμος

    • johny

       το ξερω  αυτο (οπως σου ειπα και παραπανω θα με περναει ο 1.8). Αλλα πολλες φορες στη ζωη τα αχρηστα πραγματα σου δινουν και τις μεγαλυτερες χαρες χαχα

  • FallenAngel

    0-100 σε 4,5…..κατω απο 900 κιλα…..230-300 αλογα…..κιβωτιο διπλου συμπλεκτη….πισωκινητο….και καρμπον σασι….ολα αυτα με 50.000???????καλα μας δουλευεις ρε ΑΒ??μηπως εννοεις στην Ιταλια??οσο για μερικους απο κατω πρεπει να εχετε μεγαλο κομπλεξ με τα ωραια αμαξια και μετα με την Αλφα..περι γουστου κολοκυθοπιτα που λενε το δεχομαι για εμφανιση αλλα να λεει ο αλλος σαβουραμαξο αυτο τ αμαξι τοτε μαλλον πρεπει να χει δει στη ζωη του μονο τρακτερ..

    • giorgio_alfista

      Fallen Angel h timh sthn Italia tha einai girw sta 38 me 40 xiliarika. Kai h diafores me thn Ellada tha einai elaxistes giati einai kinitiras mikrou kivismou. Den einai Ferrari me 5 xiliades kivika gia na auksithei h timh ths kata 50.000 :)

      sorry gia ta greeklish alla menw Italia..

  • Alex

    Den tha sxoliasw gia afous pou krazoun to aftokinito! To geniko paketo ine apo allo planiti! Mas thinizi pws tha eprepe na ine ta aftokinita!!! anaprosdiorizi ti leksi cool!!!! kai epidi to exw di apo koda, APLA DEN IPARXI!!!! INE ONIRO!!!!! mikrouli kai miodes full!!!

  • POLO R

    υπάρχουν τα GT86 και BRZ….οσονούπω και turbo.!! μετά από αυτά η 4C περισσεύει…

  • Killer88

    Τρέλανε μας ρε Alfa!!!!!!!! Αυτό το αμάξι θα αφήσει εποχή είναι το μόνο σίγουρο!!
     

  • Ionized

     δεν καταλαβενω γιατι μαλωνετε.οι μισοι τουλαχιστον απο εδω μεσα ουτε το φαναρι της δεν θα μπορουμε να αγορασουμε συντομα ετσι οπως παει η δουλεια.και απο οτι βλεπω το αμαξι ειναι ενα ακομα παιχνιδι πλουσιων και κακομαθημενων γόνων στην αμερικανικη αγορα.μην ξεχναμε οτι οι αλφιστι ειναι απο τους πιο πιστους οπαδους αν μπορω να το θεσω ετσι.εμενα πρωσοπικα δεν μου πολυαρεσει αλλα δεν μπορω να μην παραδεχτω τι κανει ο υπόλοιπος πολιτισμένος κοσμος εκτος λαμογισταν .ας θαυμασουμε της φωτο και αν δεν σας αρεσει το αμαξι θαυμαστε της συνοδους του!

  • giorgio_alfista

     Kostasg7 to eswteriko itan mono gia th parousiash tou se Genevh, Frankfourth kai Villa D’ Este. Ths paragwghs tha einai entelws diaforetiko. To mono pou tha diatirithei tha einai h filosofia tou. Oson afora to ekswteriko, to 95% tha einai to idio. Auta pou tha allaksoun sigoura tha einai o pisw diaxiths o opoios tha antikastathei me enan pio leitourgiko kai oxi toso designato kathws kai kapoies leptomereies sta fwta. 

    Oso gia to autokinhto, epeidh to gnwrizw ap eksw kai anakatota, sas diavevaiwnw oti xanei apisteuta stis fwtografies. Epishs ta xrwmata me ta opoia parousiasthke sth Genevh kai sth Frankfourth den einai auta ta opoia antikatoptrizoun th pragmatikh omorfia tou.

    Sth Villa d’ Este, sto concorso d’ eleganza sth limnh Como parousiasthke me to kokkino xrwma ths 8C Competizione to opoio tha einai kai ena apo auta ths paragwghs kai allazei olo to autokinhto. Tha steilw sto autoblog kapoies fwtografies gia na katalavete th diafora. (Wstoso gia na mh perimenete episkefteite to site       http://www.autoevolution.com/news-g-image/alfa-romeo-4c-displayed-at-villa-deste-in-all-its-glory-photo-gallery/76506.html   )

  • Kost75

    Περιμενα αρκετο καιρο ,και ειμαι ηδη 3 χρονια με μηχανη …τα χρηματα υπαρχουν το μονο που μενει ειναι να με παρουν τηλεφωνο απο τα κεντρικα της alfa στην Ελλαδα …Εγω ουτε δευτερο σπιτι ηθελα στη ζωη μου ουτε εξωχικο …περασαν 2 καλα αυτοκινητα απο τα χερια μου αλλα το 3ο και τελευταιο θελω να ειναι η 4c ,ο μονος ενδιασμος μου ειναι το carbon το οποιο εχει προβλημα με τις δονησεις και την θραυση ….αλλα θα το ρισκαρω . Ξερω οτι ειναι προκλητικο να δωσω 60 χιλ περιπου για αμαξι αλλα ,να σοβαρευτουμε λιγακι υπαρχει τουλ  ενα 30% του πλυθησμου που εχει χρημα ,και μακαρι να συνεχισει να εχει γιατι δινει δουλεια και ξοδευει και ζουνε αλλοι τοσοι απο αυτους και στην τελικη δεν εκλεψα ουτε ενα ευρω και δεν εχω καμια τυψη για τιποτα στην ζωη μου 25αρια και 30αρια στην εφορια στα ετακ και στην αλληλεγγυη για να παιρνουν καποιοι το επιδομα ανεργιας δικαια ή αδικα  Επισης …δεν νομιζω να εχει θεμα με τις πωλησεις…  Επισης η συντηρηση της θα ειναι “αστεια” για τις επιδοσεις της ….Θα πουλησει αρκετα στην Ελλαδα εφοσον εξασφαλιστει καποιος αριθμος αυτοκινητων για εδω .

    • glazz

      pesta re file den kses poso se xairomai,kai an akouseis kakia kouventa tha einai apo kompleksika atoma.euxomai na to pareis to autokinito na to xareis kai na mas peis kai entipwseis

  • pariah

    Το αμάξι σε θέμα hw ακούγεται πολύ καλό. Όμως και η 4c ακουγόταν πολύ καλή αλλά τελικά σε οδ. συμπεριφορά δεν ήταν άξια των προσδοκιών. Η spyder εκδοχή αν και βαρύτερη ήταν πιο μελετημένη. Συνεπώς ας δούμε και σε οδ. συμπεριφορά τι θα λέει, αλλά ελπίζω να σπέρνει…..

    Αν το αμάξι έρθει Ελλάδα στα 50k euro δεν δέχομαι να ακούσω ότι είναι ευκαιρία στα 40k το toyobaru. 

  • RanTanPlan88

    40.000 το GT86 στην Ελλάδα, 45.000- 50.000 η 4C στην Αμερική. Μάλιστα..