Μετά τη πρωινή διαρροή η Renault παρουσίασε επίσημα το νέο Clio το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού τον Σεπτέμβριο. Με 11.5 εκατ. πωλήσεις που έκαναν οι προηγούμενες τρεις γενιές, δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να δημιουργήσεις το αυτοκίνητο που θα διαδεχτεί το τωρινό μοντέλο.

Η Renault έκανε το μεγάλο βήμα αλλάζοντας εντελώς τον σχεδιασμό του, μεγαλώνοντας το σε διαστάσεις και εξοπλίζοντας το με μια ντουζίνα τεχνολογιών, όπως κάμερα οπισθοπορείας, keyless entry, R-Sound App, το σύστημα Renault Bass Reflex και το Renault R-Link όπου δίνει πρόσβαση στο internet στην οθόνη αφής 7″ στη κεντρική κονσόλα.

Στιλιστικά, είναι το πρώτο μοντέλο το οποίο διαθέτει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία των Γάλλων, με ένα εντελώς νέο σχήμα εμπρός και πίσω. Το Clio είναι χαμηλότερο και πλατύτερο από το προηγούμενης γενιάς μοντέλο, έχει μια αιχμηρή νέα μύτη, και δανείζεται πολλά στοιχεία από τα πρωτότυπα Renault DeZir και Zoe αλλά και στην facelift έκδοση του Twingo. Έχει διαστάσεις 4.062 mm μήκος, 1.730 mm πλάτος, ύψος 1.450 mm και μεταξόνιο 2.589 mm. Ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 300 λίτρα, 12 περισσότερα από την τωρινή γενιά. Ζυγίζει 1050 κιλά, 100 κιλά λιγότερα σε σχέση με την τρίτη γενιά.

Διαθέτει LED φώτα ημέρας και στο πίσω μέρος, δεν υπάρχουν χειρολαβές των πίσω θυρών, δίνοντας στο Clio μια σπορ εμφάνιση, όπως επίσης το μικρό πίσω παράθυρο, τα γωνιώδη πίσω φωτιστικά σώματα και στρογγυλεμένο πίσω άκρο είναι παρόμοια σε στυλ με το μεγαλύτερο Megane.

Κάτω από το καπό, αρχικά είναι διαθέσιμο με 2 κινητήρες βενζίνης, Energy TCe 90 και TCe 120 και έναν πετρελαίου, Energy dCi 90. Ο τρικύλινδρος Energy TCe 90 900 κ.εκ αποδίδει 90 άλογα στις 5.000 σ.α.λ με 135 Nm ροπής στις 2.500 σ.α.λ (το 90% είναι διαθέσιμο από τις 1.650 σ.α.λ). Διαθέτει Start/Stop και έχει μέση κατανάλωση 4.3 λίτρα/100 χλμ και 99 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Ο TCe 120 1.200 κ.εκ. αποδίδει 120 άλογα με 190 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ και συνδυάζεται με το νέο 6-τάχυτο EDC (Efficient Dual Clutch) αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

O Energy dCi 90 1.500 κ.εκ αποδίδει 90 άλογα στις 4.000 σ.α.λ με 220 Nm ροπής στις 1.750 σ.αλ. Διαθέτει και αυτός Start/Stop έχοντας μέση κατανάλωση 3.2 λίτρα/100 χλμ με 83 γρ/χλμ εκπομπές CO2. Μέσα στο 2013 θα φορέσει και αυτός το αυτόματο κιβώτιο.

Υπάρχει η επιλογή ECO η οποία μειώνει τη κατανάλωση κατά 10% με το πάτημα ενός κουμπιού, ενώ το ταμπλό αλλάζει χρώμα (πράσινο, κίτρινο και πορτοκαλί). Υπάρχει επίσης σύστημα ειδοποίησης έγκαιρης αλλαγής ταχυτήτων GSI (Gear Shift Indicator) ώστε να μειώσει περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από το πρώτο τρίμηνο του 2013 με την κατασκευή του να γίνεται στα εργοστάσιο της PSA σε Γαλλία (Flins) και Τουρκία (Προύσα), πάνω στην Alliance B πλατφόρμα. Η RS έκδοση θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Παρισιού. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να βρεις στο δελτίο τύπου που ακολουθεί.

[Πηγή: Renault]

Δελτίο Τύπου

ΝΕΟ RENAULT CLIO ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ;

Νέο Renault Clio: σχεδιασμός που προκαλεί …. καινοτομίες που ξεχωρίζουν

Με πορεία που ξεκινά το 1990, το Clio σημαδεύει την ιστορία της Renault με 11,5 εκατομμύρια πωλήσεων σε περισσότερες από 115 χώρες. Η 4η γενιά του επιτυχημένου μοντέλου που σας παρουσιάζουμε σήμερα, έχει ως στόχο να γράψει νέες σελίδες επιτυχιών, διακρίσεων και κορυφαίας οδηγικής απόλαυσης.

Renault Clio: μια επιτυχημένη πορεία 22 ετών!

Γεννήθηκε το 1990 και γιορτάζει τα 22 του χρόνια επιτυχιών σε παγκόσμιο επίπεδο. Από το πρώτο του λανσάρισμα, κατέχει πρωταρχικό ρόλο στην ιστορία της Renault καθώς και στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Με σήμα κατατεθέν το στόχο του να υψώσει τον πήχη της κατηγορίας των μικρών αυτοκινήτων, με δυναμικές επιδόσεις και εξοπλισμό μεγαλύτερων κατηγοριών, το Renault Clio είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει κατακτήσει τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» δύο φορές στην ιστορία του.

1990: λανσάρισμα του Clio I, διακρίνεται με τον τίτλο «Αυτοκίνητο της χρονιάς 1991».

1991-1993: εμφάνιση των Clio Williams και Clio Baccara: κερδίζει τις καρδιές με δύο κορυφαία μοντέλα για σπορ επιδόσεις αλλά και premium εικόνα.

1998 : λανσάρισμα του Clio II, που αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του με διάκριση 4 αστέρων στα crash test του EuroNCAP. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από πρωτοποριακές καινοτομίες όπως το ραδιόφωνο με αποσπώμενη οθόνη, τον αυτόματο κλιματισμό και το σύστημα πλοήγησης με έγχρωμη οθόνη.

2000: εμφάνιση των Clio Renault Sport και Clio V6 που δυναμιτίζουν την κατηγορία των σπορ αυτοκινήτων και συνεχίζουν να γοητεύουν.

2005 : λανσάρισμα του Clio III, που αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο της κατηγορίας Β με διάκριση 5 αστέρων στα crash test του EuroNCAP και καινοτομεί με το σύστημα «Κάρτα Renault ελεύθερα χέρια».

2006: το Clio III διακρίνεται για δεύτερη φορά στην ιστορία του με τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς».

2007: εμφανίζεται ο πρώτος 1.2 turbo βενζινοκινητήρας στην κατηγορία του.

2008: για πρώτη φορά, λανσάρεται το Clio σε έκδοση Break (Estate).

2009: λανσάρισμα του συστήματος πλοήγησης Carminat TomTom®

2010: Το Renault Clio γιορτάζει τα 20 χρόνια του και περισσότερες από 11 εκατομμύρια πωλήσεις. Το πλήρως ενσωματωμένο στο αυτοκίνητο σύστημα πλοήγησης Carminat TomTom® Live, αλλάζει τα δεδομένα.

NEO RENAULT CLIO: «Είναι τόσο όμορφο που έχεις την επιθυμία να το δαγκώσεις».

Laurens Van Den Acker

Εμπνευσμένο από τη νέα σχεδιαστική στρατηγική της Renault «Λουλούδι της ζωής» του Laurens van den Acker, το Νέο Renault Clio εκπροσωπεί το πέταλο LOVE και αποτελεί το πρώτο αυτοκίνητο που ενσωματώνει πλήρως τα χαρακτηριστικά της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας της μάρκας.

Νέο Renault Clio, η ενσάρκωση της νέας σχεδιαστικής ταυτότητας

Η νέα δημιουργία της Renault επιτυγχάνει να ενσωματώσει το στυλ και το συναίσθημα των πρότυπων αυτοκινήτων της μάρκας σε αυτοκίνητο παραγωγής.

“Το Νέο Renault Clio σχεδιάστηκε ως ένα γλυπτό που ξυπνά τον αισθησιασμό και την επιθυμία. Μοιάζει με ένα μυ του ανθρώπινου σώματος, με καμπύλες που εκφράζουν δυναμισμό και προέρχονται από το πρότυπο DeZir. Καμία γωνία δεν προεξέχει επιθετικά, μόνο καμπύλες θαυμάζεις που σε κάνουν να θέλεις να το προσεγγίσεις και να το αγγίξεις” – Laurens van den Acker – Διευθυντής του Βιομηχανικού Σχεδιασμού.

Εξωτερικές αναλογίες που συνδυάζουν αρμονία και δυναμισμό

Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το concept-car DeZir, το Νέο Renault Clio ξεχωρίζει από το εμπρός τμήμα του με το διευρυμένο λογότυπο, περήφανο και σχεδόν κατακόρυφο, πάνω σε μαύρο γυαλιστερό φόντο. Το εμπρός τμήμα του συμπληρώνεται και εντυπωσιάζει με προβολείς με πινελιές χρωμίου και φώτα ημέρας με LED, ενισχύοντας την εκφραστικότητα και το δυναμισμό του.

Αποκλειστικά με 5θυρο αμάξωμα, ξεχωρίζει με τον δυναμικό του σχεδιασμό που υπερτονίζεται με τις ενσωματωμένες στο αμάξωμα χειρολαβές των πίσω θυρών. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, η απόστασή του από το έδαφος έχει μειωθεί (-1,5 εκ.), το μετατρόχιο έχει αυξηθεί ενώ οι τροχοί έχουν «σπρωχτεί» ελαφρά προς τα έξω, συμβάλλοντας στη μείωση του θορύβου κύλισης και ενισχύοντας το δυναμισμό και την έντονη προσωπικότητά του.

Το Νέο Clio θα διατίθεται σε μεγάλη γκάμα χρωμάτων, μεταξύ αυτών και το Rouge Flamme (χρώμα λανσαρίσματος) εμπνευσμένο επίσης από το χρώμα του DeZir.

Εσωτερικό μοντέρνο, φιλικό και εργονομικό

Το εσωτερικό του Νέου Renault Clio, εμπνέει δύναμη αλλά και προστασία, απτή ποιότητα αλλά και ασφάλεια, στοιχεία που συμπληρώνουν μοναδικά την εξωτερική του εικόνα.

Με το σχεδιασμό του ταμπλό να θυμίζει το αεροδυναμικό σχήμα του φτερού ενός αεροπλάνου, την κεντρική κονσόλα πολυμέσων σε βελτιστοποιημένη και εργονομική θέση, το ψηφιακό κοντέρ ταχύτητας, τα άνετα καθίσματα, τις μοναδικές επιλογές εσωτερικών χρωμάτων αλλά και τις πινελιές από χρώμιο και γυαλιστερό μαύρο χρώμα, έρχεται να συνδυάσει την εργονομία με το μοντέρνο στυλ και την πολυτέλεια, πάντα με στόχο την άνεση και την ικανοποίηση των επιβατών.

Μοναδικές δυνατότητες εξατομίκευσης για όλους

Το Νέο Renault Clio σχεδιάστηκε για να εκφράσει την προσωπικότητα του κατόχου του αφού προσφέρει μοναδικές δυνατότητες εξατομίκευσης τόσο για το εξωτερικό όσο και το εσωτερικό του.

Στις δυνατότητες προσαρμογής του εξωτερικού περιλαμβάνονται τα καπάκια των καθρεφτών, τα φιλέτα της μάσκας, η ποδιά του πίσω προφυλακτήρα, τα προστατευτικά στο κάτω μέρος των θυρών, τα χρώματα των ζαντών και τα αυτοκόλλητα οροφής.

Για το εσωτερικό, ο κάτοχος μπορεί να επιλέξει το χρωματισμό που του ταιριάζει παίζοντας με τη μονοχρωμία ή την αντίθεση για το ταμπλό, τα πλαίσια της πόρτας, το τιμόνι, τις χειρολαβές, τη βάση μοχλού ταχυτήτων, τα πλαίσια αεραγωγών και τις ταπετσαρίες.

Νέο Renault Clio, ένας κόσμος καινοτομίας, επιδόσεων και οικονομίας

«Το Νέο Renault Clio έρχεται για να αναστατώσει. Με σχεδιασμό πλήρως διαφοροποιημένο από το παρελθόν και με άνευ προηγουμένου επίπεδο καινοτομιών» – Carlos Tavares – Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής Επιχειρήσεων

Συνεχίζοντας την παράδοση των καινοτομιών, το νέο Renault Clio επαναπροσδιορίζει τα standards στην κατηγορία του ανεβάζοντας σημαντικά τον πήχη των απαιτήσεων με νέους δυναμικούς και οικονομικούς κινητήρες καθώς και τεχνολογίες και συστήματα που ενισχύουν την άνεση κατά την οδήγηση.

Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που εξοπλίζουν το νέο Renault Clio ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες και δυνατότητες που στοχεύουν στο συνδυασμό οικονομίας και χαμηλών επιπέδων κατανάλωσης με την αναβαθμισμένη οδική συμπεριφορά και τις επιδόσεις.

Το νέο Clio θα διατίθεται αρχικά με δύο κινητήρες βενζίνης και έναν κινητήρα diesel: το δοκιμασμένο κινητήρα 1,2 75hp με μειωμένες εκπομπές CO2 127 gr/km και μικτή κατανάλωση 5,5 λτ/100 χλμ και το νέο τρικύλινδρο κινητήρα 900 cc, ENERGY (τεχνολογία Stop & Start) TCE με 90 ίππους, 135Nm στις 2.000 σ.α.λ.

Στις εκδόσεις diesel ο νέος κινητήρας 1,5 dci ENERGY 90 hp θα αποτελέσει έναν από τους οικονομικότερους κινητήρες στην κατηγορία του με εκπομπές CO2 κάτω από 100 gr/km.

 Το νέο μοντέλο διατηρεί όλα τα δυνατά χαρακτηριστικά του Clio που το έχουν διαφοροποιήσει από τα υπόλοιπα μοντέλα του ανταγωνισμού – οδική συμπεριφορά, υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας, ευρυχωρία, χώρος αποσκευών, άνεση οδήγησης – ενώ βελτιώνει ακόμη περισσότερο τομείς όπως – σχεδίαση, επιλογές εξατομίκευσης, τεχνολογία, οικονομία, πρακτικότητα – για να αποτελέσει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση της αγοράς.

Οι εκδόσεις, οι κινητήρες και οι τιμές δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί.

Το νέο Clio θα διατίθεται σε εκδόσεις RS και σε αμάξωμα Station wagon στα τέλη του 2012.

Πρωτοποριακή ψηφιακή «αποκάλυψη»

Η Renault γιορτάζει το λανσάρισμα του Νέου Clio με μια διαδραστική και πρωτοποριακή ψηφιακή καμπάνια (σε υπολογιστή, tablet και smartphones (σύντομα διαθέσιμο)), που εξελίσσεται σε δύο βασικά στάδια και δίνει στον διαδικτυακό χρήστη τη δυνατότητα:

– από τις 4 Ιουλίου, να ανακαλύψει σχεδιαστικά το Νέο Renault Clio, να θαυμάσει τις γραμμές του και να το απολαύσει σε φωτογραφίες και βίντεο στο site www.clio.renault.com,

– από τις 16 Ιουλίου*, η Renault τον προσκαλεί να γνωρίσει τα προϊοντικά του χαρακτηριστικά και να πραγματοποιήσει ένα εικονικό test drive του αυτοκινήτου μέσα από μια συναρπαστική διαδραστική ταινία.

Σε καθένα από τα δύο παραπάνω στάδια, ο διαδικτυακός χρήστης μπορεί να εγγραφεί στο waiting program της Renault ώστε να λαμβάνει τακτική ενημέρωση και να συμμετέχει στο πρόγραμμα test drive.

Το λανσάρισμα του νέου Renault Clio είναι προγραμματισμένο για τον Οκτώβριο 2012.