Η Ευρωπαική ένωση έχει θέσει ως στόχο έως το 2020, οι αυτοκινητοβιομηχανίες να έχουνε μέσο όρο εκπομπών CO2, 95 γρ/χλμ αλλά φαίνεται ότι οι εταιρίες δεν συμφωνούν σε αυτό. Οι Γερμανικές εταιρίες δεν συμφωνούν με τις Ιταλικές και τις Γαλλικές για την μείωση των εκπομπών CO2. H Volkswagen, η BMW και η Daimler ασκούν πίεση ώστε ο υπολογισμός να γίνεται με βάση το βάρος του αυτοκινήτου, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να καταβάλουν μικρότερες προσπάθειες, ενώ η Fiat, η Renault και η PSA δεν συμφωνούν με αυτό.

Ο Sergio Marchionne ως πρόεδρος της ACEA δήλωσε ότι δεν μπορεί να βρεθεί μια κοινή θέση από τις εταιρίες, και ως πρόεδρος της Fiat ανέφερε ότι οι Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ένα διαφορετικό σχέδιο, το οποίο ελπίζει να μην πετύχει.

Η Κομισιόν φαίνεται να προτείνει ένα μοντέλο όπου θα υπολογίζει το 60% των δεδομένων του 2009 ώστε να διαπιστωθεί η μείωση των CO2 των αυτοκινητοβιομηχανιών και να κατανεμηθεί το επιπλέον κόστος εξίσου σε όλους τους κατασκευαστές.

[Πηγή: Autonews | Thanks for the tip, Γιάννη]