Έκθεση Γενεύης 2013: Nissan GT-R, 370Z Nismo και Juke Nismo

Σχετικά άρθρα

IMG_0479

H Nissan εκτός από τα Note, Leaf και Resonance Concept, στο περίπτερο της έχει το GT-R ΜΥ2014 αλλά και τα 370Z Nismo και Juke Nismo.

To ανανεωμένο GT-R φορά τον V6 3,8-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 550 ίππων και προσφέρει βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα και καλύτερο χειρισμό.

Ο κινητήρας έχει νέα μπεκ τα οποία βελτιώνουν την απόκριση στις χαμηλές και στις μεσαίες στροφές. Οι τουρμπίνες του διαθέτουν νέα γρηγορότερη σκάστρα, βελτιώνοντας την απόδοσης τους, ενώ επίσης υπάρχει ένα νέο κάρτερ λαδιού το οποίο έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί τη πίεση, προσφέροντας μικρότερη τριβή.

Η ανάρτηση έχει βελτιωθεί στα σημεία έχοντας νέα μπροστά αμορτισέρ, ελατήρια και νέα μπροστά αντιστρεπτική μπάρα, η οποία μειώνει το κέντρο βάρους. Επίσης έχουνε τοποθετηθεί νέες βίδες (cam bolts) στη μπροστά ανάρτηση, οι οποίες βελτιώνουν την ακρίβεια και τη σταθερότητα μέσα στη στροφή. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,7 δευτερόλεπτα, 0,1 δευτ. ταχύτερα από το ΜΥ2012, ενώ στο Nurburgring γυρνά σε 7:18.6, 20 δευτερόλεπτα ταχύτερα από το MY2008.

_DSC9149(1)

Το 370Z Nismo θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του από το καλοκαίρι. Μηχανικά ο V6 3,7-λίτρων κινητήρα αποδίδει 344 άλογα στις 7.200 σ.α.λ με 370 Nm ροπής στις 5.200 σ.α.λ έναντι των 328 ίππων που έβγαζε η προηγούμενη γενιά στις 7.000 σ.α.λ.

Η Nissan έχει βελτιώσει την απόκριση του γκαζιού και πλέον περισσότερη ιπποδύναμη είναι διαθέσιμη ακόμη και από τις 2.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 5,2 δευτερόλεπτα.

Στιλιστικά φορά νέο bodykit το οποίο παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη, σχεδόν όση παράγει και το GT-R. Πατά πάνω σε 19″ ζάντες με ελαστικά Bridgestone Potenza διαστάσεων 245/40 μπροστά και 285/35 πίσω ενώ η ανάρτηση έχει χαμηλώνει κατά 10 mm. Στο εσωτερικό υπάρχουν σπορ καθίσματα της Nismo, Alcantara τιμόνι καθώς επίσης κόκκινα και μαύρα διακοσμητικά.

Nissan 370Z Nismo (11)

To Juke Nismo βρίσκεται ήδη στην αγορά και φορά έναν βελτιωμένο 1,6 λίτρων turbo κινητήρα απόδοσης 200 ίππων με 250 Nm ροπής. Θα είναι διαθέσιμη σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,8 δευτερόλεπτα (8,2 η τετρακίνητη έκδοση) ενώ έχει τελική ταχύτητα 215 χλμ/ώρα (200 χλμ/ώρα η τετρακίνητη έκδοση).

Διαθέτει χαμηλότερες και σκληρότερες αναρτήσεις και πατά πάνω σε πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με φαρδύτερα ελαστικά. Στιλιστικά φορά νέο αεροδυναμικό πακέτο που αποτελείται από έναν ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα και μάσκα, φαρδύτερα φτερά, πλαϊνές ποδιές, μια νέα αεροτομή οροφής, διαφορετικούς καθρέφτες και τέλος έναν νέο πίσω προφυλακτήρα που ενσωματώνει έναν διαχύτη και τις διπλές απολήξεις εξάτμισης χρωμίου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Συνεργασία Nissan και Honda στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Nissan και η Honda ανακοίνωσαν σήμερα πως υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας, βάσει του οποίου θα ξεκινήσουν μια μελέτη σκοπιμότητας στρατηγικής συνεργασίας στον τομέα των...

Ολοκληρώνεται φέτος η παραγωγή του Nissan GT-R

Η R35 γενιά του Nissan GT-R βρίσκεται στην παραγωγή από το 2007 και δημοσίευμα από την Ιαπωνία θέλει φέτος να ολοκληρώνεται η παραγωγή του....

Ανάκληση για 31.896 Nissan Qashqai

Η Nissan ανακαλεί 31.896 Qashqai που κατασκευάστηκαν μεταξύ 2021 και 2022 επειδή ο αισθητήρας αφής στο τιμόνι μπορεί να έχει τοποθετηθεί λάθος και ανιχνεύει...

Ανακοινώθηκαν οι ημερομηνίες της έκθεσης της Γενεύης του 2025

Παρότι οι διοργανωτές της έκθεσης αυτοκινήτου της Γενεύης αναφέρουν ότι η επιστροφή της στη μετά-Covid εποχή ήταν επιτυχημένη και πολλά υποσχόμενη, η πραγματικότητα απέχει...
Autoblog.gr