BMW 1-Series GT seven-seater (1)

H BMW, σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες ετοιμάζει αρκετές οικονομικές, ως προς την κατανάλωση, εκδόσεις της επόμενης γενιάς της Σειράς 1, η οποία θα βασίζεται πάνω στη νέα μπροστοκίνητη UKL1 πλατφόρμα. Οι εκδόσεις θα κυκλοφορήσουν με τα σήματα EfficientDynamics και ανάμεσά τους θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα χρησιμοποιεί είτε τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης, είτε έναν πετρελαιοκινητήρα, που θα επιτρέπει στο αυτοκίνητο να εκπέμπει λιγότερο από 50 γρ/χλμ CO2.

Επίσης η BMW εργάζεται πάνω σε μια eco friendly έκδοση της Σειράς 1 η οποία θα διαθέτει ειδικά αεροδυναμικά καλύμματα στο πάτωμα, στενότερα ελαστικά και ειδικές ζάντες, βελτιωμένη αεροδυναμική, αυτόματο κιβώτιο και χαμηλότερη ανάρτηση, έτσι ώστε να μειωθεί η μέση κατανάλωση της.

Η BMW με τη κίνηση αυτή θέλει να μειώσει τον μέσο όρο εκπομπών CO2 των μοντέλων της, αφού έως το 2020, η EE έχει θέσει όριο τα 95 γρ/χλμ, παρότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν για την απόφαση αυτή.

[Πηγή: Autocar]