Η κινέζικη Changan έφερε τα μοντέλα της στη Φρανκφούρτη, σχεδιαστής της ο Ανδρέας Ζαπατίνας

Σχετικά άρθρα

Changan CS75 (16)

Αυτές είναι οι δημιουργίες της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Changan, η οποία έχοντας ως σκοπό να πουλά τα μοντέλα της και σε αγορές εκτός της Κίνας, στη Φρανκφούρτη παρουσίασε τα S95 Concept, Z5, Raeton, Eado XT και Eado Hybrid.

DLS_3835(1)

Στην εταιρία εργάζεται πλέον και ο δικός μας, ο Ανδρέα Ζαπατίνας, αφού έχει αναλάβει τη θέση του Advanced Design Department Manager στο ευρωπαϊκό τμήμα σχεδιασμού της εταιρίας που άνοιξε πρόσφατα στο Τορίνο. Ο Ζαπατίνας έχει εργαστεί σε αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες στο παρελθόν όπως στο Fiat Group και στη Subaru. Στη τελευταία μάλιστα ήταν και αρχισχεδιαστής της για τη περίοδο 2002 – 2006.

Κατά τη θητεία του στο Fiat Centro Stile (1988 – 1994), συνάντησε για πρώτη φορά τον Chris Bangle. Ήταν επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης της Fiat Barchetta, ενώ συνέβαλε στο σχεδιασμό του Fiat Coupé και της Alfa Romeo 145. Το 1994 ακολούθησε για 4 χρόνια τον Bangle στην BMW, αλλά το 1998 επιστρέφει στο Fiat Group ως αρχισχεδιαστής του Alfa Romeo Centro Stile στο Μιλάνο, κατασκευάζοντας το πίσω μέρος της 147.

Το 2002 ο Ζαπατίνας αναλαμβάνει αρχιστασιαστής της Subaru βγάζοντας στην αγορά την αμφιλεγόμενη “spread wings” γρίλια που τοποθετήθηκε αρχικά στο Subaru R2 και μετά στα B9 Tribeca και Impreza. Η Subaru είχε αναφέρει τότε πως η ιδέα της γρίλιας αυτής είχε προταθεί πριν ο Ζαπατίνας προσχωρήσει στη Subaru, με τον Έλληνα σχεδιαστή να αποχωρεί από τη Subaru τον Ιούλιο του 2006. Προτού αναλάβει τη νέα θέση στην Changan, ο Ζαπατίνας είχε εργαστεί και ως σχεδιαστής στην KLEEMANN, την εταιρία κατασκεύης ανελκυστήρων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...