2013 Toyota FCV concept

Η Toyota χωρίς πολλές τυμπανοκρουσίες αποκάλυψε το Fuel Cell Vehicle (FCV) concept, λίγες μέρες πριν το προγραμματισμένο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Τόκιο, που ανοίγει τις πύλες της στις 22 του μηνός.


Το νέο πρωτότυπο, ή καλύτερα η έκδοση προ-παραγωγής του FCV Concept, έχει μήκος 4.870 χλστ μήκος, 1.810 χλστ. πλάτος και 1.535 χλστ ύψος, ενώ το μεταξόνιο του φτάνει τα 2.780 χλστ. Το πολυαναμενόμενο μοντέλο υδρογόνου της ιαπωνικής εταιρίας θα περάσει στη παραγωγή το 2015 και δείχνει αρκετά φουτουριστικό και όμορφο με δυναμικές και ρέουσες γραμμές.

2013 Toyota FCV concept

Βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα που χρησιμοποιούν τόσο το Toyota Sai όσο και το Lexus HS 250h, με την δεξαμενή υδρογόνου να έχει τη δυνατότητα να μπορεί να κρατήσει μέχρι και 5 κιλά συμπιεσμένου υδρογόνου που σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα έχει αυτονομία τουλάχιστον 500 χιλιομέτρων. Επίσης, η Toyota αναφέρει ότι για το γέμισμα του «ρεζερβουάρ» δεν απαιτείται περισσότερα από 3 λεπτά.

2013 Toyota FCV concept

Το μεσαίου μεγέθους τετράπορτο sedan έχει δύο δεξαμενές υψηλής πίεσης 700 bar, που είναι τοποθετημένες στο κάτω μέρος του σώματος του αυτοκινήτου και θα φορά έναν κινητήρα απόδοσης περίπου 135 ίππων, με το κόστος του να υπολογίζεται ότι θα είναι κοντά στα $50.000.

Τέλος, η Toyota δηλώνει ότι όταν οι δεξαμενές του αυτοκίνητου είναι πλήρως γεμισμένες, μπορούν να παράγουν ηλεκτρικό ρεύμα ικανό να τροφοδοτήσει ένα μέσο ιαπωνικό σπίτι για παραπάνω από 7 ημέρες.

[Πηγή: Toyota]

Δελτίο Τύπου

Toyota FCV Concept (world premiere)

Length(mm) Width (mm) Height (mm) Wheelbase (mm) Occupancy
4,870 1,810 1,535 2,780 4

The Toyota FCV Concept is a practical concept of the fuel cell vehicle Toyotaplans to launch around 2015 as a pioneer in the development of hydrogen-powered vehicles. The vehicle has a driving range of at least 500 km and refueling times as low as three minutes, roughly the same time as for a gasoline vehicle.

The vehicle’s exterior design evokes two key characteristics of a fuel cell vehicle: the transformation of air into water as the system produces electricity, and the powerful acceleration enabled by the electric drive motor. The bold front view features pronounced air intakes, while the sleek side view conveys the air-to-water transformation with its flowing-liquid door profile and wave-motif fuel cap. The theme carries to the rear view, which conveys a catamaran’s stern and the flow of water behind.

With Toyota’s proprietary small, light-weight FC Stack and two 70 MPa high-pressure hydrogen tanks placed beneath the specially designed body, the Toyota FCV Concept can accommodate up to four occupants.

The Toyota FC Stack has a power output density of 3 kW/L, more than twice that of the current “Toyota FCHV-adv” FC Stack, and an output of at least 100 kW. In addition, the FC system is equipped with Toyota’s high-efficiency boost converter. Increasing the voltage has made it possible to reduce the size of the motor and the number of fuel cells, leading to a smaller system offering enhanced performance at reduced cost.

Fully fueled, the vehicle can provide enough electricity to meet the daily needs of an average Japanese home (10 kWh) for more than one week.