Red Bull Testing

Η FIA αποφάσισε να κάνει διευκρινήσεις στον τρόπο με τον οποίο θα γίνονται οι δοκιμές εξέλιξης το 2014, προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, παρόλο που πολλές ομάδες θεωρούν πως τα τέσσερα διήμερα δοκιμών που θα επιτραπούν, κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος του 2014, είναι ένα περιττό έξοδο.

Ο γενικός κανόνας είναι, πως οι δοκιμές θα μπορούν να γίνουν σε πίστες στις οποίες έχει μόλις ολοκληρωθεί ο ετήσιος αγώνας, τουλάχιστον όμως 36 ώρες μετά το τέλος του GP. Ακόμη, σε περίπτωση που οι αγώνες μιας χρονιάς ξεπεράσουν τους 20, θα αφαιρείται ένα διήμερο δοκιμών για κάθε επιπλέον αγώνα.

Θέλοντας η FIA να βοηθήσει και την Pirelli ή τον εκάστοτε προμηθευτή ελαστικών, από τις 8 συνολικά ημέρες δοκιμών, οι ομάδες θα πρέπει να επιλέξουν μία, για να κάνουν δοκιμές ελαστικών. Για να μπορεί όμως η Pirelli να ανταπεξέλθει και να προγραμματίσει αυτές τις δοκιμές, θα πρέπει να τηρούνται τα παρακάτω κριτήρια:

  • Οι ημερομηνίες για τις δοκιμές ελαστικών, θα διαπραγματεύονται με τον εκάστοτε προμηθευτή ελαστικών, ο οποίος θα δίνει προτεραιότητα στις ομάδες, ανάλογα με την κατάταξή τους την προηγούμενη χρονιά.
  • Οι ημερομηνίες θα πρέπει να δηλωθούν στην FIA, πριν την αρχή του πρώτου αγώνα του πρωταθλήματος. Έπειτα, δεν μπορούν να αλλάξουν.
  • Η κάθε ομάδα, θα πρέπει να κάνει δοκιμές ελαστικών στην προκαθορισμένη ημερομηνία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει καθορίσει ο εκάστοτε προμηθευτής ελαστικών.
  • Το πρόγραμμα και τα αποτελέσματα των δοκιμών ελαστικών κάθε ομάδας, θα είναι διαθέσιμα και στις υπόλοιπες ομάδες.
  • Ο αριθμός των ελαστικών που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές του εκάστοτε προμηθευτή ελαστικών, δεν θα αφαιρείται από τον διαθέσιμο αριθμό ελαστικών δοκιμών της κάθε ομάδας.

[Πηγή: FIA]