renault-twinrun-concept-2

Σκωτσέζικο ντουζ από τη Renault για την γρήγορη έκδοση του ολοκαίνουριου Twingo. Ο Laurens van den Acker (αντιπρόεδρος Corporate Design στη Γαλλική εταιρία) δήλωσε πως ενώ το νέο Twingo έχει όλα τα χαρακτηριστικά ενός παραδοσιακού sports car κάνοντας μία RS έκδοση δελεαστικό ενδεχόμενο, υπάρχουν περιορισμοί στο packaging που την κάνουν απαγορευτική.

Το ίδιο ακριβώς είπε και ο CEO της Renault Sport Technologies, Patrice Ratti που απέκλεισε το ενδεχόμενο να χωράει στο engine bay ένας ικανοποιητικός κινητήρας με απόδοση “150 αλόγων ή και περισσότερων” που θα έκανε το Twingo άξιο του RS σήματος. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια πως αποκλείεται μία ελαφρώς πιο “θερμή” GT έκδοση, σύμφωνα με τον Ratti. Μία έκδοση με ελαφρώς περισσότερα άλογα και ροπή και πιο sport chassis από τα νορμάλ μοντέλα.

Εγώ θα ξαναπώ αυτό που είχα πει προ μερικών εβδομάδων. Δεν μπορεί ο TCe των 900 κ.εκ. να “πιεστεί” στα 110-120 άλογα ή να τοποθετηθεί ο 1.2 λίτρων TCe με αντίστοιχη ιπποδύναμη; Γιατί δηλαδή χρειάζεται 150+ άλογα; Ούτως ή άλλως, το προηγούμενο Twingo, κινούνταν από έναν ατμοσφαιρικό 1600άρη με 133 άλογα και ζύγιζε γύρω στα 1.050 κιλά. Αν πας σε υπερτροφοδότηση και με δεδομένο το μικρότερο βάρος, δεν χρειάζεσαι καν 130 άλογα για να κάνεις ένα διασκεδαστικό αυτοκίνητο. Στο κάτω-κάτω δεν γίνεται να μας ανοίγεις την όρεξη με το Twin’Run Concept (φωτό) και μετά να μας λες “δεν έχει RS”!

[Πηγή: CarAdvice]