Rolls-Royce 102ex

Τα νέα από τη Γενεύη συνεχίζουν να έρχονται και αυτή τη φορά, αφορούν την Rolls-Royce και την μελλοντική γκάμα της. Συγκεκριμένα, τα μελλοντικά powertrains.

Στην Ελβετική πόλη λοιπόν, ο CEO της Rolls-Royce, Torsten Muller-Otvos, επιβεβαίωσε πως η εταιρία σκοπεύει να εμπλουτίσει την γκάμα της με plug-in υβριδικά. O διευθύνων σύμβουλος τόνισε πως αυτή η στροφή δεν έχει να κάνει με απαίτηση πελατών αλλά “θα είναι απαραίτητη σε δύο χρόνια λόγω των κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων”.

Βέβαια, ο Muller-Otvos δεν διευκρίνισε την προέλευση του υβριδικού powertrain ούτε σε ποια μοντέλα θα τοποθετηθεί. Αυτό που ξεκαθάρισε όμως, είναι πως δεν υπάρχουν σχέδια για αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Όπως εξήγησε, όταν παρουσιάστηκε το 102ex πρωτότυπο (φωτογραφία), οι πελάτες ήταν “αμφίθυμοι”. Το πρωτότυπο αυτό, χρησιμοποιούσε μία μπαταρία 71kWh και δύο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν συνδυαστικά 389 άλογα και 800 Nm ροπής αλλά όπως συνηθίζεται με τα ηλεκτρικά, οι πελάτες είχαν τις αμφιβολίες τους σχετικά με την αυτονομία (range anxiety) και τους χρόνους φόρτισης. Όπως λέει και ο ίδιος ο Muller-Otvos: “Μία Rolls-Royce δεν πρέπει να έχει κανενός είδους συμβιβασμό και τόσο ο χρόνος φόρτισης όσο και η αυτονομία, δεν ήταν αποδεκτά από τους πελάτες μας. Αλλά με την υβριδική τεχνολογία, αυτό δεν είναι πλέον πρόβλημα.”

[Πηγή: AutoExpress]