DRS

Το 2011, η FIA έφερε στον κόσμο το DRS (Drag Reduction System), σε μια προσπάθεια ν’ αυξήσει τα προσπεράσματα, δηλώνοντας σχεδόν άμεσα την ανικανότητά της να κάνει το άθλημα πιο θεαματικό με λογικές αλλαγές και όχι με τέτοιες ιδέες. Κάποιοι είναι υπέρ τού συστήματος αυτού, αλλά εγώ δεν ανήκω σ’ αυτούς, καθώς είμαι αντίθετος με αυτό για δύο λόγους: πρώτον, γιατί ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των προσπερασμάτων δεν είναι πραγματικό· δεύτερον, διότι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ο οδηγός που είναι πιο γρήγορος πρέπει απαραίτητα να προσπεράσει ή να πλησιάσει μ’ ένα τέτοιο πλεονέκτημα τον οδηγό που είναι μπροστά του.

Δεν υπάρχουν σκέψεις απόσυρσης του συστήματος, και ο Emerson Fittipaldi πιστεύει ότι κακώς ο κόσμος κατακρίνει το σύστημα, γιατί, σύμφωνα με τον πρώην δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή τού αθλήματος, έχει δώσει ώθηση στα προσπεράσματα.

Κάποιοι κατακρίνουν το DRS, αλλά, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι λάθος. Ναι, σε κάποιες πίστες, το DRS κάνει μερικές φορές λίγο πιο εύκολα τα προσπεράσματα απ’ ό,τι θα έπρεπε, αλλά η συνολική του συμβολή του είναι θετική.

Και το πιο σημαντικό είναι ότι, στις περισσότερες πίστες, ακόμα και με το DRS, τα προσπεράσματα είναι αρκετά δύσκολα και απαιτείται από τον οδηγό να ξέρει πώς πρέπει να οδηγήσει -όχι μόνο να είναι γρήγορος-, κάτι που δεν είναι το ίδιο πράγμα για όλους.

[Πηγή: F1 Fanatic]