Test_Drive_Mercedes_CLA200_CDI_21

Μπορεί η εξαιρετική εντύπωση που μας είχε αφήσει η πρώτη επαφή της CLA να συνδυαστεί με έναν πετρελαιοκινητήρα και το αποτέλεσμα να είναι εξίσου καλό, χωρίς το αυτοκίνητο να χάσει το σπορ προσανατολισμό του;

Στο κατάλογο της Mercedes-Benz βρίσκεις 3 επιλογές πετρελαιοκινητήρων και ανάμεσα στον μικρό και “λίγο” 1500άρη της Renault, που έχουμε δει στην A180 CDI αλλά και τον ακατάλληλο για την ελληνική πραγματικότητα 2,1-λίτρων της CLA220 CDI, υπάρχει 1,8-λίτρων που κάθεται ακριβώς στη μέση από θέμα κυβικών. Αυτός γεφυρώνει το χάσμα δύναμης και κυβικών αλλά παράλληλα, αποτελώντας την πιο σώφρον επιλογή, καθώς όπως αποδείχθηκε διαθέτει και την κατάλληλη δύναμη για να κινήσει με αξιοπρέπεια το βάρους 1.505 κιλών αμάξωμα της CLA, αλλά και κυρίως με εξαιρετική οικονομία καυσίμου καθώς δε θα χρειαστεί ποτέ χοντρικά περισσότερα από 6,4 λίτρα ανά 100 χλμ.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Χώροι/Εργονομία
  • Ποιότητα Κύλισης
  • Οικονομικός κινητήρας
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Άνεση/Ηχομόνωση
  • Οδική Συμπεριφορά

Στα μείον

  • Διαθέσιμο ύψος πίσω επιβατών
  • Κόστος έξτρα εξοπλισμού
  • Απουσία πίσω κίνησης