GP MALESIA F1/2014

Οι οπαδοί τής Ferrari ήλπιζαν πως η F14 T θα τερμάτιζε την αναμονή τους για ένα κορυφαίο σε ανταγωνιστικότητα μονοθέσιο, αλλά δυστυχώς γι’ αυτούς θα πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον μερικούς ακόμα αγώνες, αν όχι μία ολόκληρη σεζόν. Το ιταλικό μονοθέσιο είναι φανερά πίσω από την Mercedes W05, αλλά και πίσω από την Red Bull RB10, έχοντας πολλά αδύναμα σημεία, τα οποία θα πρέπει να εξαλειφθούν άμεσα, όχι απλά να βελτιωθούν.

Φυσικά, οι Ιταλοί ξέρουν ότι -για άλλη μία χρονιά- θα πρέπει να έχουν τον ρόλο τού κυνηγού, αν θέλουν να διεκδικήσουν με αξιώσεις το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Πού υστερεί, όμως, η F14 T; Σύμφωνα με τον Stefano Domenicali, Πρόεδρο της Scuderia, παντού.

Πρέπει να βελτιωθούμε παντού. Δε νομίζω ότι, αν λύσουμε ένα πρόβλημα, θα βελτιωθεί όλη η απόδοση, έτσι πρέπει να δουλέψουμε για να έχουμε ένα πιο αποδοτικό αυτοκίνητο, με καλύτερο κινητήρα και καλύτερη ισορροπία μεταξύ του ηλεκτροκινητήρα και του βενζινοκινητήρα. Παντού!

Θέλουμε να δώσουμε στους οδηγούς μας το καλύτερο αυτοκίνητο που μπορούμε, και αυτό είναι κάτι που πρέπει να γίνει πολύ σύντομα. Ο Fernando έχει αποδείξει ότι έχει καλύτερη άμεση ταχύτητα μέχρι στιγμής. Ο Kimi χρειάζεται λίγο χρόνο για να κατανοήσει το μονοθέσιο, αλλά θα τον δείτε να κάνει αυτό που πρέπει. Οι οδηγοί δεν είναι ένα πρόβλημα· είμαι σίγουρος γι’ αυτούς.

GP MALESIA F1/2014

Η Ferrari είναι μια εταιρεία που γενικά είναι κατά των turbo κινητήρων, έτσι δεν είχε μεγάλη εμπειρία στον τομέα αυτό, σε αντίθεση με τις Mercedes-Benz και Renault, που έχουν κατασκευάσει πολλούς turbo κινητήρες. Ωστόσο, αυτό δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους Ιταλούς, όπως λέει ο 48χρονος.

Σίγουρα, ήταν πιο δύσκολο για ‘μάς, και το γνωρίζαμε αυτό. Όμως, αυτή ήταν η ομορφιά τής πρόκλησης. Πρέπει να παλέψουμε, επομένως πρέπει να συμβαδίσουμε. Λατρεύουμε την πρόκληση, ήταν πάντα μέρος τής πολιτιστικής κληρονομιάς τής Ferrari.

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]