US-AUTO-SAFETY-RECALL-GM-CONGRESS

Δεν γίνεται να μην το έχεις παρατηρήσει. Φέτος έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής περισσότερες ανακλήσεις από ποτέ, με την NHTSA να αναφέρει πως μέσα στο πρώτο τρίμηνο του έτους, στις Η.Π.Α έχουν ανακληθεί περισσότερα από 10,7 εκατ. αυτοκίνητα, την ώρα που όλο το 2013, περίπου 22 εκατ. αυτοκίνητα ανακλήθηκαν στην απέναντι μεριά του Ατλαντικού.

Τα ηνία για φέτος τα κρατά η GM με σχεδόν 6,32 εκατ. αυτοκίνητα της να ανακαλούνται, ενώ στη δεύτερη θέση σκαρφάλωσε η Toyota, με τον Ιαπωνικό γίγαντα να ανακοινωθεί χθες γιγαντιαία ανάκληση 6,39 εκατ. αυτοκινήτων, με τα 3,42 εκατ. εξ αυτών να αφορούν την αγορά της Αμερικής. Η Nissan έχει ανακαλέσει 1 εκατ. Sentra και Altima, η Honda 905.000 Odyssey, η Chrysler 712.000 αυτοκίνητα, η Ford 420.000 αυτοκίνητα, η Volskwagen 150.000 αυτοκίνητα, η Mazda 42.000 αυτοκίνητα, η Tesla 29.000 αυτοκίνητα, η Fiat 18.500 αυτοκίνητα, η Kia 12.000 αυτοκίνητα, η Aston Martin 5.000 αυτοκίνητα, η Land Rover 4.000 αυτοκίνητα, η Mitsubishi 733 αυτοκίνητα, η Porsche 209 αυτοκίνητα και η Jaguar μόλις 3 αυτοκίνητα.

Τι έχει γίνει όμως και οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν τόσες πολλές ανακλήσεις πλέον; Όχι δεν ευθύνεται μόνο ο μικρότερος ποιοτικός έλεγχος και η μαζική παραγωγή, αλλά το γεγονός πως η κυβέρνηση των Η.Π.Α, τιμώρησε την Toyota με πρόστιμο ύψους 1,2 δις δολαρίων, λόγω του φιάσκου με το προβληματικό πεντάλ του γκαζιού. Όπως δηλώνουν άνθρωποι της αγοράς, το κόστος των ανακλήσεων είναι μια σταγόνα στον ωκεανό για την εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανία, σε σύγκριση με το κόστος του τι θα συμβεί αν η εταιρία δεν προβεί σε ανάκληση.