Test_Drive_Toyota_Yaris_Diesel_09

Δες εδώ τη δοκιμή του ανανεωμένου Toyota Yaris

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να συγκρίνεις πιο είναι το ιδανικό μηχανικό σύνολο του Yaris που θα πρέπει να επιλέξεις σε ενδεχόμενη αγορά από μια back-to-back δοκιμή. Έτσι, μετά το review του υβριδικού αυτοκινήτου πόλης της ιαπωνικής εταιρίας, σήμερα θα δεις τα πλεονεκτήματα του πετρελαιοκινήτου Yaris, που είχα μια μια εβδομάδα μετά το Yaris HSD.

Με την Toyota να είναι η μοναδική εταιρία που προσφέρει όλες τις δυνατές προτάσεις όσον αφορά το κινητήρα που θα “καθίσει” κάτω από το μικρό καπό του Yaris, αυτό που έλειπε από τη λίστα των δοκιμών μας ήταν η πετρελαιοκίνητη έκδοση του δημοφιλέστατου μοντέλου.

Test_Drive_Toyota_Yaris_Diesel_07

Μιλώντας για απήχηση, το Yaris μέσα στο 2013 πούλησε 3.823 αυτοκίνητα στην Ελλάδα (σοκαριστικό το νούμερο), τα περισσότερα από κάθε άλλο μοντέλο, αποδεικνύοντας ότι όταν δίνεις επιλογές στον αγοραστή, έχοντας παράλληλα ένα εξαιρετικό προϊόν θα ανταμειφθείς ανάλογα. Όμως και στην Ευρώπη τα πηγαίνει εξαιρετικά, καθώς το περασμένο Φεβρουάριο η Toyota αύξησε τη παραγωγή του λόγω της μεγάλης ζήτησης, στο TMMF εργοστάσιο της (Toyota Motor Manufacturing France) στο Valenciennes της Γαλλίας, όπου και κατασκευάζεται.

Στα συν

  • “Εύκολο” αυτοκίνητο
  • Κατανάλωση
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώρος πίσω θέσεων/αποσκευών
  • Άνεση και στιβαρό πάτημα
  • Εξοπλισμός

Στα μείον

  • Αδιάφορος εσωτερικός διάκοσμος