F1 Grand Prix of China

Ο Sebastian Vettel και η Red Bull Racing θέλουν να βρουν τι είναι αυτό που φταίει για την κακή απόδοση του Πρωταθλητή. Ο 26χρονος δεν μπορεί να φέρει το μονοθέσιο στα μέτρα του, και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάνει κατά κράτος στα δύο τελευταία Grand Prix από τον Daniel Ricciardo, έχοντας δεχθεί δύο φορές εντολή από την ομάδα του ανοίξει διάπλατα την “πόρτα”. Έτσι, εκτός από τις καθιερωμένες αναβαθμίσεις, η αυστριακή ομάδα θα έχει μαζί της κι ένα νέο σασί, φυσικά για τον Seb.


Δεν το διαβάζουμε για πρώτη φορά, αφού η RBR μάς είχε προϊδεάσει για κάτι τέτοιο και το μόνο που έμενε ανοιχτό ήταν το Grand Prix που θα έχει ο Vettel το νέο σασί. Ωστόσο, το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι ότι αυτό δε θα είναι διαφορετικό από το προηγούμενο! Όλα αυτά είναι από επίσημα χείλη, αφού το γνωστοποιεί ο Rob Marshall, επί κεφαλής σχεδίασης των Αυστριακών.

Ο Sebastian θα έχει νέο σασί στη Βαρκελώνη, κάτι που ήταν προγραμματισμένο από την αρχή τής σεζόν. Δε θα πρέπει να είναι ευεργετικό, καθώς η ιδέα είναι πως όλα είναι ίδια. Οι οδηγοί δε θέλουν πάντα να τους αλλάζεις. Συνδέονται σ’ ένα συγκεκριμένο σασί και, όταν είναι σε καλή πορεία, θέλουν να μείνουν σ’ αυτό όσο περισσότερο γίνεται.

Από τη δική μας πλευρά, θα προτιμούσαμε να τους δώσουμε ένα ή δύο σασί κάθε χρόνο που θα τα είχαμε δοκιμάσει στο εργοστάσιο με διαφορετικές μεθόδους. Το επόμενο σασί θα είναι για τον Daniel, κοντά στο Silverstone.

Pre-Season F1 Testing - Jerez

Η RB10 είναι συνολικά το δεύτερο καλύτερο μονοθέσιο φέτος, όμως απέχει πολύ από την πρωτοπόρο Mercedes, που με την εκπληκτική W05 έχει καταφέρει να πάρει 4 νίκες σε ισάριθμους αγώνες φέτος, κάνοντας το “1-2” στους 3 από αυτούς, και θα το είχε κάνει και στην Αυστραλία, αν δεν εγκατέλειπε ο Lewis Hamilton.

Η μόνο ελπίδα για τη Red Bull βρίσκεται στις αναβαθμίσεις, οι οποίες θα πρέπει να είναι πιο αποτελεσματικές από αυτές της Mercedes, προκειμένου να κλείσει το μεγάλο χάσμα που υπάρχει στα δύο μονοθέσια. Το πρώτο σημαντικό πακέτο αναβαθμίσεων θα το δούμε αύριο, στα ελεύθερα δοκιμαστικά, και ο Marshall ελπίζει ότι η διαφορά από την κορυφή θα ξεκινήσει να μειώνεται άμεσα.

Το Ισπανικό Grand Prix είναι ίσως η πρώτη ευκαιρία για τις ομάδες να έχουν ένα μεγάλο πακέτο αναβάθμισης για τη σεζόν. Τα μονοθέσια ήταν στην άλλη άκρη του πλανήτη το πρώτο τρίμηνο και τα τμήματα R&D (Research and Development) εργάζονται για τα μεγάλα πακέτα αναβάθμισης για την Ισπανία.

Υπάρχουν ολόκληρα νέα πακέτα, με νέο πάτωμα, νέες εμπρός και πίσω πτέρυγα, νέα εξαρτήματα για την ανάρτηση και διάφορα άλλα. Όλες οι ομάδες θα έχουν νέα εξαρτήματα και θα μπορούμε να τα δούμε όλα μέσα σε λίγες μέρες.

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyrights: Getty Images/Red Bull Racing]