volkswagen-details-us-spec-2015-golf-and-gti-powertrains-2013-new-york-auto-show-photo-509572-s-original-1

Ο Αντιπρόεδρος για θέματα ποιότητας και εξυπηρέτησης του Volkswagen Group of America έκανε ορισμένες ενδιαφέρουσες αποκαλύψεις. Μιλώντας στο Edmunds, είπε πως τα Volkswagen της Αμερικανικής αγοράς, είναι σχεδιασμένα για να παραπλανούν τους καταναλωτές για το καλό τους. Ακούγεται υποχθόνιο ε; Δεν είναι και τόσο, αφού ο Marc Trahan λέει πως οι Αμερικάνοι “έχουν διαφορετικές προσδοκίες”.


Παράδειγμα Νο1: Αν κάποιος Ευρωπαίος, βάλει το κλιματιστικό στους 22 βαθμούς Κελσίου, θα πάρει θερμοκρασία 22 βαθμών Κελσίου. Ο Αμερικάνος όμως θα παραπονεθεί πως ο αέρας που βγαίνει από τους αεραγωγούς δεν είναι αρκετά δροσερός. Έτσι, για την Αμερική, στη ρύθμιση των 22 βαθμών, βγαίνει αέρας με θερμοκρασία 20 βαθμών Κελσίου. Επίτηδες. Γιατί αυτό θέλουν οι πελάτες και υπάρχουν τα δεδομένα που το υποστηρίζουν.

Παράδειγμα Νο2: Οι Αμερικάνοι, απαιτούν από το αυτοκίνητο τους να επιταχύνει δυνατά από στάση, ειδάλλως, παραπονιούνται πως ο κινητήρας δεν έχει αρκετή ισχύ. Οι Ευρωπαίοι από την άλλη, θέλουν πιο γραμμική επιτάχυνση. Έτσι, για τους Αμερικάνους, η χαρτογράφηση του πεντάλ του γκαζιού αλλάζει έτσι ώστε να παρέχεται περισσότερη δύναμη στο πρώτο 10-20% της διαδρομής του πεντάλ. Το ίδιο γίνεται και με την χαρτογράφηση του αυτόματου κιβωτίου.

Όλα αυτά βέβαια, δεν τα βγάζουν από το μυαλό τους οι υπεύθυνοι της Volkswagen. Υπάρχει μία ειδική ομάδα που παρακολουθεί έρευνες για παράπονα πελατών και προτείνει αλλαγές για μοντέλα που πωλούνται στην Αμερική. Έτσι, ο κάθε καταναλωτής, είτε στην Ευρώπη, είτε στην Αμερική, παίρνει αυτό που θέλει. Μία πτυχή της βιομηχανίας αυτοκινήτου που πάω στοίχημα πως πολλοί δεν γνώριζαν. Και για να προλάβω κάποιους, μην νομίζετε πως το κάνει μόνο η Volkswagen. Όλες οι εταιρίες το κάνουν γιατί απλούστατα αυτό που είναι αποδεκτό για εμένα ως μέσο Ευρωπαίο, δεν είναι αποδεκτό για τον Αμερικάνο ή τον Κινέζο.