845778_75815nis-700x467

Πρόσφατα η Nissan “παρουσίασε” το LMP1 αγωνιστικό που θα αγωνιστεί στο Le Mans το 2015. Τρία πράγματα ξεχώριζαν από εκείνη την παρουσίαση. Το πρώτο είναι το αυτονόητο. Το γεγονός δηλαδή, ότι η Nissan έχει πάρει την απόφαση να αντιμετωπίσει (και να νικήσει) την Audi, την Porsche και την Toyota. Το δεύτερο, είναι ότι θέλει να δημιουργήσει έναν ενεργό σύνδεσμο ανάμεσα στο LMP1 πρόγραμμα της και το πιο αναγνωρίσιμο μοντέλο της, το GT-R. Τέλος, εντύπωση προκάλεσε το γεγονός ότι η Nissan “δεν θα ακολουθήσει την πεπατημένη” και πως το δικό της αγωνιστικό, θα διαφέρει από τα άλλα τρία.


Μέχρι στιγμής, ο γράφων πίστευε πως σήμαινε ότι η Nissan δεν θα κατεβάσει υβριδικό αυτοκίνητο στο Le Mans. Με προσεκτικότερη ανάγνωση των κανονισμών όμως και βοηθούμενος από τις δηλώσεις που έγιναν κατά την παρουσίαση του αγωνιστικού προγράμματος, συνειδητοποίησε πως κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό. Εκτός του ότι η LMP1-L κατηγορία, αυτή που περιλαμβάνει τα μη-υβριδικά πρωτότυπα δηλαδή, αφορά αποκλειστικά τους ιδιώτες και δεν επιτρέπει σε εργοστασιακή ομάδα συμμετοχή, ο αντιπρόεδρος της Nissan, Andy Palmer, δήλωσε

Αν πάτε το γραφείο ευρεσιτεχνιών, θα βρείτε κάτι που λέγεται R Hybrid, οπότε υπάρχει κάποιου είδους σύνδεση εκεί.

Αν δεν σου φτάνει αυτό…

Προφανώς θέλουμε να συνδέσουμε τεχνολογικά τις μελλοντικές γενιές του GT-R με ότι κάνουμε στο LMP1 και τα δύο μπορούν να κινηθούν αμφίδρομα

Με δεδομένο πως το επόμενο GT-R θα είναι υβριδικό με περίπου 800 άλογα, παρότι δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα specs του αγωνιστικού, περιμένουμε πως κι αυτό θα είναι υβριδικό. Όπως και να έχει, το “πολιτικό” GT-R θα κινείται από τον γνωστό αλλά βελτιωμένο R38DETT, υποβοηθούμενο από ένα KERS σύστημα εξελιγμένο από τη Williams. Θα παρουσιαστεί λογικά στα τέλη του 2015 και θα κυκλοφορήσει ως μοντέλο του 2016.