_ONY2747

Με τους πιλότους να έχουν εκφράσει τα παράπονά τους για τη σκληρότητα των νέων ελαστικών της Pirelli, ο αποκλειστικός προμηθευτής της Formula 1 θα φέρει στα επόμενα Grands Prix όσο το δυνατόν πιο μαλακές επιλογές από τη γκάμα του μπορεί. Εξαίρεση, φυσικά, θα αποτελέσει ο αγώνας στο Silverstone, ο οποίος είναι από τους πλέον σκληρούς για τα λάστιχα, ενώ οι μνήμες από το περσινό φιάσκο είναι ακόμη νωπές και η Pirelli δεν θα ρισκάρει σε καμία περίπτωση επανάληψη παρόμοιου σκηνικού.

Αγώνας Σκληρότερη γόμα Μαλακότερη γόμα
Αυστρία Πολύ μαλακή (κόκκινο) Μαλακή (κίτρινο)
Βρετανία Μέση (λευκό) Σκληρή (πορτοκαλί)
Γερμανία Πολύ μαλακή (κόκκινο) Μαλακή (κίτρινο)
Ουγγαρία Μαλακή (κίτρινο) Μέση (λευκό)

Όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο Ιταλός κατασκευαστής, στο τεστ που θα ακολουθήσει το Βρετανικό Grand Prix θα δοκιμαστούν διαφορετικές γόμες στα εμπρός και τα πίσω ελαστικά, σε μια προσπάθεια να βελτιωθεί η αίσθηση που παίρνουν οι οδηγοί από αυτά, αλλά και για να αυξηθεί το θέαμα.

Όμως, οι συζητήσεις δεν σταματούν εκεί, με την Pirelli να δηλώνει σύμφωνη στη δημιουργία μεγαλύτερων πίσω ελαστικών για το μέλλον. Η συγκεκριμένη ιδέα δεν είναι καινούρια, αφού αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου σχεδίου, αυτού της επανεξισορρόπησης μηχανικής και αεροδυναμικής πρόσφυσης, προκειμένου να μπορούν να ακολουθούν ευκολότερα τα μονοθέσια το ένα το άλλο και να βελτιωθούν οι αγώνες.

renault rs01

Ο Paul Hembery αποκάλυψε πως η Pirelli εξέτασε τη συγκεκριμένη πρόταση ακόμη και για εισαγωγή της από τη φετινή χρόνια, όμως οι ομάδες αποφάσισαν να μην προχωρήσει, εξαιτίας των ήδη πολύ μεγάλων αλλαγών.

Αυτό ήταν ένα από τα πράγματα που συζητήσαμε πέρυσι, όταν είδαμε για πρώτη φορά τους νέους κανονισμούς. Έχοντας λιγότερη αεροδυναμική και φαρδύτερα ελαστικά. Εκείνη την εποχή, οι ομάδες δεν αισθάνονταν ότι κάτι τέτοιο ήταν αναγκαίο και μας ζήτησαν να κρατήσουμε τα ελαστικά στο ίδιο μέγεθος. Οπότε δεν ήμασταν σε θέση να ακολουθήσουμε την ιδέα.

Αλλά πάντοτε λέμε πως θα κάνουμε ό,τι θέλει το άθλημαΑν θέλουν να επιστρέψουμε στα παλιά, εξαιρετικά φαρδιά ελαστικά, θα το κάνουμε αυτό. 15ιντσών, 20ιντσών, πείτε μας τι θέλετε και εμείς θα το κάνουμε.

Αλλά πρέπει να αποφασίσετε τι προσπαθείτε να πετύχετε (με τις αλλαγές).

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πάρα πολλές ιδέες προς συζήτηση, άλλες εφικτές, άλλες όχι και τόσο, με το Hembery να μπαίνει στο “ζουμί” της υπόθεσης, που δεν είναι άλλο από την πορεία που θέλει να ακολουθήσει στο μέλλον η Formula 1. Περιορισμός ή όχι στο κόστος, πράσινες τεχνολογίες, άνοιγμα στους κατασκευαστές, περισσότερη ή λιγότερη ελευθερία και εξέλιξη, είναι όλα ερωτήματα που απασχολούν τη διοίκηση του σπορ και τις ομάδες.

Η σημαντικότατη σύσκεψη που θα καθορίσει εν πολύς τις αποφάσεις που θα ακολουθήσουν, θα λάβει χώρα μέσα στον Ιούνιο και σύμφωνα με τον Christian Horner πρέπει πρώτα να βγουν οι αποφάσεις για να μάθουμε πως θα είναι η Formula 1 και έπειτα να γίνουν αλλαγές. Έτσι, όσοι θέλουν και έχουν τη δυνατότητα, μπορούν να συνεχίσουν να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα, άποψη που υποστηρίζει και η Monisha Kaltenborn.

[Photo Copyrights: Andrew Hone/Pirelli]