Audi-A3-sportback-e-tron-cutaway

Η Audi, σύμφωνα με τον Ulrich Hackenberg, επικεφαλή του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, ετοιμάζει μια πρωτοποριακή υβριδική ανάρτηση. Μια γεννήτρια ενσωματώνεται στο αμορτισέρ της ανάρτησης, η οποία περιστρέφεται όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος. Στη περίπτωση αυτή η ανάρτηση συμπιέζεται, πράγμα που αυξάνει τη θερμοκρασία του αμορτισέρ έως και 100-125 βαθμούς Κελσίου.

Αυτήν την θερμοκρασία σκέφτηκε η Audi να την μετατρέψει σε ηλεκτρική ενέργεια μέσω της γεννήτριας, με την παραγόμενη ενέργεια να αποθηκεύεται και να χρησιμοποιείται είτε για τις ανάγκες του υβριδικού κινητήρα ενός μοντέλου της, είτε για τις ανάγκες των άλλων βοηθητικών ηλεκτρικών συστημάτων του αυτοκινήτου.

Η τεχνολογία, η οποία απέχει αρκετά χρόνια από το να περάσει στη παραγωγή, υπόσχεται να μειώσει τη κατανάλωση καυσίμου, ενώ θα μπορούσε να τοποθετηθεί και σε αυτοκίνητα επιδόσεων, κάνοντας την κάθε ανάρτηση ανεξάρτητη, μιας και επιτρέπει να στέλνεται ενέργεια πίσω στο αμορτισέρ.