2015 Mazda2 interior cabin

To αυστραλιανό Drive.com.au είχε την ευκαιρία να οδηγήσει για ένα σύντομο χρονικό διάστημα το νέο Mazda2, μέσα στις εγκαταστάσεις εξέλιξης της εταιρίας στο Mine Proving Ground, κοντά στη πόλη Nagao της Ιαπωνίας, με το αυτοκίνητο να το περιμένουμε στην έκθεση του Παρισιού τον Οκτώβριο και θα βγει στην αγορά το 2015.

Και ενώ όπως θα δεις στο παρακάτω βίντεο, το εξωτερικό του αυτοκινήτου ήταν καλυμμένο με το γνωστό καμουφλάζ που χρησιμοποιούν οι εταιρίες, αντιθέτως οι Ιάπωνες δεν είχαν κρύψει τίποτα από το εσωτερικό του.

2015 Mazda2 interior cabin

Ακολουθώντας την τακτική των Mazda3 και 6, δεν αποτελεί έκπληξη η αρκετά απλή και λιτή διάταξη του της κονσόλας, με πολύ λίγα κουμπιά και διακόπτες, λιγότερα και από τα παραπάνω μοντέλα. Εντύπωση προκαλεί η ύπαρξη ενός μονού κεντρικά τοποθετημένου αεραγωγού, με την οθόνη αφής να έχει αντικαταστήσει τους περισσότερους ελέγχους και ρυθμίσεις. Στον διάκοσμο υπάρχουν πολλά μεταλλικά φινιρίσματα που μαζί με το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι από το 3, παρέχουν μια πιο premium αισθητική. Πολλά, όμως, από τα παραπάνω ενδέχεται να μην είναι στη τελική τους μορφή, καθώς το αυτοκίνητο αποτελεί ακόμα πρωτότυπο και όχι μοντέλο παραγωγής

Η επόμενη γενιά του Mazda 2 θα βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα του CX-5, κάτι που θα κάνει το αυτοκίνητο κατά 160 χλστ μακρύτερο, φτάνοντας τα 4.060 χλστ., 25 χλστ ψηλότερο φτάνοντας τα 1.500 χλστ., με το πλάτος να παραμένει αμετάβλητο στα 1.695 χλστ.

2015 Mazda2 interior cabin

Οι παραπάνω αυξημένες διαστάσεις μαζί με την επιμήκυνση του μεταξονίου κατά 80 χλστ. (2.570 χλστ. σύνολο) θα προσφέρουν μια πολύ πιο ευρύχωρη καμπίνα, τόσο για τους εμπρός επιβάτες, αλλά κυριότερα για τους πίσω.

Σχεδιαστικά, το μικρό ιαπωνικό αυτοκίνητο θα βασίζεται στο Hazumi concept, θα ακολουθεί τα πρότυπα της Kodo σχεδιαστική γλώσσα της Mazda και θα είναι διαθέσιμο μονάχα ως 5-θυρο και 4-θυρο sedan, ενώ σε σχέση με το πρωτότυπο, η έκδοση παραγωγής διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέους πλαϊνούς καθρέπτες και νέα φωτιστικά σώματα.

2015 Mazda2 interior cabin

Το αυτοκίνητο της δοκιμής λέγεται ότι ήταν ευρωπαϊκών προδιαγραφών και φορούσε έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα απόδοσης 75 ίππων (!!) και 135 Nm ροπής, στέλνοντας τη κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Όμως θα υπάρχει εκτός από τον νέο 1.5 Skyactiv-D Diesel κινητήρα, και με μια plug-in υβριδική έκδοση.

Αυτή θα εξοπλίζεται με έναν μικρό περιστροφικό κινητήρα, λογικά τον ίδιο που φορούσε το Mazda2 RE, χωρητικότητας 330 κ.εκ και απόδοσης 26 ίππων που λειτουργεί με σταθερές στροφές 2.000 σ.α.λ. Αυτός τροφοδοτεί με ρεύμα τον 75 kW (102 ίππων) ηλεκτροκινητήρα του plug-in υβριδικού Mazda2, τον ίδιο μου φορούσε και το ηλεκτρικό Mazda2, αυξάνοντας την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 400 χλμ.

Ο κινητήρας είναι τοποθετημένος κάτω από το δάπεδο των χώρου των αποσκευών μαζί με το 10 λίτρων ντεπόζιτο του. Έχει πολλά πλεονεκτήματα, μιας και σύμφωνα με την Mazda, εκτός από το μικρό του μέγεθος, λειτουργεί αθόρυβα, καταναλώνει λίγο καύσιμο, παράγει πολύ λιγότερους κραδασμούς και μπορεί να καταναλώνει διαφορετικά καύσιμα.