whoiswho__giampaolo_dallara_srgb_300dpi

Τον προηγούμενο μήνα η επικεφαλής της Sauber, Monisha Kaltenborn, απέφυγε να προσδιορίσει ένα βασικό πρόβλημα στη C33. Το σύνολο είναι ένα από τα χειρότερα στην ιστορία της Ελβετικής ομάδας και παρότι η Ινδή είχε αφήσει αιχμές για τον κινητήρα και τη μετάδοση της Ferrari, δεν θέλησε να κατηγορήσει τη Scuderia. Από τότε, άλλαξαν πολλά και κυρίως ήρθε η απομάκρυνση του Luca Marmorini από το πόστο του, ως υπεύθυνος κινητήρα και ηλεκτρονικών. Έτσι, ο Giampaolo Dall’Ara, επικεφαλής μηχανικός πίστας της Sauber, τόνισε πως η Αχίλλειος πτέρνα της C33 είναι ο κινητήρας.

Η C33 δεν είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Λάβαμε το νέο κινητήρα και όλες τις συναφείς πληροφορίες, πολύ αργά. Το σχέδιο για το πρώτο τεστ ήταν να μάθουμε και να λύσουμε τα προβλήματα αξιοπιστίας. Δυστυχώς, οι χρόνοι ήταν απογοητευτικοί.

Οι αριθμοί το δείχνουν αρκετά ξεκάθαρα. Μας λείπει η τελική ταχύτητα. Αν μπορώ να ερμηνεύσω τις αξιολογήσεις μας σωστά, το μονοθέσιό μας δεν είναι τόσο μακριά από τη Williams. Στο Hockenheim, παρατηρήσαμε ότι δεν χάναμε πολύ, σε σχέση με αυτούς, στις γρήγορες στροφές. Ο χρόνος που χάνουμε είναι στην ευθεία και στο φρενάρισμα.

Είναι σαφές ότι ο κινητήρας μας δεν είναι στο επίπεδο της Mercedes. Και παρά την καλή συνεργασία μας με τη Ferrari, τα χέρια μας είναι δεμένα και το ίδιο είναι και της Ferrari, λόγω του homologation του κινητήρα.


Αυτή τη στιγμή, η Sauber βρίσκεται στην προτελευταία θέση της κατάταξης, χωρίς κάποιο βαθμό, πίσω κι από τη Marussia που πήρε τους πρώτους βαθμούς της ιστορίας της στο Μονακό. Πάντως, ο πρώην μηχανικός της ομάδας και νυν τεχνικός διευθυντής της Toro Rosso, James Key, πιστεύει πως οι εγκαταστάσεις που έχει στην κατοχή της η Sauber (από τη συνεργασία με τη BMW) αποτελούν τις βάσεις για να αντιδράσει και να επιστρέψει στα καλά αποτελέσματα.

F1 Grand Prix of Malaysia - Practice

Είναι μια πολύ περίπλοκη σεζόν και αυτά τα αυτοκίνητα είναι εξαιρετικά διαφορετικά σε σχέση με πέρυσι. Έφυγα (από τη Sauber) περίπου τρεις μήνες πριν από τον αρχικό σχεδιασμό και ειλικρινά δεν ξέρω τι συνέβη μετά από αυτό. Φαίνεται να είχαν κάποιες δυσκολίες και είχαν επίσης θέματα αξιοπιστίας, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα δεν βοήθησε. Πιστεύω ότι αυτό δείχνει πόσο δύσκολα είναι φέτος τα πράγματα.

Οι εγκαταστάσεις εκεί είναι φανταστικές και προφανώς όλα είναι σχετικά με την καλύτερη δυνατή χρήση αυτών των εγκαταστάσεων, με βάση τους περιορισμούς που έχουμε και τα επίπεδα του προϋπολογισμού και ούτω καθεξής. Δεν ξέρω ποιος είναι ο προϋπολογισμός τους, αλλά από πλευράς εγκαταστάσεων είναι πολύ δυνατοί και υπάρχουν μερικοί πραγματικά καλοί άνθρωποι εκεί.

Πάντα τη θεωρούσα σαν μια ομάδα όπου όλα τα βασικά στοιχεία είναι εκεί, από την επένδυση της BMW στο παρελθόν, και υποθέτω, είναι απλά θέμα του να μπορέσουν να το κάνουν να λειτουργήσει.

[Photo Copyrights: Sauber F1 Team/Getty Images/Red Bull]