143869_Mazda2_EV_Mazda3_Hybride_le_projet_SKYACTIV_se_poursuit

Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Mazda, Yasuhiro Aoyama, “προσγείωσε” απότομα τα δημοσιεύματα που έκαναν την εμφάνιση της προ 2 περίπου εβδομάδων και μιλούσαν για diesel-υβριδικό σύνολο από την Ιαπωνική εταιρία μέχρι το 2017.

Δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα για κανέναν τύπο μελλοντικής υβριδικής τεχνολογίας. Σκεφτόμαστε το τι μπορούμε να κάνουμε αλλά εξερευνούμε ποιο μπορεί να είναι το πιο αποδοτικό και λογικό επόμενο βήμα για εμάς.

Δήλωσε ο Aoyama. Σε αυτό το σημείο, θεωρείται δεδομένο πως η υβριδική γκάμα της Mazda θα επεκταθεί. Αυτό ορίζει τόσο η Ιαπωνική αγορά με την πληθώρα των υβριδικών μοντέλων από ανταγωνιστές της Mazda, όσο και οι παγκόσμιες συνθήκες που επιβάλουν μείωση των ρύπων των εταιριών. Ωστόσο, η προσέγγιση του προβλήματος από πλευράς Mazda, μοιάζει αρκετά διαφορετική από αυτή των ανταγωνιστών της, Ιαπώνων και όχι μόνο.

Πριν κάνουμε το βήμα στην υβριδική τεχνολογία, πρέπει να κάνουμε όσο το δυνατόν πιο αποδοτικούς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης χωρίς να σκεφτόμαστε συμπληρωματικές συσκευές για να πετύχουμε τον στόχο μας. Ας κάνουμε πρώτα την πιο αποδοτική Μ.Ε.Κ. και μετά πάμε στο επόμενο στάδιο.