3-mps-ha-front-g

Καθώς η βάση της Mazda επεκτείνεται συνεχώς, οδηγώντας σε ρεκόρ πωλήσεων και κερδών, η Ιαπωνική εταιρία ψάχνει τρόπους να διατηρήσει το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού στα αυτοκίνητα που ήδη έχει στη γκάμα της. Ένας από αυτούς τους τρόπους, μάλλον είναι το λανσάρισμα εκδόσεων επιδόσεων.

Πάρε για παράδειγμα το Mazda3 MPS. Οι τελευταίες φήμες που προέρχονταν από την Ιαπωνία, έκαναν λόγο για ένα αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιεί μία turbo εκδοχή του Skyactiv-G κινητήρα, των 2.5 λίτρων. Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της Mazda, Yasuhiro Aoyama, συμφωνεί στο ένα μέρος της φήμης λέγοντας πως “οι turbo κινητήρες παράγουν περισσότερη δύναμη” και πως “θα είναι μέρος της μελλοντικής πορείας” της εταιρίας.

Ωστόσο, οι άνθρωποι που παίρνουν τις αποφάσεις, δεν έχουν καταλήξει ακόμα στο καύσιμο που χρησιμοποιεί ο κινητήρας του Mazda3 MPS για να παράγει την δύναμη. Ναι, ο 2.5 λίτρων Skyactiv-G είναι μία λύση, αλλά δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο χρήσης ενός diesel.

Έχουμε ήδη έναν ισχυρό diesel, έχουμε την βάση. Θα μπορούσαμε να έχουμε επίσης την εξέλιξη των Skyactiv βενζινοκινητήρων, αυτή είναι μία άλλη ευκαιρία. Χρειαζόμαστε τη σωστή στρατηγική.

Δήλωσε ο Aoyama. Ένα τετρακίνητο Mazda3 MPS θα έβρισκε τη θέση του ανάμεσα στα Ευρωπαϊκά και Ιαπωνικά hot hatches. Αλλά όπως γνωρίζουμε, πρέπει να περάσει από έγκριση και για να πάρει το πράσινο φως, πρέπει να έχει νόημα από πλευράς πωλήσεων. Η επιθυμία υπάρχει μέσα στην εταιρία. Το βλέπουμε σε κάθε δήλωση κάθε υπευθύνου. Τώρα, μένει να πειστούν τα μεγάλα κεφάλια…