GP RUSSIA F1/2014

Πέρα από τη θετική έκπληξη της McLaren, ικανοποιημένη θα πρέπει να είναι και η Ferrari με τις σημερινές 3 ώρες ελεύθερων δοκιμών στην πίστα τού Sochi. Ο Fernando Alonso έδειξε για άλλη μια φορά να είναι πιο ανταγωνιστικός από τον Kimi Raikkonen, σημειώνοντας τον τέταρτο καλύτερο χρόνο στο FP1 και τον τρίτο καλύτερο στη δεύτερη περίοδο.


Ο Ισπανός δηλώνει πως η ημέρα ήταν πολύ θετική για τη δική του πλευρά, νιώθοντας άνετα μέσα στην F14 T, κάτι που είναι βασικό για το ξεκίνημα ενός Grand Prix.

Η πίστα είναι πολύ ασυνήθιστη κι εκπλήσσομαι από το πόσο καλά είναι τα επίπεδα πρόσφυσης στην άσφαλτο, κάτι που είναι ασυνήθιστο για μια νέα πίστα. Από αυτή την άποψη, ένιωσα άνετα από τον πρώτο γύρο και αυτό βοήθησε πολύ όταν έπρεπε να κάνουμε την πιο σημαντική δουλειά σήμερα, να μάθουμε την πίστα.

Δουλέψαμε πολύ στο set-up και βρήκαμε και τις δύο γόμες να έχουμε παρόμοια συμπεριφορά, και η απόδοση των ελαστικών βελτιωνόταν με το πέρασμα των γύρων. Η πίστα είναι πολύ σκληρή για τα φρένα, αλλά αυτό είναι κάτι στο οποίο μπορούμε να δουλέψουμε και να είμαστε προετοιμασμένοι για τις κατατακτήριες.

GP RUSSIA F1/2014

Όχι και τόσο καλή μέρα στην άλλη πλευρά τού γκαράζ. Ο Raikkonen είχε και πάλι πρόβλημα με τη συμπεριφορά τού εμπρός μέρους στο μονοθέσιό του και το μόνο που έχει να κάνει είναι να δουλέψει με τους μηχανικούς του πάνω στη βελτίωση τού set-up.

Η πρώτη μέρα ήταν για να μάθουμε την πίστα, η οποία μ’ αρέσει, και τα επίπεδα πρόσφυσης ήταν καλά. Στο FP1, ακολουθήσαμε βήμα-βήμα το πρόγραμμά μας, ακόμα κι αν είμαστε στο τέλος τής σεζόν. Το απόγευμα, επικεντρωθήκαμε στη συμπεριφορά των ελαστικών, με τις δύο γόμες να χρειάζονται πολύ χρόνο για να φτάσουν στη μέγιστη απόδοση, κάτι που είναι ασυνήθιστο, ειδικά για τα μαλακά. Θα πρέπει να περιμένουμε για να έχουμε μια πιο καθαρή εικόνα.

Δυστυχώς, και εδώ δε νοιώθω άνετα με το εμπρός μέρος και αυτό δε μου επέτρεψε να κάνω έναν καλό γύρο. Τώρα, μαζί με την ομάδα, θα προσπαθήσουμε να βρούμε λύση που θα μου επιτρέψει να πάρω το μέγιστο από το μονοθέσιο.

[Photo Copyrights: Studio Colombo/Scuderia Ferrari]