Vettel - Iceman cartoon

Όπως πάντα οι φήμες που κυκλοφορούν στη Formula 1, ιδίως σε “νεκρή” περίοδο, είναι πάμπολλες. Στο AutoBlog.gr συγκεντρώσαμε αυτές τις φήμες, αλλά και τα υπόλοιπα άχρηστα σημαντικά νέα, σε αυτό το εορταστικό άρθρο.Πρώτα από όλα, αν νομίζεις ότι θα γίνει Χριστουγεννιάτικο GP, με οδηγούς να φορούν χοντρές κόκκινες στολές και λευκά, μακριά μούσια, κλείσε τώρα αυτό το tab, γιατί θα απογοητευτείς.

Ξεκινώντας με τις φήμες που αφορούν τη γειτονική μας χώρα, οι ψίθυροι από τη Ferrari μιλούν έντονα για την αντικατάσταση και άλλων ανθρώπων της Scuderia. Οι Pat Fry και Νικόλαος Τομπάζης είναι κατά πάσα πιθανότητα τα επόμενα θύματα της αναδιοργάνωσης του Sergio Marchionne και του Maurizio Arrivabene, όπως είχαμε αναφέρει πριν ένα μήνα. Όπως είπαμε, ο Fry μπορεί να αντικατασταθεί από τον Allison, ενώ οι Ιταλοί συνδέουν το δεξί χέρι του Adrian Newey στη Red Bull, τον Rob Marshall, με το Maranello.

Ο Helmut Marko φαίνεται πως έχει ρίξει πάνω στον Marshall, το βάρος της παρανομίας των δύο μονοθεσίων της Red Bull, που είχε ως αποτέλεσμα να ξεκινήσουν από τα pit στον τελευταίο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος. Σύμφωνα με τις φήμες πάντα, ο Newey δεν ήξερε τίποτα για την παρανομία και αποκλειστικός υπεύθυνος ήταν ο Βρετανός Marshall. Όσο και να προσπαθεί όμως ο αγωνιστικός σύμβουλος της Red Bull να πείσει τον κόσμο για την “αθωότητα” του Newey και να μειώσει τον Marshall, δεν νομίζω πως υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στον πλανήτη που να πιστεύει ότι ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές μονοθεσίων δεν ήξερε τι γινόταν στο αυτοκίνητό του… και σίγουρα αυτό δεν θα μειώσει το ενδιαφέρον της Ferrari για να αποκτήσει τον Marshall.

Vettel-Meme

Όπως κάθε λίγο και λιγάκι βγαίνουν ειδήσεις για τον Newey στη Ferrari, έτσι και τώρα κυκλοφόρησαν φήμες ότι η συμφωνία ανάμεσα στον σχεδιαστή και την Ιταλική ομάδα, όχι μόνο θα γίνει, αλλά έγινε και μετά ακυρώθηκε. Τα Βρετανικά μέσα έγραψαν ότι τις πληροφορίες τις πήραν από τα Ρωσικά ΜΜΕ, τα οποία με τη σειρά τους είχαν ενημερωθεί από τους Ιταλούς. Τα Ιταλικά media, όμως, έγραψαν την είδηση βασισμένα στα λεγόμενα των Βρετανών, οπότε έτσι σχηματίζεται ο ουροβόρος όφις της παραπληροφόρησης.

Σύμφωνα με αυτή την αμφιλεγόμενη είδηση, ο Luca di Montezemolo είχε συμφωνήσει τον Απρίλιο με τον Βρετανό σχεδιαστή, για την πρόσληψή του στη Ferrari, από το 2015 κιόλας. Μετά, όμως, που κυκλοφόρησαν οι φήμες για την αποχώρησή του από τη Red Bull, ο Newey άλλαξε γνώμη, θεωρώντας πως η Ferrari έδινε πολύ μεγάλη βάση στη πολιτική της F1, οπότε και ακύρωσε τη συμφωνία.

Κανείς δεν ξέρει ποια είναι ακριβώς η αλήθεια, αλλά το σίγουρο είναι πως ο Adrian Newey είναι χαρούμενος στη Red Bull, ειδικά τώρα που έχει την ελευθερία να κάνει τα πράγματα που του αρέσουν. Προσφάτως, η Ben Ainslie Racing (BAR) ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με τη Red Bull Advanced Technologies (RBAT) για να κατακτήσει το ιστιοπλοϊκό τουρνουά America’s Cup, κάτι το οποίο ενδιαφέρει εδώ και χρόνια τον Newey.

Gurmit

Τι γίνεται όμως με τη Ferrari; Κόσμος φεύγει, κόσμος έρχεται και η ομάδα με τη μεγαλύτερη ιστορία στη Formula 1 πηγαίνει κάθε χρόνο από το κακό στο χειρότερο. Ο Gene Haas, ιδιοκτήτης της Haas F1 Team η οποία θα αγωνιστεί στη Formula 1 από το 2016, έχοντας στενές σχέσεις με τους ανθρώπους του Maranello, από τους οποίους θα προμηθεύεται και κινητήρες, αρχίζει και ανησυχεί. Όπως είπε σε πρόσφατη συνέντευξή του, ούτε αυτός δεν ξέρει τι γίνεται:

Δεν γνωρίζω. Νομίζω πως οι ανώτεροι ξέρουν τι κάνουν. Ελπίζω πως εμείς δεν επηρεάσαμε την απόλυσή τους. Σε όποιον έχω μιλήσει (στη Ferrari), τον έχουν απολύσει. Πρέπει να σταματήσω να μιλάω σε ανθρώπους.

http://youtu.be/VuiHm7vfa08

Στα υπόλοιπα μικρά νέα, έχουμε τον Romain Grosjean να συμμετέχει στο Andros Trophy, στις 19-20 Δεκεμβρίου, ενώ θα συμμετέχει και στο ROC αυτό το σαββατοκύριακο, για να υπερασπιστεί τον τίτλο του. Αντίστοιχα και ο Nico Hulkenberg δοκίμασε τη Porsche 919 στην Ισπανία, για να προετοιμαστεί για τον 6ωρο αγώνα του Spa και τον 24ωρο αγώνα του Le Mans, τον Ιούνιο.

Είναι λογικό οι πιλότοι της Formula 1 να δοκιμάζουν και σε άλλα πρωταθλήματα τις ικανότητές τους, ιδίως μετά το τέλος της καριέρας τους στην F1. Ο Rubens Barrichello κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο του “Πρωταθλητή” μετά από 23 χρόνια. Ο 42-χρονος οδηγός κέρδισε φέτος το βραζιλιάνικο πρωτάθλημα  Stock Car V8, στο οποίο αγωνίστηκαν φέτος ως “guest star” και οι Bruno Senna, Nelson Piquet Jr και Lucas di Grassi. Ο προηγούμενος τίτλος του Βραζιλιάνου ήταν στη βρετανική Formula 3, το 1991.

Lewis Hamilton

Στην εκδήλωση της FIA στο Κατάρ, εκτός από τα τρόπαια των πρωταθλημάτων κατασκευαστών και οδηγών (ο φετινός πρωταθλητής είναι ο πάνω εικονιζόμενος), ανακοινώθηκε και η επιβράβευση της πίστας του Sochi, με τον τίτλο “2014 Race Promoters Trophy”. Ένα βραβείο που έχει κερδίσει το 2011 και 2012 η πίστα της Ινδίας –πριν μείνει εκτός προγράμματος φέτος- και ένα βραβείο που πολύ πιθανό θα κερδίσουν οι πίστες του Μέξικο -το 2015- και του Αζερμπαϊτζάν, μια χρονιά αργότερα… και πόσο συναρπαστικός που ήταν ο φετινός αγώνας στη Ρωσία!!!

Εκτός από τα βραβεία της FIA, δόθηκαν βραβεία και από το AutoSport. Μεταξύ αυτών, βραβεύτηκαν ο καλύτερος οδηγός της χρονιάς (Lewis Hamilton), το καλύτερο αγωνιστικό αυτοκίνητο (Mercedes W05) και φυσικά ο καλύτερος Βρετανός οδηγός (Lewis Hamilton). Μεταξύ των ανθρώπων που παρέδιδαν τα βραβεία, ήταν και ο Jenson Button. Ο οδηγός της McLaren, ο οποίος δεν γνωρίζει ακόμα αν θα παραμείνει στην ομάδα το 2015, αστειευόμενος, είπε:

Έχω καινούριο νούμερο (στο κινητό), το οποίο είναι Ιαπωνικό. Ίσως γι’ αυτό να μην έχω ακούσει ακόμα κάτι.

Μιας και ανέφερα το όνομα του Lewis Hamilton, ο Βρετανός ακόμα δεν έχει μάθει να κρατάει κλειστό το στόμα του. Στην εκπομπή του BBC Radio 1, Breakfast Show, ο πρωταθλητής ήρθε σε δύσκολη θέση, αφού αναγνώρισε πολλούς τραγουδιστές, ακούγοντας μόνο ένα μικρό απόσπασμα από κάποια τραγούδια τους. Το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι αναγνώρισε τον Timbaland, αλλά ούτε το τραγούδι, ούτε και καμία από τις υπόλοιπες φωνές του τραγουδιού Scream. Μια από αυτές, ο έρωτας της ζωής του, η Nicole Scherzinger. Όταν ο παρουσιαστής της εκπομπής του είπε ποιανής τη φωνή δεν αναγνώρισε, ο Lewis άνοιξε τη τσάντα με τις δικαιολογίες και είπε:

Ω Θεέ μου. Ποιο ήταν αυτό; Δεν το πιστεύω ότι μου το έκανες αυτό, θα τα ακούσω όταν γυρίσω σπίτι. Το χειρότερο είναι ότι το τραγούδι είναι φοβερό. Δεν ήμασταν μαζί όταν το έβγαλε.

Lewis Hamilton - Twitter

Περνώντας από τον φετινό πρωταθλητή και τη παντόφλα –που μάλλον έφαγε- στον περσινό, ο Sebastian Vettel είναι στη λίστα των 300 πλουσιότερων κατοίκων της Ελβετίας. Με προσωπική περιουσία μεταξύ 83 και 125 εκατομ. ευρώ, ο Γερμανός είναι στην ίδια οικονομική κλίμακα με τον φίλο του και team-mate του, Kimi Raikkonen, ο οποίος είναι επίσης κάτοικος Ελβετίας. Ο νέος οδηγός της Ferrari αναμένεται να διπλασιάσει αυτό το ποσό μέχρι το 2020, καθώς το επικερδές του συμβόλαιο με τη Scuderia θα τον κάνει ακόμα πλουσιότερο. Ένας ακόμη υπάλληλος της Ferrari στην ίδια οικονομική τάξη είναι και ο Sergio Marchionne, που αποδεικνύει ότι οι Ιταλοί πληρώνουν καλά λεφτά στους ανθρώπους τους. Τα ποσά αυτά είναι φυσικά μικρά, αν αναλογιστεί κανείς πως 2 ακόμη κάτοικοι Ελβετίας θεωρούνται και οι Michael Schumacher και Bernie Ecclestone, με περιουσίες 700 εκατομμυρίων και 2 με 2.5 δισεκατομμυρίων ευρώ, αντίστοιχα.

Ολοκληρώνοντας αυτό το “εορταστικό” άρθρο των μικρών νέων, να αναφέρω και τον ορισμό των άχρηστων ειδήσεων… Ο Fernando Alonso έκανε unfollow τη Ferrari από τον λογαριασμό του στο Twitter. Όσον αφορά το παρακάτω βιντεάκι, δεν έχω ιδέα τι λέει, αλλά είναι ωραίο να βλέπεις τον Kimi στο φυσικό του περιβάλλον.

[Πηγές: GMM, Twitter, YouTube (1), (2), (3), AutoSport, DailyMail, Bilanz, ESPN, F1Sport, OmniCorse | Cartoon by Gurmit & Chris Rathbone]

Δελτίο Τύπου

Ben Ainslie Racing (BAR) join forces with Red Bull Advanced Technologies

Ben Ainslie Racing (BAR) is pleased to announce it will be working with Red Bull Advanced Technologies (RBAT), a division of the Red Bull Formula One group, as it progresses with its campaign to claim the 35th America’s Cup.

Operating as a Design House, RBAT is based in Milton Keynes, UK. Founded on the group’s impressive F1 DNA, which has resulted in eight Formula One World Championships in the last five seasons, RBAT excels in advanced simulation and mathematical modelling. BAR is collaborating with RBAT to draw on this expertise and knowledge.

RBAT will apply its simulation and modelling skills to assist Ben Ainslie Racing in various areas of their campaign, as BAR aims to bring the America’s Cup home to Britain.

Ben Ainslie commented: “BAR are really excited to be partnering with Red Bull Advanced Technologies. We are in a unique position in this country, and this campaign is about assimilating the very best of British in design and engineering – RBAT epitomises this.”