Bugatti Veyron successor test mule spy photos (4)

Ένα διαφορετικό μουλάρι του αυτοκινήτου που θα αντικαταστήσει τη Bugatti Veyron, δοκιμάζεται στη Νότιο Ευρώπη. Το μουλάρι φορά το σώμα της Bugatti Veyron Supersport, και παρότι το καμουφλάζ, διακρίνεται ο νέος μπροστά και πίσω προφυλακτήρας, οι νέες ζάντες, με την αεροτομή να έχει αφαιρεθεί.

Στο εσωτερικό του πρωτότυπο η Bugatti έχει τοποθετήσει τους απαραίτητους διακόπτες ασφαλείας και τον εξοπλισμό που απαιτείται για τις δοκιμές. Το τριάκτινο τιμόνι είναι από το Volkswagen Golf GTI, με όλα τα υπόλοιπα να προέρχονται από τη Veyron.

Bugatti Veyron successor test mule spy photos (18)

Το μοντέλο φημολογείται πως θα ονομαστεί Chiron, με την Bugatti να δοκιμάζει 3 διαφορετικά concepts για το μοντέλο που θα διαδεχθεί την Veyron, με τα τρία πρωτότυπα να διαθέτουν διαφορετικά powertrains. Το νέο hypercar “κράχτης” του VW Group θα φορά ένα υβριδικό powertrain που θα αποτελείται τον 16-κύλινδρο quadturbo κινητήρα που θα αναβαθμιστεί, και θα συνδυάζεται με ένα ηλεκτρικό σύστημα, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 1.500 άλογα, με τη ροπή του να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 1.490 Nm για να εξασφαλίσει την αξιοπιστία και μακροχρόνια λειτουργία του κιβωτίου. Η δύναμη θα περνά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Ο κινητήρας θα αποκτήσει άμεσο ψεκασμό και μαζί με άλλες σημαντικές αλλαγές θα πληρεί τους ρύπους του Euro 6. Αυτό σημαίνει ότι η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων θα μειωθούν σημαντικά σε σχέση με τη Veyron, αφού δέχεται και τη βοήθεια του ηλεκτρικού μοτέρ που θα είναι εγκατεστημένο μέσα στο χώρο του κιβωτίου, με τις μπαταρίες να είναι κατασκευασμένες από ιόντα λιθίου.

Bugatti Veyron successor test mule spy photos (9)

Από θέμα κιλών, και παρά την προσθήκη του ηλεκτρικού κινητήρα και των μπαταριών, ο αντικαταστάτης της Veyron θα ζυγίζει αισθητά λιγότερα από τα 1.840 κιλά που είναι το βάρος του σημερινού μοντέλου. Αυτό θα έχει θετική επίπτωση στις επιδόσεις του hypercar, καθώς οι μέχρι τώρα υπολογισμοί που έχουν γίνει σε υπολογιστές δείχνουν ότι θα είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2,3 δευτ., με την θεωρητική τελική ταχύτητα να φτάνει τα 460 χλμ/ώρα, μιας και υπάρχουν διάφορες δυσκολίες για να πιαστεί τέτοια τελική ταχύτητα, όπως οι περιορισμοί στη κατασκευή ελαστικών που να αντέχουν τέτοιες ταχύτητες, ενώ επίσης είναι δύσκολο να βρεθεί τόσο μακρύς δρόμος που να μπορεί να πιάστεί αυτή τη ταχύτητα, εκτός από λίγα μέρη στον κόσμο, όπως η πίστα δοκιμών της VW, Ehra-Lessien. Αρχικός στόχος της Bugatti είναι να ξεπεράσει τα 431 χλμ/ωρα που είχε πετύχει η Veyron SuperSport και αν είναι δυνατό, να πάρει το ρεκόρ και από το Hennessey Venom GT.

Φυσικά η παραγωγή του hypercar θα είναι περιορισμένη (μάλλον στα 450 κομμάτια) ενώ η τιμή του, αναμένεται να προκαλεί ίλιγγο σε όποιον δεν ανήκει σε κάποια λίστα με τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο, οι οποίοι θα πρέπει να να περιμένουν μέχρι το 2017 για να την παρκάρουν στο γκαράζ τους. Οπως δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού του VW Group Walter de Silva η Chiron:

Θα είναι ένα έργο τέχνης. Με αυτό η Bugatti θα θέσει μια μεγάλη προσπάθεια στον τομέα της τεχνολογίας, ώστε να δημιουργήσει ένα προϊόν που θα επαναπροσδιορίσει τα σημεία αναφοράς.