nissan_ns_120214_600

Το κοινό του Super Bowl είναι γνωστό πως είναι τεράστιο. Το Super Bowl XL VIII παρακολουθήθηκε από 111.5 εκατομμύρια θεατές και έγινε ένα από τα events με την μεγαλύτερη τηλεθέαση στον ιστορία. Για να καταλάβεις το μέγεθος, να αναφέρουμε πως περίπου οι μισοί τηλεθεατές στις Η.Π.Α. παρακολούθησαν το περσινό Super Bowl. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ενώ κάποιοι κατασκευαστές “εγκαταλείπουν” το Super Bowl, η Nissan επιστρέφει σε αυτό το εξαιρετικά δημοφιλές event έπειτα από σχεδόν 20 χρόνια με μία διαφήμιση η οποία αν κρίνουμε από το teaser της, θα μας παρουσιάσει το LMP1 αγωνιστικό της Ιαπωνικής εταιρίας. Φυσικά επιπλέον πληροφορίες για το design, το drivetrain ή οτιδήποτε άλλο δεν έχουμε αφού όλα αυτά, αποτελούν καλά κρυμμένα μυστικά… υπομονή…