Πολιτεία των Η.Π.Α αναγκάστηκε να αποσύρει διαφημιστική καμπάνια για την οδική ασφάλεια λόγω ανάρμοστης λέξης

Σχετικά άρθρα

South Dakota (1)

Το γραφείο οδικής ασφάλειας της Νότιας Ντακότα αναγκάστηκε να αποσύρει την διαφημιστική της καμπάνια “Don’t Jerk And Drive”, με την οποία θέλησε να εκπαιδεύσει τους νέους κυρίως οδηγούς της Πολιτείας, για το πως πρέπει να οδηγούν σε χιονισμένο και παγωμένο δρόμο.

South Dakota (2)

Ορισμένοι πολίτες ενοχλήθηκαν από τον τίτλο που δόθηκε στη καμπάνια, προχωρώντας σε καταγγελίες για την ακαταλληλότητα του μηνύματος και έτσι οι υπεύθυνοι αναγκάστηκαν την αποσύρουν. Παρά τις διαμαρτυρίες, η εκστρατεία αποδεικνύεται αρκετά δημοφιλής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

https://www.youtube.com/watch?v=Zf63cxtJV_U

ΠηγήArgus Leader

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Geely κάνει παγκόσμια διαθέσιμο το νέο premium brand της, Galaxy

Πριν σχεδόν ένα χρόνο, η Geely παρουσίασε το νέο της πολυτελές brand, το οποίο ονομάζει Galaxy. Σήμερα, η κινέζικη εταιρία επιβεβαίωσε ότι θα κάνει...

Αποσύρθηκε η μήνυση κατά της πίστας της Laguna Seca

Στις αρχές του χρόνου μια ομάδα κατοίκων της περιοχής γύρω από τη πίστα της Laguna Seca στο Monterey της Καλιφόρνια, κατέθεσε μήνυση εναντίων της...

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν 6.000 δολάρια από κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο που πωλούν

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν επενδύσει πολλά δισ. δολάρια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με έκθεση της εταιρίας παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών...

ΗΠΑ: Νέα πρότυπα εκπομπών ρύπων

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ οριστικοποίησε τους νέους πιο αυστηρούς κανόνες εκπομπών, που στοχεύουν ώστε έως το 2032 οι μέσες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου να...
Autoblog.gr