bmwm2

Ο Franciscus van Meel διανύει τις πρώτες ημέρες του ως επικεφαλής της M GmbH και με δηλώσεις του σε Αγγλικό μέσο, φρόντισε να μας ανοίξει την όρεξη για μελλοντικά BMW M μοντέλα.


Ο van Meel είπε ότι η 1M Coupe είναι ένα αυτοκίνητο που συμπαθεί πάρα πολύ και κατά συνέπεια, “θα ήθελε να κάνει κάτι σε εκείνη την κατεύθυνση”. Αυτό είναι το πλησιέστερο που θα φτάσουμε σε επιβεβαίωση της M2 σε αυτό το σημείο, παρότι έχουμε ήδη δει πρωτότυπα να δοκιμάζονται.

Επίσης, ενώ ο van Meel είναι λιγότερο ενθουσιώδης σχετικά με την ιδέα μίας M3 Touring ή μίας M7, είναι όχι μόνο ανοιχτός αλλά και αισιόδοξος για τις πιθανότητες παραγωγής M εκδόσεων των X3 και X4.

Ίσως υπάρχει μία επιχειρηματική ευκαιρία με τις X3/X4. Προς το παρόν, συνεχίζουμε την επιτυχία που είχαμε, με νέες εκδόσεις της X5 M και X6 M.

Ανέφερε χαρακτηριστικά. Ο επικεφαλής του M τμήματος της BMW, αναφέρθηκε επίσης στην προσθήκη συστήματος τετρακίνησης σε μελλοντικά μοντέλα της γκάμας, λέγοντας πως “καθώς αυξάνουμε την ισχύ και την ροπή […] εξετάζουμε το ενδεχόμενο υιοθέτησης της λύσης της τετρακίνησης στο μέλλον”. Τόνισε ωστόσο, ότι όπου τοποθετείται σύστημα τετρακίνησης, θα είναι rear-biased – δηλαδή το μεγαλύτερο ποσοστό της ισχύος θα περνά στον δρόμο από τους τροχούς του πίσω άξονα.

Τέλος, το αφεντικό της M, απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο λανσαρίσματος M έκδοσης ενός i μοντέλου. Ο μόνος τρόπος συνεργασίας των δύο “sub-brands” είναι μέσω κοινής χρήσης τεχνολογιών, δήλωσε ο van Meel. Μία από αυτές τις τεχνολογίες, είναι η “ηλεκτροποίηση” κάποιων M μοντέλων. Για παράδειγμα, εξετάζεται η τεχνολογία του e-turbo σε μία προσπάθεια να βελτιωθεί η απόκριση των κινητήρων των M μοντέλων. Επίσης, εξετάζεται η εκτενέστερη χρήση ανθρακονημάτων. Εκτός από το ενδεχόμενο κάποιας iM, ο van Meel είπε ότι δεν είναι ιδιαίτερα θερμός απέναντι στο ενδεχόμενο μίας τετρακύλινδρης M ή μίας προσθιοκίνητης M. “Δεν είναι μέρος της βραχυπρόθεσμης στρατηγικής μας” είπε.