takata-airbag-recall-could-undermine-entire-japanese-auto-industry

Οι ανακλήσεις του 2014 –που αναπόφευκτα θα επεκταθούν στο 2015- απέδειξαν την ανεπάρκεια του συστήματος να ελέγξει την βιομηχανία αυτοκινήτου. Από την πλευρά της, η NHTSA των Η.Π.Α., δείχνει ότι έμαθε από το έτος που μας πέρασε και πως έχει ένα πλάνο για να γίνει καλύτερη στην δουλειά της –στις δηλώσεις τουλάχιστον, ακόμα αποτελέσματα δεν έχουμε δει.


Το ίδιο διαφαίνεται και στον αντίστοιχο οργανισμό της Ιαπωνίας. Μέχρι στιγμής, οι Ιάπωνες βασίζονται στους κατασκευαστές ώστε να ξεκινήσουν κάποιου είδους έρευνα στον προμηθευτή τους αν παρουσιαστεί πρόβλημα σε εξάρτημα. Υπάρχει μάλιστα νομοθεσία που απαγορεύει ρητά την άμεση εμπλοκή του Υπουργείου Μεταφορών στο ζήτημα. Αυτό, κατά τα φαινόμενα, θα αλλάξει σχετικά σύντομα αφού ήδη έχουν αρχίσει να γίνονται συναντήσεις και συνομιλίες για να γίνει υποχρεωτικό για τους προμηθευτές, να αναφέρουν τυχόν προβλήματα στην αρμόδια αρχή. Χρειάστηκε να ανακληθούν περί τα 20 εκατομμύρια οχήματα παγκοσμίως και πολύ σημαντικότερο, να χάσουν κάποιοι άνθρωποι τη ζωή τους, αλλά τουλάχιστον βλέπουμε μία κίνηση των ελεγκτικών αρχών να αντιδράσουν σε μία βιομηχανία που βάζει την μαζική παραγωγή και το κέρδος πάνω από τις ζωές των πελατών τους…