Αυτό είναι το 2016 Maxima όπως εμφανίστηκε στη διαφήμιση της Nissan για το Super Bowl [w/video]

Σχετικά άρθρα

vqgxcc587zegqt4be5vh

Με το πολυαναμενόμενο GT-R LM Nismo να παρουσιάζεται τα ξημερώματα, η Nissan είχε μία εκκρεμότητα όσον αφορά στην υπόσχεση της για την παρουσίαση δύο μοντέλων κατά τη διάρκεια του Super Bowl XLIX.

Το δεύτερο μοντέλο παρουσιάστηκε στο τέλος της διαφήμισης που μας teaser η Ιαπωνική εταιρία της προάλλες. Το video των 90 δευτερολέπτων, με όνομα “With Dad”, έκανε πρεμιέρα στο Super Bowl και μας έδειξε το νέο Maxima. Εμφανισιακά, το 2016 Maxima αποτελεί προφανή εξέλιξη του Sport Sedan Concept που είδαμε στην έκθεση του Detroit το 2014. Οι διαφορές σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο είναι σημαντικές, με την Nissan να μην φοβάται να ρισκάρει παρουσιάζοντας μας ένα αρκετά “πολωτικό” σχήμα που χωρίς αμφιβολία, δεν θα αρέσει σε όλους.

http://youtu.be/Bd1qCi5nSKw

Το επίσημο ντεμπούτο του οχήματος θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα στην έκθεση της Νέας Υόρκης στις αρχές Απριλίου ενώ οι τελευταίες φήμες, λένε πως η Nissan θα τολμήσει και στο κινητήριο σύνολο που θα κινεί το 2016 Maxima. Ίσως με έναν υπερτροφοδοτούμενο V6…;

ΠηγήYoutube

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Nissan μειώνει τις εκτιμήσεις κερδών της

Η Nissan μείωσε κατά 14,5% τις εκτιμήσεις για τα ετήσια λειτουργικά της κέρδη της, επικαλούμενη χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω "γήρανσης" των...