SUV Sales Suffer As Gas Prices Soar

Δυστυχώς, είναι κοινώς αποδεκτό πλέον, ότι η επίσημη μέση κατανάλωση που δηλώνει η εταιρία, είναι περισσότερο ευχολόγιο, παρά ακριβής πρόβλεψη/μέτρηση. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι εταιρίες σαν την Hyundai, την Ford κ.ά. έχουν πληρώσει –κυριολεκτικά και μεταφορικά- τις ψευδείς καταναλώσεις που αναγραφόταν σε κάποια μοντέλα τους.

Γι’ αυτόν τον λόγο, η Environmental Protection Agency, έδωσε στους κατασκευαστές και στην δημοσιότητα ένα νέο σετ οδηγιών που περιγράφουν τον τρόπο διεξαγωγής του test υπολογισμού της κατανάλωσης. Ενός test που σημειωτέον, γίνεται από τους κατασκευαστές και όχι από την EPA. Επίσης, να τονίσουμε πως ότι αναφέρεται στο 10-σέλιδο γράμμα, δεν είναι κανόνες που σύμφωνα με την ίδια την εταιρία θα καθυστερούσαν χρόνια λόγω της γραφειοκρατίας, αλλά οδηγίες που τουλάχιστον σε αυτό το σημείο, είναι στην διακριτική ευχέρεια των κατασκευαστών αν θα τις ακολουθήσουν. Οι οδηγίες αυτές, θα ισχύουν για μοντέλα MY2017 που θα πωλούνται από το 2016 στην Αμερικανική αγορά.