V12-Aston-Martin-Vantage-GT3-special-edition-gets-limited-to-100-11

Στην έκθεση της Γενεύης, πήραμε μία πρώτη γεύση για το μέλλον της Aston Martin. Ένα μέλλον που ναι μεν περιλαμβάνει exclusive “παιχνίδια” όπως η Vulcan και η Vantage GT3 αλλά περιέχει και προτάσεις όπως η DBX που έχουμε ήδη πει ότι υπάρχει πρόθεση να περάσει στην παραγωγή.

Πρώτα απ’ όλα, μην περιμένεις τα νέα μοντέλα να έρθουν άμεσα. Όπως αναφέρουν τα τελευταία δημοσιεύματα, η πρώτη νέα Aston Martin, θα είναι ο αντικαταστάτης της DB9 που θα παρουσιαστεί σε περίπου 18 μήνες. Αισθητικά, θα υιοθετεί την σχεδιαστική γλώσσα που είδαμε στην κινηματογραφική DB10 και δεν θα χρησιμοποιεί τον twin-turbo V8 της Mercedes-AMG αλλά τον παραδοσιακό V12 που σύμφωνα με τον CEO της Aston, Andy Palmer “περιμένουν οι πελάτες”. Πριν προχωρήσουμε, να συμπληρώσουμε ότι αυτός ο V12, θα είναι σύμφωνα με την εταιρία “θεμελιωδώς καινούριος” αλλά στην ουσία, θα πρόκειται για μία ριζικά ανανεωμένη εκδοχή του υπάρχοντος V12.

Η δεύτερη Aston Martin νέας γενιάς, θα είναι ο αντικαταστάτης της Vantage. Αυτή όντως θα κινείται από τον twin-turbo V8 της Mercedes αλλά θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. “Θα ήθελα πολύ να είμαστε ο τελευταίος κατασκευαστής που θα προσφέρει χειροκίνητα κιβώτια στις Η.Π.Α.” δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andy Palmer που απέκλεισε το ενδεχόμενο χρήσης πολύπλοκων ηλεκτρονικών συστημάτων, παρότι αυτό προβλέπεται από την συνεργασία με την Mercedes.

Υπάρχουν κι άλλα όμως. Ο Palmer θέλει να εξελίξει την Lagonda σε sub-brand με περισσότερα από ένα προϊόντα ως “ανταγωνιστή της Rolls-Royce” ενώ ένας εκ των στόχων του νέου CEO, είναι να αντισταθεί στο downsizing. Το πέρασμα της ηλεκτρικής DBX στην παραγωγή, θα επιτρέψει στην εταιρία μία ευελιξία που με τη σειρά της, θα επιτρέψει την διατήρηση των V12 αλλά και των μεγάλων κινητήρων γενικότερα. Θεωρεί την υβριδοποίηση ως “αναγκαίο κακό” αλλά και το downsizing μέχρι κάποιον εξακύλινδρο “αναπόφευκτο” αλλά προς το παρόν, δεν υπάρχουν σχέδια για οτιδήποτε άλλο, πέραν των V8 και των V12.